Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Ja, alltså kan man låne faks og skriver på postkontor? Hva koster ev dette? Eller, finnes det andre steder?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Du kan få sendt noe over faks via posten. Har gjort det en gang for noen år siden. Om du får lånt skriver vet jeg ikke. Men jeg vet at de tar kr. 10.- for å ta en kopi for deg. Alt for høy pris mener jeg. Biblioteket tar til sammenligning kr. 4.- for en utskrift. For på biblioteket der vi bor kan man få låne pc og printer. I tillegg har det jo begynt å poppe opp en del internett kafeer. De bør vel ha printere?
Arwen Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Posten tilbyr ikke denne tjenesten mer. Hvertfall ikke der jeg har vært innom.
Tusenfryd Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Jeg måtte ta en kopi i full fart for en tid tilbake og det kostet 20,-.
Gjest Gjest1 Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Jeg tror ikke du får lånt fax på posten lenger. Hva med å kontakte internettkafe for å låne skriver? Koster deg sikkert ikke mer enn en femmer. Kanskje de har fax også? Evt. kan du spørre et offentlig kontor.
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Jeg har brukt biblioteket til å sende fax
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 22. april 2006 #8 Skrevet 22. april 2006 Tack for svar! Gikk helt greit å sende faks på posten! Kostet 15kr per side da...
Gjest Gjest1 Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 Tack for svar! Gikk helt greit å sende faks på posten! Kostet 15kr per side da... ← Det var svindyrt! tror det koster et tellerskritt å sende en side ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå