Gunhild Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 som en nybegynner innen strømpebåndbransjen spør jeg: Jeg skal ha strømpebukse under kjolen (det er i april(kaldt) + at jeg har behov for en viss hold-in effekt...). Er det da vanlig å bruke strømpebånd utenpå strømpebuksa, eller brukes det kun til strømper? Ser liksom for meg at strømpebåndet kan skli ned (som med Linda2) på en glatt strømpebukse. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei. Er ikke proff jeg heller, men har lest at mange tar strømpebukser helt til bryllupsnatten/slutten av festen,-da "sniker" du deg inn på do og skifter til evt. strømpebånd etc. -så slipper du at det sklir ned og sånn i løpet av kvelden lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst Skrevet 18. mars 2002 #3 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg er litt uvitende på dette feltet og spør dere om det er vanlig med strømpebånd. Hvordan i all verden klarer man å unngå at det sklir ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 oftast är det bra gummi på baksidan/insidan av strumpebandet som håller det på plats. Men visst kan man ha strumpeband ovanpå strumpbyxan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 19. mars 2002 #5 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei. Dette er det mer om i gammelt forum. Leste hvertfall at apoteket selger lim til stomiposer etc. som er fint å bruke under stay-ups. Hvis dere leter litt i forumet, var det en side hvor de anbefalte/advarte mot forskjellige merker strømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 19. mars 2002 Tenker på selve strømpebåndet, verken strømper eller stay-ups! Syntes svenskbrud ga meg svaret jeg var ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå