Gjest Gjest_trine_* Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 jeg har bare kjøpt st-tropez selvbrunings kremen på nettet, men skulle så gjerne hatt skummet idag..! noen som vet åssen parfymeri i kr.sand som selger dette? eller andre plasser, de selger vel kanskje det samme fra by til by i parfymeriene...!! trenger svar nokså raskt..
Millis Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 jeg har bare kjøpt st-tropez selvbrunings kremen på nettet, men skulle så gjerne hatt skummet idag..! noen som vet åssen parfymeri i kr.sand som selger dette? eller andre plasser, de selger vel kanskje det samme fra by til by i parfymeriene...!! trenger svar nokså raskt.. ← Heia Ragnhilds hud og kroppspleie på søm har dette. Bare å ringe henne!
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 okei! takker:O) du vet ikke om de har det i byen en plass? litt pes å komme seg ut på søm men det går jo:)
Millis Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 okei! takker:O) du vet ikke om de har det i byen en plass? litt pes å komme seg ut på søm men det går jo:) ← Har faktisk ikke hørt at de har det andre steder jeg... men du kan jo også ta en ringerunde til de andre hudpleiesalongene!
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 det kan jeg, men en siste ting. vet du å lenge de har åpent idag? den hudpleie salongen du snakka om..
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 ho hadde ikke skummet:( bare spray å krem... kan høre på de andre salongene da :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå