*Anaïs* Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Ja jeg tenkte jeg skulle anskaffe meg bensinkort,(Er det det det heter forresten? )og lurer på hvilken kjede jeg bør gå for. Hvilket kort har du? Førnøyd? Får du noe ekstra med det kortet? Prøver å finne en oversikt over hvilke bensinstasjoner som er billigst her jeg bor uten hell. (bor i Bergen)
Rioja Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Når en har bensinkort, regnes prisen ut av en satt bensinpris, ikke den prisen som står på pumpa! -Fant jeg nylig ut Så det er ingen vits i å fylle bensin når den er billig... Skal du ha rabatt på pumpe-pris bør du bruke coop-kort!
Gjest lilletroll Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Den billigste bensinen får du jo på de ubetjente stasjonene som Jet og uno X, så da er det jo der det lønner seg å ha kort, men jeg pleier betale med vanlig bankkort, for da slipper jeg å få regningen i ettertid...
Gjest Aloha Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Her hvor jeg bor pleier JET å være rimeligst, så jeg fyller der. Men betaler med vanlig bankkort, ikke bensinkort.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Billigste er vel ESSO i distriktsNorge der det koster fra. kr. 12,50 til 15,- kr. literen. Dessverre. Vi har ikke råd til å kjøre bil lengre...
Anna B. Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Når en har bensinkort, regnes prisen ut av en satt bensinpris, ikke den prisen som står på pumpa! -Fant jeg nylig ut Så det er ingen vits i å fylle bensin når den er billig... ← Hva slags bensinstasjon er det da?? Vi har kort hos Statoil, og får 36 øre rabatt pr liter - av pumpepris! Tror vi fikk kortet gjennom borettslaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå