Gjest Tudeliduu Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Synes CSI, spesielt Los Angeles, er supre serier som jeg elsker å følge med på! Og var kjempepositiv da New York startet opp også. Men det er noe som skurrer med denne serien, liker den ikke i det hele tatt! Alle skuespillerne er kjempeunge, glatte og pene - de gir ikke troverdighet som erfarne etterforskere. Og hele tiden skal de poengtere opplagte ting, sånn som i dag når han ene sier at de må finne drapsvåpenet - for da finner de drapsmannen. Det skulle lissom være et bra og oppvakt poeng, men det er jo ganske opplagt da!? Og når de begynner å snakke seg imellom hvordan man kan se at bloddråpene på gulvet er gamle. Greit at de må introdusere oss for hvordan slike CSI-ting fungerer, men akkurat størknet blod er da ikke så komplisert at det virker naturlig at de står og diskuterer det? Sorry at jeg er så kritisk, men jeg bare synes denne serien er ufattelig kunstig og dårlig i forhold til de andre. Det kan da ikke være samme regissører?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Nei, jeg har heller ikke spesielt sansen for CSI NY. Mye fordi at jeg blir sittende med følelsen av å ha sett alt dette før.(Og det har vi jo i de to andre CSI seriene). Jeg synes heller ikke hovedpersonene virker spesielt troverdige i rollene. Jeg vet ikke, kanskje forbinder jeg hun dama for mye med Providence. Gary Sinise er....vel...ikke verdens beste skuespiller etter min mening.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Enig! Jeg synes Las Vegas (den første) er desidert best!
lille__lulu Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Nå har ikke jeg sett såå my av CSI New York, men sett endel av de to andre! De melker jo kua for alt den er verdt.. er ikke CSI USA's største seer-suksess noensinne? Få serier som greier å opprettholde det gode i det uendelige..
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Jeg liker NY men las vegas er best. Har ikke noe til overs for miami. Kjedelige folk der.
Gjest Gitte Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Jeg har hørt om CSI Las Vegas, CSI Miami, og CSI New York, men når kom Los Angeles? :klø: Det som irriterer meg med csi er at alle går alltid i penklær og med langt løst hår. Hu mørkhåra i Las Vegas snakker på en utrolig irriterende måte, og hu med mørke krøller i NY minner meg for mye om Providence. Ellers er jeg veldig glad i alle csi-seriene
Gjest BagLady Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Hu mørkhåra i Las Vegas snakker på en utrolig irriterende måte, ← Åh, så fint at det ikke bare er jeg som synes det! Hun snakker som om alt hun sier er et spørsmål - det er så irriterende Men CSI Las Vegas er den eneste av seriene jeg ser, for de andre er bare kjedelige kopier i min mening. Grissom er kul
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Hu mørkhåra i Las Vegas snakker på en utrolig irriterende måte ← JA! Jeg lurer på om hun har sett på David Caruso i CSI Miami - kongen av overspilling.
*Emma* Skrevet 21. april 2006 #9 Skrevet 21. april 2006 Jeg liker Miami og Las Vegas. Syns NY har altfor lite CSI...det er jo mye mere politi og fokus på politiarbeide enn de spennende bevisinnsamligene og undersøkelsene vi får se i Miami/Las Vegas.
Gjest Gitte Skrevet 21. april 2006 #10 Skrevet 21. april 2006 JA! Jeg lurer på om hun har sett på David Caruso i CSI Miami - kongen av overspilling. ← Hehe helt enig.. Også tar han sånne dårlige kunstpauser, og stirrer lengselsfullt ut i lufta.. Eller apatisk om du vil. Hehe..
Trampe Skrevet 21. april 2006 #11 Skrevet 21. april 2006 Jeg synes også at CSI New York er mye dårligere enn de andre to seriene. Originalen er best, Miami går an, men jeg ser ikke på NY. For dårlige skuespillere, det er ett eller annet med han derre fyren som gjør at jeg ikke greier å se på.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #12 Skrevet 21. april 2006 Synes CSI, spesielt Los Angeles, er supre serier som jeg elsker å følge med på! Og var kjempepositiv da New York startet opp også. Men det er noe som skurrer med denne serien, liker den ikke i det hele tatt! Alle skuespillerne er kjempeunge, glatte og pene - de gir ikke troverdighet som erfarne etterforskere. Og hele tiden skal de poengtere opplagte ting, sånn som i dag når han ene sier at de må finne drapsvåpenet - for da finner de drapsmannen. Det skulle lissom være et bra og oppvakt poeng, men det er jo ganske opplagt da!? Og når de begynner å snakke seg imellom hvordan man kan se at bloddråpene på gulvet er gamle. Greit at de må introdusere oss for hvordan slike CSI-ting fungerer, men akkurat størknet blod er da ikke så komplisert at det virker naturlig at de står og diskuterer det? Sorry at jeg er så kritisk, men jeg bare synes denne serien er ufattelig kunstig og dårlig i forhold til de andre. Det kan da ikke være samme regissører? ← Synes C.S.I er en bra serie jeg! Er nok litt for enkel den etterforskninga de skal drive, men jeg ser serien mest fordi det er en der som er såååå lekker! Noen som har lagt merke til ham som spiller Danny? Han som heter Carmine Giovinazzo. Ja takk til flere menn som ham!!
Anglofil Skrevet 21. april 2006 #13 Skrevet 21. april 2006 Liker både Las Vegas og Miami, men Las Vegas er best. Mvh Yvonne
Nita Skrevet 21. april 2006 #14 Skrevet 21. april 2006 Jeg liker alle CSI-seriene jeg.....alle har ulikt tempo, som jeg synes passer med byene de kommer fra...men ja Grissom er jo liksom sjefen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå