Floja Felíz Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 (endret) Vi skal på ferie i sommer, og vurderer å la rottweilersnuppa vår være på kennel. Jeg har aldri hatt noen av mine hunder på kennel, og kjenner ikke til noen som er gode. Er det noen som har noen å anbefale? Kvalitet er viktigere enn lokalisering, men det er jo fint hvis de ikke er alt for langt fra allfarvei... Vi må kunne kjøre dit på en dag fra vestlandet. Endret 21. april 2006 av Floja Felíz
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Det er et hundepensjonat i Vestnes som ser bra ut. Har aldri prøvd det selv, bare lest om det. Det heter Brustindens hundepensjonat, og om du søker på det i Google får du opp en artikkel i Romsdals Budstikke om pensjonatet. Ser fint ut!
tåkedott Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 jeg hadde hunden min på kennel noen dager i fjor sommer...men dette var en kennel i trondheim... jeg var kjempefornøyd! det var en ganske "liten" kennel, et middelaldrende ektepar som eier denne. hundene går ute stort sett hele dagen og står på egne "rom" på ca 6 kvadrat, eneste minus er at dørene er nettingdører, og hunden min fant plutselig ut at han kunne klatre... men hunden hadde hatt det supert han... er ikke alle hunder som står på kennel og får så mye kos at de lukter parfyme når de kommer hjem...
Floja Felíz Skrevet 24. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2006 Takk for tips, og flere tas imot med takk.
Gjest Tuva Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 jeg hadde hunden min på kennel noen dager i fjor sommer...men dette var en kennel i trondheim... jeg var kjempefornøyd! det var en ganske "liten" kennel, et middelaldrende ektepar som eier denne. hundene går ute stort sett hele dagen og står på egne "rom" på ca 6 kvadrat, eneste minus er at dørene er nettingdører, og hunden min fant plutselig ut at han kunne klatre... men hunden hadde hatt det supert han... er ikke alle hunder som står på kennel og får så mye kos at de lukter parfyme når de kommer hjem... ← Kan du si noe om hvilken kennel dette er?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Har hatt hunden min på Gardermoen Hund og kattehotell. Var meget godt fornøyd. Der hadde de store rom,5-6 kvm, og to og to delte luftegård slik at de kunne gå inn og ut hos hverandre som de ville mye av dagen. (De var selvfølgelig nøye på hvem de satt sammen så det ikke ble noe tull) De hadde også store luftegårder utenom hvor det ble satt sammen flere hunder så de kunne løpe rundt og leke og grave osv. De hadde også dyrlege som kom hver uke for å sjekke forholdene og se over dyrene. De har også parkering. Så jeg leverte min lille snuppe, de kjørte meg til flyplassen og da jeg kom hjem kom de og hentet meg. Både jeg og hunden min var godt fornøyde. Har hørt at de har skiftet eiere, men håper de fortsatt har samme opplegg
tåkedott Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Kan du si noe om hvilken kennel dette er? ← dette er Målsjøåsens kennel. de som driver det er meget flinke med hunder, og drevet med oppdrett og trening av fuglehunder i mange år. her legges det vekt på hundens trivsel, og det er i tillegg billig...
LilleMy Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Bruker Standal i Nittedal og er meget fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå