Gå til innhold

Ord du forbinder med ein tur på byen

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Når eg tenker på tur på byen, tenker eg på venner, glede, øl, fotball, musikk og konsertar.

Kva tenker du på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

En tur på byen:

Kø for å komme inn på utesteder, vanskleig å finne sted å sitte, masse folk, fulle folk, kjentfolk, drosjekø eller busskø.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Vær så snill og hold dere til tema.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Med en tur på byen forbinder jeg å gå på fortau.

Skrevet

Hvis jeg er i en by med trikk, så forbinder jeg det med å være i byen med å se på trikk.

Skrevet

Når jeg er i byer med slott, så forbinder jeg det å være i den byen bl.a. med å se på slott.

Skrevet

Hvis jeg er i en by om vinteren og det er snø - så forbinder jeg det med å være i byen med å være der når det er snø.

Skrevet

Jeg forbinder også det å være i byen med at det er mange andre mennesker der.

Skrevet

Hvis jeg er der om natta - da forbinder jeg mørket med å være i byen.

Skrevet

Hvis jeg treffer på folk som klager og syter over lange køer når jeg er i byen, så forbinder jeg ikke byen, men de klagende menneskene med folk man bør holde seg unna.

Skrevet

Hvis jeg spiser is når jeg er i byen, så forbinder jeg byen med det.

Skrevet

Hadde jeg vært i byen akkurat nå, så hadde jeg forbundet det med at ene spila driver og stikker av fra bh'n min. Skal ikke bh'er holde lenger enn noen uker?

Skrevet

Har det være en skikkelig mislykket tur på byen, så forbinder ejg den emd sure folk som går rundt og klager på at de ikke har noe sted å sitte, og at musikken er altfor høy.

Skrevet

Med en tur på byen forbinder jeg også med halvskruller ved nabobordet som sitter med øra på stilker for å få med seg det folk sier, samtidig som de klager over lange taxikøer og busskøer.

Skrevet

Hvis jeg er i en svensk by, så forbinder jeg svensker med en tur på byen.

Skrevet

Hvis jeg har hatt på meg for små sko når jeg har vært en tur på byen, så forbinder jeg gnagsår med en tur på byen.

Skrevet

Med en tur på byen forbinder jeg sytende folk som klager på de som har drukket for mye, mens de selv er opptatt av å fortelle alle som kan krype og gå at de skal hjem og spise popcorn og drikke cola.

Skrevet

Slæpp åff moderatorer -jeg skal ikke spore av tråden, får bare så mange assosiasjoner.

Skrevet

Hvis jeg er skikkelig lei, så kan det hende jeg forbinder en tur på byen med folk som kaster popcornposer på bakken mens de klager på busskøen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...