Gå til innhold

En annen peronlighet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis man skulle være like saklig og seriøs i sengen som man er på jobb, ville sexlivet blitt rimelig kjedelig :ler:

Heldigvis er ikke det et problem her i gården...

Men å ta litt hensyn til naboene synes jeg er en selvfølge.

Jeg blir ikke spesielt opphisset av sinte naboer.

Hehe.. Nei det er jo klart at sinte naboer ikke er opphissende :ler:

Men vi tar jo selvfølgelig litt hensyn.. Men inatt forstod jeg at vi kanskje bråker litt. For når vi la oss halv tolv ca, så klarte kjæresten min å dunke i veggen, og da starta "plutselig" vaskemaskinen.. :sjenert:

Så nå skal vi ta litt mer hensyn tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet
Hvis man skulle være like saklig og seriøs i sengen som man er på jobb, ville sexlivet blitt rimelig kjedelig :ler:

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det normalt å "bytte" personlighet når du har sex?

Klart man slipper seg eeenda mer fri da, om man ikke å bytter personlighet - så bruker man en annen side av den :sjarmor:

Man skal ikke holde noe tilbake da!

Skrevet

Jeg får en annen personlighet når jeg drikker. Trenger ikke å bli full, det gjelder også etter bare noen øl eller noen glass vin. Da får jeg bare ikke nok, og det må være litt røft og hardt...Er ikke i nærheten av det når jeg ikke har rørt alkohol...men dette har vel med at man tør å slippe seg litt mer løs når man har litt alkohol innabords... :ler:

Skrevet

Alkohol, ja.. Don't let me get started on that one :ler:

Jeg elsker å ha sex når vi har tatt noen glass med alkohol. Lystig stemning og fantastisk sex :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...