Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

På utkikk etter en concealer som dekker og som behandler.

Fant denne på SN, men det står at den er tinted, og tydeligvis i bare en nyanse.

Noen som har prøvd den?

Har utrolig lyst på en lignende en, men er usikkker siden den bare finnes i en farge.

"Blander" den seg inn i hudfargen da, eller? :klø:

Endret av Jalileh
Videoannonse
Annonse
Gjest Bite me
Skrevet

det sier seg sjøl at den ikke kan være bra når dem har har den i en farge.!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Var det ikke Guinot som hadde en concealer for uren hud? Mener den ble rost her inne.

Gjest Jalileh
Skrevet
Var det ikke Guinot som hadde en concealer for uren hud? Mener den ble rost her inne.

Jo, men den var visst grå i fargen. :forvirret:

Gjest Jalileh
Skrevet

Noen som vet svaret på spørsmålet mitt forresten. *mase mase* :tunge1:

Skrevet

den er bra. den dekker dårlig. kjøp heller Matis sin Mandarin paste. den dekker ikke med er utrolig bra. Guinot sin er kjempebra også, men den kan virke litt tørr på huden, hvi du har litt tørr hud. dekker veldig bra.

Skrevet (endret)

Synes også den dekker dårlig, kjøpte i sommer, men det var mer pga uttørrende effekt.

Og fordi man får så masse små Decleor-prøver når man kjøper Decleor-produkter i Frankrike, det jeg egentlig ville ha var en prøve på Ylang-Ylangoljen...

Er du på utkikk etter concealer som dekker ville jeg prøvd en annen. Hadde i grunn glemt jeg hadde den, bruker heller bisque fra ID.

Endret av Scheherazade
Gjest Jalileh
Skrevet

Hva er bisque? Og i hvordan form kommer den? Hvordan påføres den? :)

Skrevet

Bisque er høypigmentert mineralpudder i løs form, bruker en øyeskyggekost fra Body Shop til å påføre med. Utrolig drøy. Tror den kommer i to farger, natural og summer.

Gjest Jalileh
Skrevet

Søren. Nå har ikke LF Guinot sin concealer, men jeg fant den på SN. Får teste ut den. Sjekket ut MUA også, og selvom det bare var to stykker som hadde skrevet om den så ble den rost opp i skyene. Får håpe det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...