Gå til innhold

Anbefal meg

Gjest kommende brud

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Du kan jo bare prøve da. Ta med kamera og spør. Du har jo ingenting å tape på å spørre liksom.

Hun som sa det til meg sa at "jeg tror ikke du er sånn" - hadde litt dårlig samvittighet for jeg skulle jo bare prøve hos henne og absolutt ikke kjøpe. Men jeg tok også bilder som du sa for å se etterpå.....

Og igjen litt morsomt at du likte kjolen jeg fant :danse:

Jeg syns forøvrig kjole D i innlegget til Mies var dritlekker!

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo bare prøve da. Ta med kamera og spør. Du har jo ingenting å tape på å spørre liksom.

Hun som sa det til meg sa at "jeg tror ikke du er sånn" - hadde litt dårlig samvittighet for jeg skulle jo bare prøve hos henne og absolutt ikke kjøpe. Men jeg tok også bilder som du sa for å se etterpå.....

Og igjen litt morsomt at du likte kjolen jeg fant :danse:

Jeg syns forøvrig kjole D i innlegget til Mies var dritlekker!

Hmm. Så bra at jeg ser så snill og ærlig ut da :sjarmor: Gamle damer som sender meg alle posene og veska deres mens de skynter seg på do på bussholdeplassen og sånn.. Bra for dem at jeg er snill.

Den kjolen du linket til er den eneste jeg har sett som jeg kunne tenkt meg, jeg har surfet MASSE.. Som regel er det skjørtet på en og toppen på en annen , uten sånn og sånn.. Takker igjen :)

Mies link D var veldig fin, likte snittet på den. Stoffet og sløyfen bak ble litt for søtt for meg, men ser at det er fint. Snittet på den siste kjolen Mies linket til var veldig fint!

Takk til Mies også en gang til :)

Skrevet (endret)

takk for takk da :klem: synes også kjolen emma linket til var nydelig. her har du noen flere alternativ med v-utringning, håper jeg treffer blink :sjarmor:

g

h

i

jk

l

m

n

o

p

q

r

s

Dette er jo bare et kjappt utvalg av de første sidene på et søk på nettsiden, Weddingchannel har veldig godt utvalg, så søk mere selv. Nå er skumlefilmen slutt, så da kryper jeg bort til min kjære igjenn :) (dette var vel kansje ikke de mest spennende og spektakulære, men lykke til videre i jakten)

Endret av Mies

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...