Gå til innhold

Suging

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest miss april

Jeg kan ikke klare å suge han.....Jeg synes det er så ekkelt! Jeg føler meg kvalm og uvel med en gang og sex lysten blir borte. Det er fordi det er så vemmelig å ha en stor ting i munnen. Jeg brekker meg med en gang.

Vel, jeg har nå sagt til min kjære at jeg ikke er så glad i dette da (på en litt pen måte.....), og det virker som han godtar det. Vi har det flott på alle måter ellers.

Jeg lurer litt på om det bare er meg, er det flere der ute som synes dette ikke så greit? Er det så "normalt" som alle skal ha det til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde
Suging behøver jo nødvendigvis ikke å innbefatte at man putter hele greien hans inn i munnen...

Neeeei.....men hvis man liker det (!) :oops:

Har ikke noe godt råd til deg, tror det er en like/ikke like ting, men som Vibeke sier, du MÅ jo ikke stappe hele inn i munnen, hva med å prøve llitt? Kan jo være du liker det etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan kompromisse litt, og du leker med greien hans med munn og tunge, og bare dropper å stikke den ned i magesekken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss april

Ja, det er det med å "stikke den ned i magesekken" som er så vemmelig. Også er det dette som kommer ut da, både før og etter..... :lol: Jeg synes både det ene og det andre smaker helt grusomt. Kansje værst det som "kommer før...", for det er der jo hele tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Mai :-)

Jeg elsker å bruke munnen på en gutt! Menn blir helt hjelpeløse når jeg gjør det! Det eneste de tenker på da er å få til å komme, og de ligger og bukter og vrir seg når jeg suger dem. Det gir meg en herlig følelse av kontroll!

Hadde trekantsex med to gutter en gang (Anbefales alle single jenter!!!). Til å begynne med satte jeg dem i sofaen, sugde den ene mens jeg runket den andre. De var helt i min makt! ;-) Og selvfølgelig kom de i munnen min... Når den første kom, ble han andre så opphisset av synet at han også kom med en gang, og jeg måtte skynde meg å "bytte" for å få med meg spruten hans oxo!

Sæden kan variere i smak fra gutt til gutt. Har funnet at de som holder seg borte fra tobakk og mye alko smaker søtt/salt (Deilig!), mens de som røyker og lever mer usunt smaker mer beskt/bittert. Jeg forstår at noen ikke fikser å ta i mot spruten i munnen. Men jeg får vel ofte en følelse av at for mange så er det "tillært" at dette er noe griseri, og fysj-fysj...

Jeg liker ikke å ta den for langt inn i munnen, så jeg bruker tunga, og prøver å lage et lite vakum ved å suge ganske lett, mens jeg beveger munnen over tissen. Tar den nesten helt ut hver gang, og så inn igjen. Jeg øker farten når jeg hører han nærme seg orgasme. Ikke for fort i starten, da blir du sliten i kjeven. Hvis du ikke vil ha spruten i munnen så tar du den ut når han sier han kommer, og ronker han ganske kraftig. Ikke stopp før han er ferdig med hele orgasmen. Jeg kan love deg at kraftigere orgasme får en mann ikke på noen annen måte!

Jeg tror mannen din vil savne munnsex hvis du nekter å gjøre det. Og jeg tror også at du lett kan overkomme at du syns det er vemmelig. Håper du greier det! Sex uten munnsex blir aldri det samme.... X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
Jeg kan ikke klare å suge han.....Jeg synes det er så ekkelt! Jeg føler meg kvalm og uvel med en gang og sex lysten blir borte. Det er fordi det er så vemmelig å ha en stor ting i munnen. Jeg brekker meg med en gang.

Vel, jeg har nå sagt til min kjære at jeg ikke er så glad i dette da (på en litt pen måte.....), og det virker som han godtar det. Vi har det flott på alle måter ellers.

Jeg lurer litt på om det bare er meg, er det flere der ute som synes dette ikke så greit? Er det så "normalt" som alle skal ha det til???

Hvis du ikke liker å gi oralsex...Så ikke gjør d da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med SS - liker du det ikke, så ikke gjør det!

Nå må jenter blir flinkere til å si at de ikke vil når de ikke vil!

Og jada - det går begge veier. Vilø han ikke slikke deg, så vil han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thea-trekant
Helt enig med SS - liker du det ikke, så ikke gjør det!

Nå må jenter blir flinkere til å si at de ikke vil når de ikke vil!

Og jada - det går begge veier. Vilø han ikke slikke deg, så vil han ikke.

Jada, jada... Man skal kun gjøre det en har lyst til... Sjøl har jeg tilgode å møte en mann som ikke svært gjerne legger tunga til og slikker meg!

Så jeg syns DERE er rare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss april

Nei da, jeg gjør det heller ikke. Jeg har forsøkt å få han til å forstå hvordan jeg føler det (på en litt pen måte). Jeg ber jo heller ikke han om å gjøre noe han ikke liker.

Men jeg lurer på om det er noen andre som har det slik der ute. Eller om det er noen som har hatt det slik, og som senere har hatt lyst til å gjøre det? Noen triks????

takk for svar :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo faktisk ganske deilig da....

Hvis du likevel skulle få lyst til å prøve igjen engang, så konsentrer deg om å puste jevnt gjennom nesa til å begynne med, så går det av seg selv etterhvert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ta hele tingen i munn, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss april

hmmmmm......vet ikke om jeg har blitt overbevist til å forsøke igjen.....

Jeg vil jo gjerne tilfredstille han, og det virker da som jeg klarer det også, men det er kanskje dette "lille ekstra" som bør være med. Jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke syntes det var så ekkelt. Men jeg vil ikke gjøre ting jeg ikke liker. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mann 36

Hei Miss April.

Slik jeg oppfatter deg så liker du ikke tanken på å gjøre dette. Da tenker jeg at du må bli tatt på alvor i det. Ingen andre enn du selv kan fortelle hva slags mening eller forhold du skal ha til dette.

Vi er ikke like som mennesker og vi liker forskjellige ting. Det mener jeg vi må ha respekt for hos hverandre. At andre liker ting som jeg ikke liker, er helt OK for meg, men de bør ikke mener at jeg skal like det samme som dem av den grunn.

Selv tror jeg åpenhet og samtale mellom deg og din kjære kan hjelpe til felles forståelse. Jeg forventer ikke at min kone skal tilfredsstille meg slik jeg ønsker fordi jeg ønsker det, det ville være respektløst av meg. Jeg er ikke sammen med henne for at hun skal tilfredsstille mine behov.

Ut fra det du skriver så virker det som at du ikke engang klarer å tenke på det uten å føle noe negativt. Hvis det er slik foreslår jeg at du legger det helt bort.

Det finnes mange andre måter du kan kose og tilfredsstille din man på. Noen ganger bruker min kone å olje meg inn med massasjeolje og stryke og kose med meg. Det syns jeg er himmelsk og bedre enn å bli sugd. Jeg gjør også det samme på henne med samme respons.

Uansett så ønsker jeg deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mann 36 har et meget godt svar her.

Dessuten finnes det jenter som ikke liker å bli slikket og menn som ikke liker å bli sugd. Det finnes menn som ikke liker å slikke og det finnes jenter som ikke liker å suge.

Jeg har møtt alle kategorier.

Kan vi ikke bare respektere hverandre for det? Og ikke være så raske til å ta for gitt at det har å gjøre med "at du bare har møtt h*n som ikke kan det"... etc.

Og hvorfor er det så riktig "å lære" å gjøre dette. Nå vil Miss April det da. Men jeg tenker generelt at den andre synes man skal lære å gjøre ting man ikke liker.

Da forsvinner kåtskapen og gleden for meg i hvert fall. Og da hadde det ikke blitt noenting på'n. Og heldigvis har jeg aldri opplevd den type krav mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss april

Hei igjen, og tusen takk for svar. Jeg syntes det var koselig det mann36 skriver, kanskje jeg bare skal kjøpe masasje olje, ta helt av hi hi, og glemme hele suginga.....

Det er ingen som krever at jeg gjør det heller, min kjære er en veldig forståelsesfull mann, det er nok jeg som krever det av meg selv, fordi jeg tror han ville likt det.

Men ok, kanskje jeg bare skal glemme det og ta skjeen i en annen hånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...