Gå til innhold

Brudepiker

Gjest Madden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det, leier dere kjole til brudepikene/brudesvennene eller lar dere foreldrene deres gjøre det? (vi skal nok ha 4-5 stykker tilsammen!)

Noen som evt. vet hva det koster å leie slikt utstyr? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha tre brudepiker og vi har kjøpt kjoler til dem. De kosta egentlig 400 kroner, men fikk dem for 99 på salg :D

Vi skulle egentlig leie, men siden vi fant disse rakk vi aldri å spørre hva det kostet. Hadde vi skullet kjøpe kjoler til dem på brudesalongene som er i vårt nærområde hadde det kostet mellom 1000 og 2000 kroner. Det er dyrt det.

Vet ikke hva som er mest vanlig, men jeg tror nok egentlig foreldrene betaler stasen til barna. Vi skal kjøpe buketter til dem, men foreldrene skal kjøpe sko.....

Våre brudepiker skal ha helt enkle, "rett ned" kjoler i offwhite farge, diadem som jeg har laget selv og brudepikebukett. De blir flotte!

Lykke til med dine brudepiker, uansett hvordan dere velger å gjøre det :D

Skrevet

Synes jo selvsagt at foreldrene deres burde betale kjolene..for vi stiller jo ikke krav til at kjolene må være sånn eller sånn! de kan ha på seg bunad for min del om det er det de vil!

Det med bukettene hadde jeg ikke tenkt på, men det er jo klart at vi ordner det!

Takk for tipset Monja!! :D

Skrevet

Bukettene er som regel ikke så dyre heller. Vi betaler 150 - 200 kroner for en mini bukett lik min (med masse hvite roser i). Og så tørker vi dem etterpå såklart. Da har de jo et flott minne.....

Skrevet

Ja det er sikkert! noen minibukett av min blir det nok ikke hvis jeg tar den buketten jeg tenker på nå..for den er spesiell den..og svindyr!! (det er en slik lang sak med ståltråder, rips, og blå orkideer!!kjempenydelig!!)

men fine buketter skal de nok få iallefall!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...