Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dressen jeg refererer til:

http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____32237.aspx

Duger den til utelek nå? Har ei jente på 1 år som gjerne skulle vært ute og lekt og da trenger vi en utedress. Trenger ingen tykk dress som er flere dresser i en, vi har fått en reima dress som skal brukes til høsten og utover.

Det vi trenger nå er bare en enkel dress som kan holde henne varm disse få vårdagene før sommeren slår til for fullt. Har ikke så stort budsjett, så lurer derfor på om denne er et godt og rimelig alternativ nå?

:)

Endret av Lana Lang
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den der så innmari tjukk ut for å bruke på vårtiden.

Selv har jeg ei jente på 2 år, og vi har gått over til Reima vårdress nå som det er så varmt i været. Uten for i. Hvis det er litt kaldt en dag tar jeg bare på henne en fleecedress under Reimadressen.

Det finnes mange gode parkdresser til en rimelig penge, man behøver ikke ha så dyrt som Reima (Sparkjøp, Obs) - men jeg synes altså at den du viste frem her så både tung og altfor tjukk ut.

Endret av Snupsi79
Skrevet
Den der så innmari tjukk ut for å bruke på vårtiden.

Selv har jeg ei jente på 2 år, og vi har gått over til Reima vårdress nå som det er så varmt i været. Uten for i. Hvis det er litt kaldt en dag tar jeg bare på henne en fleecedress under Reimadressen.

Det finnes mange gode parkdresser til en rimelig penge, man behøver ikke ha så dyrt som Reima (Sparkjøp, Obs) - men jeg synes altså at den du viste frem her så både tung og altfor tjukk ut.

Takk for svar! :)

Den ser kanskje veldig tykk ut...

Syns det er så vanskelig med klær på denne årstida. Leste nettopp en tråd på et annet forum og der var det liksom ikke måte på alt de tok på barna når de skulle leke ute. Det er jo ikke snakk om at vi kommer til å være ute i timesvis heller.

Skrevet
Takk for svar!  :)

Den ser kanskje veldig tykk ut...

Syns det er så vanskelig med klær på denne årstida. Leste nettopp en tråd på et annet forum og der var det liksom ikke måte på alt de tok på barna når de skulle leke ute. Det er jo ikke snakk om at vi kommer til å være ute i timesvis heller.

Jeg kan love deg at det holder i massevis med en tynn vårdress ute nå. Som sagt, hvis det er litt guffent i været, tar du bare på henne litt tykkere klær under.

Du kan også fint bruke en regndress som vårdress, selv bruker vi reima vårdressen samt en reflex regndress om hverandre.

Du trenger ikke kjøpe en mellomdress nå når det bare er 1 måned igjen til godværet kommer, det er å kaste penger ut av vinduet :)

Skrevet
Jeg kan love deg at det holder i massevis med en tynn vårdress ute nå. Som sagt, hvis det er litt guffent i været, tar du bare på henne litt tykkere klær under.

Du kan også fint bruke en regndress som vårdress, selv bruker vi reima vårdressen samt en reflex regndress om hverandre.

Du trenger ikke kjøpe en mellomdress nå når det bare er 1 måned igjen til godværet kommer, det er å kaste penger ut av vinduet  :)

Takk så mye for raskt svar og gode råd! :)

Skal ut på shopping etter dress bare mannen kommer hjem, det blir nok da en regndress av noe slag.

Skrevet
Takk så mye for raskt svar og gode råd!  :)

Skal ut på shopping etter dress bare mannen kommer hjem, det blir nok da en regndress av noe slag.

Det er lurt!

Selv anbefaler jeg Reflex regndress (hel, ikke to-delt) til så små barn!

Han en fin shoppingtur :)

Skrevet

Jeg bruker også regndress ute nå.

Har en lekedress fra Spar Kjøp som jeg bruker under nå.

Skrevet
Jeg bruker også regndress ute nå.

Har en lekedress fra Spar Kjøp som jeg bruker under nå.

Gjest var meg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...