Gjest Tully Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Jeg har en kjærste som har en sønn som blir 4år. Vi har vært sammen en stund,men noe fra tideligere forhold har ikke vært så lett for noen av oss. Kjæresten min er fram og tilbake når det gjelder meg, og da tenker jeg på graviditet. Redd sier han,men her om dagen så satt vi ved matbordet og magen min var oppblåst. tullet og tok på magen sier det sparker,men det er ikke første gangen. Denne gangen var også foreldrene min tilstede. Vet ikke om dem fikk det med seg. Jeg ønsker meg jo barn. Begge er i begynnelsen av 30 årene. Klarer ikke få sagt det så lenge han ikke ønsker seg noen nå. Hva gjør jeg?
Sheba Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Har ikke du skrevet inn akkurat det samme innlegget for noen uker siden?
LilleBille Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Samme innlegg - men dårlig med svar - så da er det kanskje greit å prøve igjen. Noen synspunkter Hva mener dere om han Varierende meninger
afr0dite Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen jeg..? Hvar har tulle med magen og foreldre med saken å gjøre? Er det sånn at du ønsker å bli gravid, og er redd for at han ikke vil det? Jeg må ærlig innrømme at hvis jeg hadde vært i et forhold hvor jeg ikke turte å lufte så viktige ting, ville jeg ikke tenkt på å sette et barn inn i det forholdet! Men kan hende trådstarter mente noe annet.. Jeg synes det var en uoversiktlig problemstilling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå