Paprika Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Noen som kjenner til denne drakten. Det er som nevnt markblomster rundt hele stakken nederst. Er vel og markblomster på ryggen og ikke noe sjal eller forkle tror jeg. Har VELDIG lyst på denne drakten til min datter, men klarer ikke finne ut hvem som selger den. Noen som kan hjelpe med hvor jeg skal henvende meg. Veldig takknemlig for hurtig tilbakemelding
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Lurer på om det ikke er Oslo-bunaden du mener? Lys grå/blå i fargen?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Ringeriksbunaden har markblomster tror jeg.
Nella Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 http://husflid.plaindog.com/bunad/index.html Du kan se om du finner den under området her. Eller kontakt husfliden.
Gjest Gjest_Paprika_* Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Den er blå tror jeg og jeg tror den er fra Stavanger området. Har vært inne på både Husfliden og Noraker for å høre, men de kjenner ikke til den. Har og leita ganske godt på nettet uten å finne den....
Nella Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 http://www.bunadraadet.no/index.htm Hva med å sende en mail til disse, beskrive så godt du kan.
Gjest Gjest2 Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Det er en som heter Kystdrakten - kan det være den? Du finner bilde av den på www.geocities.com/bergen_lodge (hjemmeside for Sons of Norway).
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Har VELDIG lyst på denne drakten til min datter ← Da håper jeg at din datter også har lyst på den.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #9 Skrevet 21. april 2006 Hvis det er lita jente kan det være kystdrakten du mener. Mørk blå uten forkle og sjal. Kystdrakt for jenter
Gjest Gjest_Paprika_* Skrevet 21. april 2006 #11 Skrevet 21. april 2006 Ja, min datter har lyst på :-) Jeg har funnet ut hvor jeg kan få fatt i drakten og har allerede bestilt materialet. Drakten heter Annedrakten (eller Andedrakten som den hetet opprinnelig)
Amanlis Skrevet 22. april 2006 #12 Skrevet 22. april 2006 Ja, min datter har lyst på :-) Jeg har funnet ut hvor jeg kan få fatt i drakten og har allerede bestilt materialet. Drakten heter Annedrakten (eller Andedrakten som den hetet opprinnelig) ← Så fin den var, fant bilde av den på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå