Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Så litt på programmet i går, vet ikke helt hva jeg syns. Det var jo morsomt av og til, men mest var det bare pinlig.

Og under middagen, nå vet ikke jeg hva jentene hadde fått beskjed om på forhånd, men det trengs to for å holde en samtale i gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Et program preget av utrolig mye pinlig stillhet. Sikker på at jentene skulle gjøre seg litt ekstra "vanskelige" med vilje.

Gjest gjest1
Skrevet

Lo godt av hun som bare svarte med ett ord, tre ganger på rad... Da er det ikke "vanskelig" men "ekstra vanskelig" :ler::ler:

Gutta var litt søte da, de gjorde så godt de kunne.

Bomme med blomster og sånn kunne jeg glatt ha gjort selv, så det overså jeg glatt :)

Skrevet

Øh...det er liksom ganske fint med sånt....blondt hår og sånne....brune øyer :ler:

Skrevet

Så du hun som skulle forklare hva samfunnsøkonomi går ut på?

"Jo det er....eh....samfunnet og.....eh økonomien i samfunnet...." :klaske:

Skrevet

-Hva studerer du da?

"Samfunnsøkonomi"

-Okey, hva går det ut på da?

"Samfunnsøkonomi?"

-ehh..hva innebærer det liksom?

"samfunn... og økonomi"

-eh, okey.. hva kan du bli da?"

"samfunnsøkonomom for eksempel..."

Stakkars gutt som snakka med hu der :)

Gjest gjest1
Skrevet
-Hva studerer du da?

"Samfunnsøkonomi"

-Okey, hva går det ut på da?

"Samfunnsøkonomi?"

-ehh..hva innebærer det liksom?

"samfunn... og økonomi"

-eh, okey.. hva kan du bli da?"

"samfunnsøkonomom for eksempel..."

Stakkars gutt som snakka med hu der :)

Håper det er en del av kurset å vite når de må si til jenta: "Sorry, jeg tror ikke dette kommer til å gå" - slik at ikke mennene må gjøre alt for å tekkes de vanskelige damene. Menn er mest tiltrekkende når de ikke er desperate!

Gjest lilletroll
Skrevet
Øh...det er liksom ganske fint med sånt....blondt hår og sånne....brune øyer :ler:

Det verste var at han sa jo ikke fint, men han sa tøft....da måtte jeg le høyt...stakkars gutt!! Men det var søren ikke enkelt å få i gang samtale med de bærtene der heller da virket det som (jf. samfunnsøkonomdama) Hvis ikke damene hadde fått beskjed om å være vanskelige så trenger de et kurs selv, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...