Gå til innhold

Hvor mange her har hairextensions?

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg har lenge vurdert det, go syns det er så fint, men hvor mange av oss jentene her har hairextensions, og kommer dere til å fortsette med det?

Det koster vel sånn ca 2500? Ville du lagt i de pengene på å få tykkere/lengre hår?

Har så lyst på, men lurer på hvor mange som egentlig har det her på forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes personling hair extensions er skikkelig harry! Veldig lett å se hva som er ekte og falskt hår.. men for all del, det kan sikkert se bra ut også!

Gjest Tanita
Skrevet

Ingen flere her som har noen meninger å komme med? :) Jeg syns det er veldig fint hvis det ikke vises at det er fake. Når det ser naturlig ut. Langt og fyldig hår er vakkert.

Skrevet

Jeg har og er veldig fornøyd. Det sitter ca 6 mnd om gangen og er vel verdt pengene ;)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt extensions, for jeg har så tynt og pistrete hår!! Kjenner ei som har extensions, og det ble veldig fint og så faktisk ekte ut. Så jeg vurderer å bruke en del av feriepengene på det... :ler:

Skrevet

Det er derfor jeg også har, håret mitt er tynnt og det er vanskelig å få skikkelig lengde på det, for det blir så fort slitt. Nå har jeg litt lenger enn mitt eget og så er det mye fyldigere i tillegg :) Tror jeg bataler ca 980,- kr pr 25 punkt.

Skrevet

har en venninne som fikk seg det, langt. det var kjempepent! men nå har det vokst ut og siden hennes eget hår er så tynt så syns festet bak i nakken hver gang hennes eget hår ikke går rett ned bake.....

Skrevet

Jeg skifter de ca hver 6 mnd, for da er de blitt tynne og sitter ikke noe godt, de har også en tendens til å vis da ;) Men det er vel ikke annbefalt å ha lenger enn 6 mnd om gangen heller. Jeg skal ta av alle de gamle i kveld, for jeg skal sette på nye i morgen :)

Gjest Tanita
Skrevet

Åh, får bare mer og mer lyst på! Så det er disse punkt-extensionsene s om er de som er bra? :) Greitt å vite på forhånd :)

Skrevet

jeg har hatt de punktextensionsene tidligere, har det ikke for tiden rett og slett fordi jeg skal endre frisyre snart, så jeg venter uansett til jeg finner ut om jeg blir for kort for det eller ikke.

var veldig fornøyd med mine, de er i 100% naturlig hår og synes ikke om man steller det skikkelig og får gjort det hos en flink frisør.

hadde det også for fylde, og skal jeg ha igjen, så blir det nok for fylde igjen, så da hadde jeg ikke noe som var lenger en mitt eget, og de ble jo satt på litt under det ytterste håret, noe som igjen gjør at det ikke synes.

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, det er viktig at det ikke synes. ei venninne av meg har, og dt vises så godt, og det ble ikke engang særlig tykkere eller lengre av det heller.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skifter de ca hver 6 mnd, for da er de blitt tynne og sitter ikke noe godt, de har også en tendens til å vis da ;) Men det er vel ikke annbefalt å ha lenger enn 6 mnd om gangen heller. Jeg skal ta av alle de gamle i kveld, for jeg skal sette på nye i morgen :)

hei du. jeg ser at det er en stund siden denne tråden var oppe men prøver for det.

hvor har du tatt extensions og hvilken metode brukte du?

Hvordan hår bruker dU?

hilsen ei som mister håret sitt.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg også har extension, jeg har prøvd de fra Batistone, var sånn passe fornøyd med de, sånn med teip..., måtte ta på en gang i uken...!

Men, nå har jeg tatt sånne "smelte på", og det gjorde jeg selv. Kjempe fornøyd! :)

Det er litt for langt da, skal klippe, men vil klippe det hos en frisør for å få en helhet i det! ;)

Skrevet

Jeg har ikke, men skulle gjerne hatt en slik fyldig mange hvor man ikke ser at det er juks og fanteri ;)

Gjest Gjest
Skrevet
var veldig fornøyd med mine, de er i 100% naturlig hår og synes ikke om man steller det skikkelig og får gjort det hos en flink frisør.

Synes du det er et pluss at håret er ekte menneskehår??

Vet du hvor det kommer fra eller?

Skrevet

Ja det er pluss, jeg har nå kjøpt sånne clip-on's til 19 kr på H&M, sikkert ingen som anbefaler det, dette er mitt første skritt mot extensions,

men de er ikke ekte så klart, og de blir fort flokete. Mulig jeg rører for mye på hode i løpet av en kveld,,,men de oppfører seg oxo

unaturlig...

Hvem spesifikt gjør dette i Oslo, og kan anbefales?

Skrevet
Synes du det er et pluss at håret er ekte menneskehår??

Vet du hvor det kommer fra eller?

Vet noen kommer fra frisører, som klipper av masse hår, det blir da behandlet hos en fabrikant og gjort klar til salg.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg også har extension, jeg har prøvd de fra Batistone, var sånn passe fornøyd med de,  sånn med teip..., måtte ta på en gang i uken...!

Men, nå har jeg tatt sånne "smelte på", og det gjorde jeg selv. Kjempe fornøyd! :)

Det er litt for langt da, skal klippe, men vil klippe det hos en frisør for å få en helhet i det! ;)

var ikke dette vanskelig å gjøre selv??? jeg har hår å smeltetang men har bare aldri blitt noe med meg.. hmm...

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg mente ikke sånn selv...! ;)

Det jeg mente med det er at jeg gjorde det hjemme, fikk noen til å hjelpe meg. Brukte 3 timer på det...! Men, absolutt verdt det! :-D

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg mente ikke sånn selv...! ;)

Det jeg mente med det er at jeg gjorde det hjemme, fikk noen til å hjelpe meg. Brukte 3 timer på det...! Men, absolutt verdt det! :-D

hehe skjønner;) men hvor begynner og slutter du?? altså du fester de ikke heeelt ned i nakken? kasnkje en passe` oppforbi ca? og slutter ca på krona?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...