mer78 Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har nå de siste månedene produsert melk i puppene mine uten å være gravid. Jeg har heller ikke noe ønske å være gravid, men noen påstår at dette er en form for innbilt svangerskap!! ( føler at jeg karakteriserer en hund... ) Har vært hos lege, hun tok mange blodprøver for å sjekke hormonene mine og jeg har vært på mammografi! Og alt er som normalt!!!! Føler meg litt misforstått av legen, føler at hun ikke tar meg helt på alvor!! Det som er sikkert er at jeg overproduserer dette hormonet prolaktin av en eller annen grunn, men ikke pga hjernesvulst eller brystkreft eller noe! Men mitt spørmål er da om det er noen andre som har opplevd det samme?? Eller er jeg bare helt unormal??? Hater leger... Help! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 Ja jeg har hørt om flere som har hatt problemet fra tid til annen.. men hva det kommer av aner jeg ikke..du får stole på at ingenting er galt om du har tatt alle prøver som legen foreskrev! De jeg vet om som har hatt problemet der forsvant det av seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2002 #3 Del Skrevet 30. november 2002 Brystet er mere av en maskin en hva vi liker å tro. D legen kunne ha gjort er å gitt deg tabletter for å stoppe melkeproduksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. november 2002 #4 Del Skrevet 30. november 2002 Det som er sikkert er at jeg overproduserer dette hormonet prolaktin av en eller annen grunn, men ikke pga hjernesvulst eller brystkreft eller noe! Jeg har også forhøyet produksjon av prolaktin, men ikke prolaktinom (svulst). Jeg har ikke hatt problemer med melkeproduksjon, bare littegrann for et par måneder siden. Derimot har jeg ingen eggløsning, og må ta p-piller for å få mensen jevnlig. Dersom du froduserer så mye at det blir et praktisk problem burde du ta en ny prat med legen, ellers skulle man tro det vil gi seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå