Barbita Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Har satt meg ned for å skrive innbydelsene, men vet ikke helt hvor lang tid jeg skal beregne mellom vielsen og middagen. Vielsen begynner kl 14.30 (skal prøve å fremskynde den opp til en halvtime pga tidspunkt vi skal til fotograf) Skal være hos fotografen kl 15.15 (kort avstand mellom kirke og fotograf)Denne beregner ca en time på fotograferingen. Deretter skal vi kjøre tur på ca 1.5 time (iberegnet en overraskelse til forloverne) All transport skjer med hest og vogn. Er det for sent/tidlig å ha middagen kl 18.00?? Har vi da nok tid mellom "slagene"?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 Da ville jeg invitert til kl. 17.30, og håpet at dere får satt dere til bords senest kl. 18.00.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 18. mars 2002 #3 Del Skrevet 18. mars 2002 Hos oss har vi 3 timer mellom vielsens start og innbydelsestidspunktet. Vielsen er 11.30 og vi har bedt folk til 14.30.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Vielsen hos oss begynner 1500 og den varer ca en time. Vi har sagt til gjestene at de kan bare dra rett ut til hotellet og der vil "toastmasteren" vår underholde samt at gjestene kan omgås litt før vi kommer. Vi har regnet at vi kommer til å være der ute mellom 1730 og 1800 en gang Da vi er så få gjester så ser vi ikke det store problemet med å gjøre det slik. 33 dager igjen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2002 Tusen takk for hjelpen!! Har funnet ut at dersom det ikke blir forsinkelser, så vil vi være på lokalet kl 17.45, så jeg tror vi inviterer til middag kl 18.00. Litt tid må vi jo ha å summe oss på når vi kommer dit også. (c:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 Bare av ren nysgjerrighet.... Hva slags overraskelse til forloverne?? Kos Ionaa12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2002 Brukernavnet mitt er ganske kjent, og i tilfelle forloveren min er innom og titter, så vil jeg ikke skrive om overraskelsen enda. Håper du skjønner... (c: Men jeg kan si såpass at det er ikke noe vi skal kjøpe... (c;12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå