Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Hei er en gutt på 23 som lurer på følgende. Hvorfor skal det være så vannskelig for snille gutter som meg å få dame. Jeg har veldig god kontakt med det motsatte kjønn. De fleste ender opp som venner, og de lurer alltid på hvorfor jeg ikke får meg en kjærste, siden jeg bare er snill, hyggelig og moro. Hvorfor skal dere kvinner være så vanskelig å forstå seg på??? Tips tas i mot med et stort :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg skjønner at dette er et problem for mange gutter for dette har jeg hørt om mange ganger før. Men du - hvilke piker ser du etter da? Kanskje du bare ser etter den type jente som liker "rampete" gutter. Det er faktisk mange jenter som liker snille gutter, men du har bare ikke funnet henne enda. Jeg vet også at det er mange jenter som liker disse rampete guttene. Men, vet du, jeg tror de kommer til å "brenne" seg på dem. Kanskje har dette noe med alder å gjøre. D.v.s at når de har brent seg noen ganger - så skjønner de at det ikke er noe for dem. Ikke gi opp - hun finns for deg - den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 28. november 2002 #3 Del Skrevet 28. november 2002 Etter min mening er ikke nødvendigvis "rampete" motsetningen til "snill". Gjest: Jeg vet ikke på hvilke måte du er "snill", men personlig foretrekker jeg gutter som har integritet, ryggrad, litt bein i nesa og er generelt trygge på seg selv (jeg snakker ikke om overdreven og påtatt selvtillit). Min erfaring er gjerne at de "snille" guttene er litt "mamadalt-aktige", at liksom alt er "greit" hele tiden. De blir aldri sinte, som om de sjelden har egne meninger. Personlig orker jeg bare ikke en gutt som "lever og ånder" bare for meg. En som steller og duller for meg hele tiden, og som er enig i alt jeg sier. Jeg tiltrekkes derimot av gutter som har et "liv" også utenom forholdet. Som har meninger og interesser uavhengig av meg og mine meninger/interesser (men allikevel meninger jeg kan respektere og beundre). For meg er integritet et viktig stikkord, og det er slett ikke det samme som rampete! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. november 2002 #4 Del Skrevet 28. november 2002 Det er litt morsomt at du tar dette opp. Dette har jeg diskutert på mange jentefester og lignende! Det er faktisk helt sant, at de beste og snilleste guttene jeg har truffet er også mine beste kamerater. Dette kan man ikke stikke under en stol. Det er vanlig! :-? Men det som faktisk kan være en måte å få dame på er rett og slett på å flirte med henne. Og om hun da er din venn så er hun jo faktisk glad i deg fra før. Kanskje hun bare trenger å begynne å tenke på deg som en potensiell kjæreste..? jeg vet at det virket på meg. Min kjære var før min aller beste venn (er det også fortsatt selvsagt!), men en dag så begynte å han å være litt mer venn på en måte. Holdt gjerne rundt meg, smilte til meg, gav meg en klem i ny og ne. Sånne helt elementære ting. Jeg trengte bare litt tid for å bli vant til tanken på han som noe mer enn en venn. Men nå angrer jeg ikke et sekund. Jeg tror at venner som blir kjærester ofte har det veldig bra i forkoldet. De kjenner jo hverandre fra før... LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. november 2002 #5 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har en snill gutt! Men før jeg fant den snille, så måtte jeg rote meg borti masse "slemme" gutter! Det tar ofte litt tid før det går opp for oss at vi faktisk ikke trenger denne spenningen 24 timer i døgnet. :o Jeg tror nok at dette har med alder å gjøre. Unge jenter vil ofte ha spennende gutter som lager litt bråk. Et slags opprør kanskje? Men til syvende og sist liker vi oss ofte best med en trygg og snill gutt som vi kan snakke med og som ikke finner på så mye sprell! Din tid kommer nok og da kan jo tøffingene stå der med sjegget i postkassa (eller hva de nå gjør når de ikke får fatt i damer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. november 2002 #6 Del Skrevet 28. november 2002 Ikke bry deg gjest. - Du har det best uten. Det er ikke nødvendig i år totusen og to, hva skal du ha dem for da? Vi trenger ikke kvinner til annet enn nødvendig, man skaffer seg hushjelp, påkoster henne mat og kanskje noen glass vin, man har elskerinner, de luller man bort med tåkeprat og svadahistorier. Man har bekjentskaper, de må man prate til, man har venninner, de koser man med, man har fremmede piker, de må man sjarmere i seng. Hva skal du da med dame? Waco Bortkasta greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. november 2002 #7 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg henger meg på Lea. Jeg har også en "snill gutt" men det tok noen år før jeg fant han. Måtte rote meg borti noen "slemme" først. Du bør stå på, det er noen der ute for deg også. Og du, ofte er det masse søte jenter i krokene, du behøver ikke å gå etter hun pene midt på dansegulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. november 2002 #8 Del Skrevet 28. november 2002 lille blå, du nevnte økonomi og stabilitet, ting kvinner trenger for å karre seg, og du burde også opplyst om muligheten til å leve et kvinnefritt liv, hvor han har de nødvendige pusterom for å utvikle seg som mann. Menn trenger ikke et vedheng hengende over seg til enhver tid. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. november 2002 #9 Del Skrevet 28. november 2002 Waco, det var det ikke jeg som sa........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 28. november 2002 #10 Del Skrevet 28. november 2002 Hei. jeg har møtt en slik gutt som er kjempesnill og søt og grei. Han ble vist litt betatt av meg :oops: men jeg klarte ikke følre det samme for han fordi det ble på en måte "for mye". Nå kjenner jeg jo ikke deg og har ikke lest hva de andre har skrevet, men det er hvertfal hva jeg tenker om det. Kanskje du blir for mye av det gode. Ikke vet jeg.. Eller kanskje du prøve for hardt. Men en eller anne gang så må det komme ei jente som liker deg for den du er. Ikke forandr deg på noe måte, vær deg selv.. Kanskje kikke i litt andre retninger når dte gjelder jenter?? Ønsker deg masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. november 2002 #11 Del Skrevet 28. november 2002 OFFDA! det er sikkert greit med et kvinnefritt liv, men nå spurte han faktisk om hvordan å få seg dame... Det prøver vi å svare på. blir litt oppgitt når jeg leser hva Waco skriver. Men det er vel sånn noen gutter, og jenter forsåvidt liker å leve. Det er for meg helt uforståelig... Men som sagt dette er mine tanker om å leve som alene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. november 2002 #12 Del Skrevet 28. november 2002 Lille blå, jeg beklager det snek seg inn en feil her et sted, det skulle stått; "du glemte å nevne økonomi og stabilitet" osv resten. Forstår du meg nå, eller vil du jeg skal redigere hele avsnittet? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 28. november 2002 #13 Del Skrevet 28. november 2002 Waco: Ikke ødelegg denne tråden. Start heller en tråd der du spør hvorfor menn vil eller ikke vil ha dame Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. november 2002 #14 Del Skrevet 28. november 2002 Må si meg enig med noen av de andre her og si at det nok har litt med alder og gjøre.. Tror nok at litt "yngre" jenter liker "slemme" gutter, men jo eldre du blir, og når man kanskje har brent seg på disse såkalte slemme guttene vil man se etter de som er såkalt snille. Men om du nå er ute etter en kjæreste, og du er av den snille sorten så må du huske på at svært få jenter ( og gutter for den saks skyld) liker nikkedukker i lengden. Man må ha egne meninger og kunne klare å stå opp for seg selv, samtidig som man er snill. Dessverre er det slik at mange ( dette er min erfaring) av de snille mannfolka der ute også har en tendens til å gjøre alt for dama si, ofre alt osv. Dette kan nok være godt i begynnelsen, at man føler seg litt bortsjemt, men det blir kjedelig i lengden. Så det er viktig å finne et midtstille... Lykke til.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #15 Del Skrevet 28. november 2002 Ikke bry deg gjest. - Du har det best uten. Det er ikke nødvendig i år totusen og to, hva skal du ha dem for da? Vi trenger ikke kvinner til annet enn nødvendig, man skaffer seg hushjelp, påkoster henne mat og kanskje noen glass vin, man har elskerinner, de luller man bort med tåkeprat og svadahistorier. Man har bekjentskaper, de må man prate til, man har venninner, de koser man med, man har fremmede piker, de må man sjarmere i seng. Hva skal du da med dame? Waco Bortkasta greier. Er du fjern??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #16 Del Skrevet 28. november 2002 Må si meg enig med noen av de andre her og si at det nok har litt med alder og gjøre.. Tror nok at litt "yngre" jenter liker "slemme" gutter, men jo eldre du blir, og når man kanskje har brent seg på disse såkalte slemme guttene vil man se etter de som er såkalt snille. Men om du nå er ute etter en kjæreste, og du er av den snille sorten så må du huske på at svært få jenter ( og gutter for den saks skyld) liker nikkedukker i lengden. Man må ha egne meninger og kunne klare å stå opp for seg selv, samtidig som man er snill. Dessverre er det slik at mange ( dette er min erfaring) av de snille mannfolka der ute også har en tendens til å gjøre alt for dama si, ofre alt osv. Dette kan nok være godt i begynnelsen, at man føler seg litt bortsjemt, men det blir kjedelig i lengden. Så det er viktig å finne et midtstille... Lykke til.. :D Kan ikke påstå at jeg er en nikkedukke som sier ja til alt. Selvfølgelig har jeg mine egene meninger, og sier rett ut det som jeg har på hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 29. november 2002 #17 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg synes Nelle svarte veldig bra. Det samme gjelder for meg. De fleste jenter ønsker en mann som er- og viser seg jevnbyrdig. Hvis man blir den dominerende part i et forhold er det lett for å miste både interesse og faktisk en viss grad av respekt. Og gjensidig respekt er noe et forhold er avhengig av. Alle mine seriøse forhold har vært med "snille" gutter, men jeg er en ganske dominerende person og trenger derfor en som kan holde meg litt i øra og gi meg litt motstand (konstuktiv sådan). Ellers så er nok ikke rådet om å flørte litt med venninner du synes er ekstra interessant så dumt. Hvis ikke noe av det som er skrevet av meg, Nelle eller de andre som har svart stemmer så vet jeg sannelig ikke annet enn at du får smøre deg med tålmodighet og vente til "den rette" dukker opp. Det viser seg også ofte at man må slutte å lete før man finner det man letet etter Ønsker deg i hvertfall lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. november 2002 #18 Del Skrevet 29. november 2002 Innlegget mitt ble litt upresist, jeg mente ikke det så rettet mot deg ang at DU var en nikkedukke. Det jeg mente er at mange snille gutter har en tendens til å være nikkedukker.. Det er MIN erfaring. Som Lilly skriver så er det viktig at man finner noen som kan man har som jevnbyrdig, det var vel også det jeg ville fram til ( på en dog så kjeitete måte.. ) Jeg er sammen med en veldig snill person nå. En som blir sett på av de fleste som snill og real. Han er alt jeg kunne drømt om, og heldigvis så setter han meg på plass når det trengs.. Den forrige jeg var sammen med var også såkalt snill, men gjorde ALT jeg sa, og jeg måtte passe meg for ikke utnytte dette. Har fått nok av gutter som ikke ringer, utnytter andre og er upålitelige. SÅ jeg priser meg lykkelig for at dere finnes der ute jeg... Det var vel det jeg ville frem til... Å om jeg fornærmet deg litt så var det IKKE meningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. november 2002 #19 Del Skrevet 29. november 2002 Nelle, jeg bare prøvde å forklare gjest at det finnes alternativer til faste forhold... Hvorfor er det galt? Hvorfor skal slikt ties? Bør man ikke snakke om alle mulige løsninger. Jeg vil foreslå for gjest; - Hold deg langt unna damer, bruk dem kun som nytteobjekter, undersøk dem mens dem er i rute, kjenn deres skavanker, lytt til dem når dem sutrer, hør på dem når dem er blide, bruk dine øyne godt, - bruk god tid. Finn ut blant dine venninner, men for å få dem bør du inviterere dem til det dem er skapt for, trenger du vaskehjelp? Er det husholderske du trenger? Samtalerpartner? En til å gå skiturer med? Avgrens dine behov, og finn de partnere som passer for de til de ulike behov. Ikke hør på disse jentne, de kommer med råd som kun er i deres interesser, jenter vil bli flørtet opp overalt, vi må ikke glemme at kvinner er den selektive part av homo sapiens. Den beste måten å få en dame på er å holde dem på en armlengdes avstand. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå