Gå til innhold

Går det an å lære katten å "snakke"?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jada, den er søt. Og jeg er høflig når jeg kommer hjem og sier automatisk "Hei" til den, men da tar det helt av. Mjauing uten engang 1 sekunds pause mellomrom og bare gnål! også krever den at jeg følger helt til matskåla. Er det nok? Nei, jeg skal se på også. Merker hun at jeg går vekk, er det "maaoao" gnafsemjau med fjeset gravd nedi matskåla. Og går jeg helt vekk løper hun bort og skriker så jeg skal følge etter. Det er ikke noe galt med henne sier dyrlegen, og mangler heller ikke mat og vann og doen er fin. Hun vil bare sitte og skrike og bælje på meg! :( Får så dårlig samvittighet for jeg svarer (når det er nok) "Hold nå kjeft!" og da kommer det bar et lite "prrr" ut :( Hun får jo masse oppmerksomhet! 10 år gammel drittungepus! Men jeg er glad i henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Sånn er min og. :ler:

Jeg tror det bare kommer av at hun har vært bortskjemt hele livet. :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Så det ikke mulig å avvenne henne? Jeg må forresten beklage, hun er jo 11! :klaske: Gamla!

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Ett-to år eldre enn min det. Den er ikke tilfeldigvis helt svart og? :ler:

Å begynne å overse det burde funke etterhvert, selvom jeg vet det er driiitvanskelig.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvit og svart og tjukk med rosa nese og svarte flekker på den ;D

Men jeg greier ikke overse, hun er jo beibi :(

Skrevet

Min skriker også. Han kommer løpende fra andre siden av blokken når han hører min billyd og skriker hele veien!! Flere ganger har naboene stukket ut hodene for å skremme de som plager katten.

Han er ikke lett å overse. Ligger jeg på sofen og later som jeg ikke hører han så står han på magen min og tramper/klorer/koser mens han purrer høylydt.

Gjest gjest1
Skrevet

Hahaha for galskap :D Jeg syns det er så morsomt når de står og tramper sånn. Hvorfor gjør de det? Stå stille! :--D

Skrevet

Det er sånn de gjør for å stimulere kjertlene til kattemammaen når de dier har jeg hørt. Men hos oss skjer det mange ganger om dagen og alltid i 5-10 minutter før han krever plass på magen, lårene, hofra o.l. der han finner 5x5 cm som han kan krølle seg ned.

Gjest gjest1
Skrevet

Søt :)

Kameraten min sin katt tror jeg er mamman hans, han ligger alltid og sutter på tøyet mitt mens han graver opp og ned med klørne!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vil også ha pus! Min døde, verdens søteste.. men litt sær, da. Katter er koselige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...