Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettet

Endret av mee mee
Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

livet er for kort til og ta vare på ting som ikke virker.......

Skrevet

Du kan da ikke være fortvilet over noe så normalt som at forplantningsmekanismene fra naturens side bekrefter at de er intakte?

Skrevet

Det høres ikke ut som du har det noe bra. Hva med å foreslå å ta en pause i forholdet? Så kan dere begge tenke få litt space og tenke gjennom hva dere egentlig vil. Flytte hjem over sommeren er jo et forslag, eventuelt om du kan bo litt hos en venninne først? Uansett hva du finner ut, lykke til :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Du skriver at han har skjerpet seg, at dere har snakket om å bo fra hverandre og bare være kjærester, men også at hvis dere flytter fra hverandre så kommer han til å tolke det som et varig brudd?

Jeg tror at det faktum at dere har snakket om det, og han som konsekvens av dette har skjerpet seg, er et tegn på at han ønsker at dette skal fungere. Jeg tror dere har alt å vinne på å flytte fra hverandre og forbli kjærester. Da får dere avstand nok til å tenke og til å savne hverandre. Men snakk om det, og spesifiser hva dere håper å få ut av det, slik at du får en klarhet i om han faktisk ønsker å gjøre noe med det eller en flytting i praksis vil bety brudd.

Skrevet

takk for støtte:-)

probmelet er bare at jeg er veldig gla i han.. hadde jeg ikke vært det, så hadde det vært slutt.

hjertet sier prøv litt til, mens hjernen sier kom deg bort... vet ikke hvem jeg skal høre på..

Skrevet

Hvis du ikke klarer å kline med ham og tenner på andre gutter, sier ikke hjertet ditt at du skal prøve litt til.

Personlig synes jeg det er skikkelig dårlig gjort overfor ham. Han prøver jo i det minste å gi noe inn i forholdet deres!

Jeg synes han fortjener å bli behandlet bedre!

(Nå skal det jo sies at det er mye historie som ikke er kommet frem av innlegget ditt. Ting kan fremstå på en helt annen måte enn hvordan ting foreligger. Men basert på det lille du har skrevet her, støtter jeg meg til det jeg har skrevet ovenfor)

Skrevet
Du kan da ikke være fortvilet over noe så normalt som at forplantningsmekanismene fra naturens side bekrefter at de er intakte?

:ler::ler::ler::ler::ler:

:ler::ler::ler::ler::ler::ler:

:ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...