Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh!moro med nye sider å lset etter gosaker!den siden skal jeg ta nærmere i øyesyn!;)

Skrevet

Lurer på om det er ekte designer klær de selger der, med tanke på prisene?

Skrevet

Også har de ikke størrelse 25, tror ikke de klærne er ekte nei. Hvor er den fysiske adressen til selgerne?

Gjest Gjesta
Skrevet

Ingen fysisk adresse på den linken, Remyline. Tror også dette dreier seg om fakes. Ekte produkter selges bare i utvalgte butikker, og da er prisene helt annerledes.

Skrevet

Ok så har de størrelse 25. Men tror dette er kopier for hvis ikke ville prisene vært mye høyere. Dette er jo gi bort priser, og jeg ville aldri handlet fra noen uten fyssisk adresse.

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg prøvde nå å bestille en bikini derifra.

Når jeg kom til betalingen fikk jeg denne beskjeden:

Forskuddsbetaling

Du har valgt Forskuddsbetaling, Vennligst innbetal beløp til: konto nr: 3411.26.02730

Vennligst gi oss beskjed via e-post når du har innbetalt beløpet, skulle du ha ønske om andre sendemåter eller andre innbetalingsmåter vennligst ta kontakt med oss på e-post. Takk!

Jeg valgte da ingen form for betalingsmåter, jeg...

Merkelig. :klø:

Ikke søren om jeg setter inn penger der i allefall.

Endret av Jalileh
Skrevet

Fant i alle fall disse infoene på brønnøysund!

De har i det minste et org nr, noe mange webshoper mangler!

Og det er jo et AS..Men jeg vet ikke jeg...

Har mine tvil på produktene, men det er større sjans for å få det du bestiller her enn på noen andre lignende steder.

Gjest Tristessa
Skrevet

De selger jo bare Beckhams R&R-bukser og Juicy-ting? Garantert fake, om enn ikke useriøst, selv om jeg synes det er betenkelig at de ikke har en VISA-ordning. Utifra merkene de selger, er jeg helt overbevist om at dette er tull. Beckham og Juicy er veldig populære ting som er forholdsvis enkle å kopiere og hvor det også florerer av fakes. For noe ræl. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...