Gjest Søt Skrevet 26. april 2006 #21 Skrevet 26. april 2006 Hvis man skulle være like saklig og seriøs i sengen som man er på jobb, ville sexlivet blitt rimelig kjedelig Heldigvis er ikke det et problem her i gården... Men å ta litt hensyn til naboene synes jeg er en selvfølge. Jeg blir ikke spesielt opphisset av sinte naboer. ← Hehe.. Nei det er jo klart at sinte naboer ikke er opphissende Men vi tar jo selvfølgelig litt hensyn.. Men inatt forstod jeg at vi kanskje bråker litt. For når vi la oss halv tolv ca, så klarte kjæresten min å dunke i veggen, og da starta "plutselig" vaskemaskinen.. Så nå skal vi ta litt mer hensyn tror jeg..
Gjest Jalileh Skrevet 26. april 2006 #22 Skrevet 26. april 2006 Hvis man skulle være like saklig og seriøs i sengen som man er på jobb, ville sexlivet blitt rimelig kjedelig ←
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #23 Skrevet 26. april 2006 Er det normalt å "bytte" personlighet når du har sex? ← Klart man slipper seg eeenda mer fri da, om man ikke å bytter personlighet - så bruker man en annen side av den Man skal ikke holde noe tilbake da!
Daiquiry Skrevet 26. april 2006 #24 Skrevet 26. april 2006 Jeg får en annen personlighet når jeg drikker. Trenger ikke å bli full, det gjelder også etter bare noen øl eller noen glass vin. Da får jeg bare ikke nok, og det må være litt røft og hardt...Er ikke i nærheten av det når jeg ikke har rørt alkohol...men dette har vel med at man tør å slippe seg litt mer løs når man har litt alkohol innabords...
Gjest Søt Skrevet 26. april 2006 #25 Skrevet 26. april 2006 Alkohol, ja.. Don't let me get started on that one Jeg elsker å ha sex når vi har tatt noen glass med alkohol. Lystig stemning og fantastisk sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå