Gå til innhold

Fortell en vits

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann på jobb ringer hjem til sin kone:

-Hei, pus. Har postmannen kommet ennå?

-Ikke ennå, men han har begynt å puste tungt.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tørr humor, og ingen ler av vitsene mine. De ender opp med å bare se rart på meg. Men jeg prøver meg igjen :sjarmor:

- Vet du hvordan appelsinen ble til juice?

- Nei.

- Han ble pressa til det.

:klappe:

Hvor er Donald når lyset er gått?

Svar: I mørket.

Vet du hvordan man lager blåbær?

Svar: Man tar kvelertak på ertene.

(Okei, denne er litt dum, men jeg lo første gang i alle fall).

:nigo:

De vitsene var faktisk bra:)

Gjest lillelarve
Skrevet

De vitsene var faktisk bra:)

Haha, ja de er gode :fnise:

Skrevet

Haha, ja de er gode :fnise:

Men så har jeg dårlig humor med så hvem vet:)
  • 2 uker senere...
Skrevet

Mamma sa til lille Per: – Per, mens jeg lager middag, tror du at du kan stikke ned på apoteket å kjøpe en pakke tamponger til meg?

- Patonger? Hva er det for noe?

- Det heter tamponger, vennen min. Du vet, sånn som mamma stikker inn mellom bena.

...

- Åh, sånn der musebleie?

- Per, jeg forventer at du husker ordet tamponger, og hvis du skulle glemme det så må du forklare på en dannet måte hva du skal ha!

Litt senere ringte de fra apoteket og sa: – Det står en liten gutt her og sier at han skal ha innvendig isolasjon til pappas hobbyrom!!

Gjest Winza
Skrevet

Alle barna hadde et navn unntatt

Unntatt hvem?

• 4 måneder senere...
Skrevet

En mann rømmer fra fengsel hvor han hadde vært innsatt i 15 år. Han bryter seg inn i et hus for å lete etter penger og våpen, men finner et ungt ektepar i seng.
Han beordrer mannen ut av sengen og binder ham til en stol, og binder så konen til sengen. Han setter seg overskrevs henne og kysser henne på nakken og går så på badet.

Mens han er der sier mannen til konen; Han der er sikkert en rømt fange! Se på klærne hans! Han har sikkert sittet lenge inne bak murene og har ikke sett en kvinne på årevis! Hvis han vil ha sex, ikke kjemp i mot, ikke klag bare gjør det han ber deg om! Han er sikkert kjempefarlig og kommer til å drepe oss om han blir sint! Vær sterk kjære! Jeg elsker deg!

Da svarer konen: Han kysset meg ikke på nakken. Han hvisket meg i øret og fortalte han var homofil, syntes du var søt og spurte om jeg hadde vaselin. Vær sterk kjære, jeg elsker deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...