Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Min manns fetter har et barn som skal konfirmeres nå snart. Er ikke nære venner av dem, men vil gi en oppmerksomhet. Det er jo vårt barns tremenning dette. Men hvor mye penger bør vi gi? Liten erfaring på slikt, men vil ikke gi for lite, heller ikke for mye liksom. Hva gir dere i slike forhold? Vil gi pengegave, da jeg vet det blir satt stor pris på av de fleste i den alderen.
just_c Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 er vandt med at man gir rundt 100 kroner jeg når ikke er i nermeste i slekt med konfirmanten og har lite kontakt med dem. ingen som finner det merkelig.iallefall ikke vert det til nå ,så tror det skal være en grei sum. kanskje noen synest det er lite..men er liksom det som er vanlig der jeg kommer fra..og til nå har det passet lommeboken min utmerket
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Hvis dere ikke skal i selskapet, vil jeg tro kr 200 er ok. 100 synes jeg rett og slett er for lite - omtrent det samme som folk bruker på lørdagssnop det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå