Gå til innhold

Være en annen for 1 dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne være en annen person for 1 dag, hvem ville du da vært?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Hadde vært interessant å se hvordan en kjendis opplevde livet i en dag, men ville ikke byttet for godt.

Gjest LoisLane
Skrevet
Tom Cruise.

Av ren nysgjerrighet- hva er sant og hva er bare oppspinn?

Ser for meg Nigo-san Cruise som - pling! - sitter foran frokostbordet og en stor tallerken med noe ubestemmelig, forhåpentligvis stekt... et eller annet.

Gjest gotthard
Skrevet

om jeg kunne f¨tankene til den personen, og huske de etterpå, så veit jeg godt hvem jeg ville hvert og hva jeg ville gjort.

om ikke, ville jeg hvert ei passe pen dame og sendt nakenbilder nog kjærlighetsbrev til meg.... he he

Gjest FireFighter
Skrevet

brad pitt (merk:: angelina jolie) :sjarmor:

Gjest King James II
Skrevet (endret)

Jack The Ripper....

Så kunne jeg sett om det er han jeg tror det er. Eller om det er en jeg ikke tror det er.

Endret av Trajan Cicero
Gjest camillo
Skrevet

Jeg ville vært dama til Vin Diesel. :sexy:

:overfladisk:

Skrevet
Jeg ville vært dama til Vin Diesel. :sexy:

:overfladisk:

Han er homse ;)

Hvem jeg ville vært... Tja, hvis jeg hadde fått merket tanker og følelser og alt så ville jeg vært en totalt ukjent person (for dere). Så kunne jeg sett meg selv med denne personens øyne, og funnet ut av tanker og følelser til denne. Men det kunne jo vært spennende å være en kjendis for en dag også, sånn at jeg følte hvordan det livet var!

Skrevet

Samboeren min. Hadde vært spennende å oppleve en dag i hans sko, og ikke minst få se hvordan det er å leve med meg. ;)

Gjest Kålungen
Skrevet

Eksen! Så kunne jeg virkelig funnet hva han egentlig føler og mener om ting nå om dagen :)

Skrevet
Samboeren min. Hadde vært spennende å oppleve en dag i hans sko, og ikke minst få se hvordan det er å leve med meg.  ;)

Det var en søt tanke. :)

Eksen! Så kunne jeg virkelig funnet hva han egentlig føler og mener om ting nå om dagen  :)

*Grøss* Nei der ville ikke jeg ha vært. :ler:

Kunne jeg velge vidt og bredt i historisk perspektiv ville jeg valgt Leonardo da Vinci. Det er en hjerne jeg gjerne skulle opplevd på nært hold.

Gjest camillo
Skrevet
Han er homse ;)

Ok, da ville jeg vært typen til Vin Diesel. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Veilederen min, så jeg kanskje hadde en sjanse til å forstå hvorfor han tenker og handler som han gjør.

Skrevet
Han er homse ;)

Nei ?! :sur::sur:

Jeg har sett han i et eller annet ukeblad med en modellkjæreste jeg.

Jeg er enig med Arkana, jeg ville vært samboeren min, og sett hvordan han har det ;)

Skrevet
Han er homse ;)

Si at du tuller!! :grine::grine:

Jeg ville vært Bill Gates, og latt han overføre alle pengene sine til et kontonummer i Norge, av ren veldedighet. Jess

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
brad pitt (merk:: angelina jolie) :sjarmor:

Det hadde ikke blitt noe på deg, så gravid som hun er ;)

Samboeren min var det første som slo meg. Han er en artig fyr.

Ellers tror jeg jeg ville vært en person jeg misliker sterkt. Bare for å finne ut hvordan det er å være en skikkelig hoven blære av en drittsekk.

Gjest Drømmende Daisy
Skrevet

Jeg har ikke lyst til å være så veldig prektig den ene dagen, redde verden og sånn.. Jeg har lyst til å være millionær for en dag, ikke en vanlig fillemillionær men en mangemillionær. :sjarmor:

Så jeg kunne shoppe vilt i 24 timer uten å tenke på å spare på kronene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...