Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bussjåfør tjener bare kr. 340.000,- i året, så jeg forstår godt at de streiker!

:Nikke:

Skrevet
En bussjåfør tjener bare kr. 340.000,- i året, så jeg forstår godt at de streiker!

Jeg synes 340 000 er mer enn nok for en jobb som ikke krever nevneverdig utdannelse.

Skrevet

Men startlønna ligger på 220 000 da + tillegg! Så den forstår jeg at de vil ha opp.

Skrevet

nå i helga rammes jeg ikke, bussen min i byen går som vanlig ser det ut til.

men om den varer, så har jeg ett seriøst problem på tirsdag og onsdag... :overrasket: krise faktisk. muligens.

Skrevet

Var dette ironi eller har du dreti på deg? Denne månedslønna er da ikke lav, mange har jo lønn nede på 200.000 i året..

Gjest Kirsebær
Skrevet

Jeg blir rammet ganske "hardt" om det blir streik. Er avhengig av buss alle hverdager.

Skrevet

Det blir ingen buss-streik i dag. Ingen gratismosjon på oss. :ler:

Skrevet

jippi!

og gratismosjon hadde det vel ikke vært snakk om for min del ihvertfall, jeg hadde uansett ikke GÅTT fra oslo til skedsmo, så går ikke bussene så blir det mindre trening en vanlig. :forvirret:

men nå går det bra, så da blir det trening som vanlig. med buss ut.

Skrevet
og gratismosjon hadde det vel ikke vært snakk om for min del ihvertfall, jeg hadde uansett ikke GÅTT fra oslo til skedsmo, så går ikke bussene så blir det mindre trening en vanlig.  :forvirret:

men nå går det bra, så da blir det trening som vanlig. med buss ut.

:ler: Det kan jeg forstå. Men nekter å la meg irritere av streik så jeg går innen rimelighetens grenser. Bodde på Rælingen under en tidligere streik og gikk da til Skårer, ca 1 mil. Var så våken og kvikk på jobben de dagene så. En liten bonus ble det da at jeg ble tvunget til å gå.

Skrevet
:ler: Det kan jeg forstå. Men nekter å la meg irritere av streik så jeg går innen rimelighetens grenser. Bodde på Rælingen under en tidligere streik og gikk da til Skårer, ca 1 mil. Var så våken og kvikk på jobben de dagene så. En liten bonus ble det da at jeg ble tvunget til å gå.

det er sant, så lenge det er innen rimelighetens grenser. :ler:

Skrevet
Jeg synes 340 000 er mer enn nok for en jobb som ikke krever nevneverdig utdannelse.

Ja, det må da være en helt grei nok lønn i forhold til arbeidets art. :) Men forstår at sde streiker for bedre betingelser og lønninger...de har sikkert mange unger å forsørge også. :)

Gjest sjåfør
Skrevet

340000 er bare å drømme om for en bussjåfør. Trakk fra 100000 så nærmer vi oss sannheten. Hvor fikk du 340000 fra foresten.

hilsen bussjåfør. :ironi:

Skrevet

Hvorfor skal høy utdanning være en forutsetning for høy lønn?

Det er tydeligvis nok av middelklassefolk her på KG, som irriterer seg grønn over at arbeiderklassefolk ikke tjener så grusomt mye mindre enn dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...