Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet 100 tråder om pudder her i det siste, men jeg har flere spørsmål. Skal kjøpe både kompakt og løst pudder. Står nå mellom Chanel og YSL. Begge virker bra, så jeg trenger hjelp til å velge. Noen som har anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Fast: Chanel

Løst: YSL (som jeg har sagt 100 ganger: Chanel sitt løspudder er veldig melete).

Skrevet

Takk! Da har jeg bestemt meg!

(Men jeg kommer til å gå for YSL sitt faste pudder også. Det var så fint... )

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk! Da har jeg bestemt meg!

(Men jeg kommer til å gå for YSL sitt faste pudder også. Det var så fint... )

Jeg har ikke sett det faste ;) Egentlig prøver jeg å bruke så lite pudder som jeg klarer, fordi jeg har skrekkelig tørr hud. Men hvis jeg sminker meg "ordentlig" må det til, for å fiksere sminken.

Skrevet

Beskrev det i en annen tråd. Pudderet har et hjerte som står ut har og signaturen til YSL på. Veeeldig fint. Ettersom jeg bruker pudder hver dag er jeg avhengig av noe som er bra. Får bare håpe at det er fint på huden også, og ikke bare i boksen...

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare kjøpe det faste og påføre det med en stor kost? Det gjør jeg, og jeg synes det fungerer på samme måte som løst pudder.

Skrevet

Trådstarter her

Kjøpte det faste pudderet fra YSL i dag. Det er veldig fint, men jeg er litt usikker på om det er riktig farge. Må derfor få dobbeltsjekket det i morgen. Sto mellom to forskjellige. Vurderte også pudderet fra Guerlain, det virket også veldig bra. At det skal være så utrolig vanskelig! Blir veldig glad or flere tips. Ønsker altså et pudder som skal matte uten å dekke. Skal heller ikke ha skimmer, for jeg har Meteorites.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...