Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Etter å ha lest noen av artiklene til VG om artisten Mira Craig kan det virke som om VG har satt ut en personal vendetta mot artisten. Nesten alle Artiklene jeg har lest har endt med "hun ville nok en gang ikke kommentere dette til VG", "endte med at Mira Craig heller ikke denne gangen ønsket å kommentere saken". Dette er en type formulering som hørere hjemme på lapper som sendes i klasserommet på ungdomsskolen. Det er nesten som om man må spørre seg selv om VG har ansatte med journalistisk utdanning. Orlyden er hårreisende dårlig etisk, og at det slipper gjennom desken der er forsåvidt ikke så uforståelig etter tidligere førsteside oppslag å dømme. Og etter å ha sett "Fete typer" som viste mentaliteten til de som arbeidet der er det vel ikke annet å vente. Men litt etikk og folkeskikk burde man kunne forvente en riksdekkende avis.
Latee Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 (endret) Nettopp derfor jeg ga opp å lese vg for lenge lenge siden... Endret 21. april 2006 av Latee
Gjest Frigg Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Men hva annet skal de skrive da når dama ikke vil kommentere? Dessuten synes jeg det er ganske barnslig måten hun "forsvarer" seg på : http://mira.mobilblogg.no/ Sorry, men det var ikke min skyld?! Ikke min skyld??? Hvis hun virkelig er/var så syk som hun hevdet, hvorfor har hun da stemme til å bare ta de BRA betalte jobbene? Tilfeldig? Neppe.
Gjest ole Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Hadde jeg vært i hennes situasjon hadde jeg nok droppet de fleste dårlige jobbene (beholdt noen få) og beholdt de godt betalte. Det tror jeg nok de aller fleste av oss ville gjort. Det er ikke sikkert hun tjener så mye penger, og hun, som de de fleste andre av oss, trenger også penger for å betale regningene sine, og særlig når man er delvis sykemeldt. Men jeg tror ikke HUN har gjort dette med viten og vilje, selv om jeg altså ville gjort det.
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Hadde jeg vært i hennes situasjon hadde jeg nok droppet de fleste dårlige jobbene (beholdt noen få) og beholdt de godt betalte. Det tror jeg nok de aller fleste av oss ville gjort. Jeg er enig med du.Jeg synes det blir feil å sette seg på en høy hest og peke fingeren på Mira Craig for noe de fleste av oss ville gjort. Men som artist er det vel like tilnærmelig å tenke som så at desto større avlyste konserter=flere skuffa fans, så kanskje det ikke ligger kun et spørsmål om penger bak? Og slik jeg har forstått det så har ikke Mira Craig kommentert dette fordi dette var noe hun ville ordne opp utenfor offentligheten, men med jaget VG har holdt på med så ble det ganske umulig i lengden. Jeg har sansen for Mira Craig jeg.Det er ei jente med bein i nesa og som jobber ræva av seg, så all ære til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå