Gå til innhold

Morgengave

Gjest Julibrud 06

Anbefalte innlegg

Gjest Julibrud 06
Skrevet

Hei :)

Jeg har store problemer med å komme på en treffende morgengave. I det siste har jeg tenkt på at kanskje kurs hadde vært noe. For å nevne noe er han interessert i friluft (jakt og fiske), mat og øl. I tillegg tror jeg et massasjekurs også kunne falt i smak.

Vi bor i oslo. Er det noen som vet om kurs som er å anbefale?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Julibrud 06
Skrevet

Hehe, vi går allerede på swingkurs, dette til tross for at han ikke er rytmisk anlagt.

Min erfaring med swingkurset er at vi begge har satt stor pris på det. Det er utrolig fint å gjøre noe slikt sammen, og jeg vil absolutt anbefale flere par til å voge seg ut på dansegulvet.

Ser for meg at kurset jeg gir han i morgengave er et kurs vi begge kan delta på, men om det er et kurs for han alene er dette også mulig. Da må det i så fall være noe som går på hans friluftsinteresse.

Skrevet

Hva med et kurs i fluefiske? Evt. kan du jo gi han en fiskestang på sengekanten...

Gjest gjesta
Skrevet

Eller så kan han få et kurs i fluebinding, det er morsomt å holde på med, og du kan jo være med på det du også :)

Skrevet

Jeg synes at et massasjekurs for dere begge hadde vært veldig romantisk. Det er jo noe dere begge får mye glede av fremover.

Gjest gjesten
Skrevet

Gavekort på et kurs i forbindelse med en av hans fritidsinteresser synes jeg høres ut som en veldig bra morgengave. Om han er interessert i fiske, så må da en ny fiskestang og kurs på fluebinding eller opphold ved en lakseelv være tingen?

Personlig ville jeg gitt en morgengave som kun er for han og ikke for dere begge, det kan man gjøre på en vanlig bursdag. Den gaven du får har neppe han noen glede av f. eks det diamantanhenget, så hvorfor skal ikke han få noe som vil glede han mest ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...