Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Vis meg din drømmekjole! Uavhengig av pris og hvilken figur man er (selv skulle jeg hatt litt mindre former og denne kjolen) min
Gjest Rødtoppen Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Jeg håper en gang å få gå ned midtgangen i denne kjolen i en av fargene... *drømme*
Gjest lillelou Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Uavhengig av figur eller pris, tror jeg at jeg hadde overlatt oppgaven -spesialdesignet kjole,selvsagt- til enten Reem Acra, Vivienne Westwood eller gode "gamle" Vera Wang .
Gjest Binna Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 (endret) Denne kanskje? er så utrolig mange å velge mellom... http://www.brudeshop.com/images/45151.jpg Endret 20. april 2006 av Binna
marsy Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Hmmmm... nå har ikke jeg kikket så veldig mye på kjoler men jeg elsker denne kjolen blant annet.... Nasty
Gjest -eline- Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Linnea Raffaelli eller Rembo Styling... jeg er ikke helt typen til å gå i prinsessekjole For eksempel denne synes jeg er rålekker.
*Emma* Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg har lett og lett og finner ingen jeg liker bedre enn den jeg har kjøpt. Maggie Sottero Davina Hadde jeg hatt mye mere penger hadde jeg kanskje lett andre steder og funnet noe annet - men pr dags dato har jeg ikke sett noe som har fristet mere.... Endret 21. april 2006 av *Emma*
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Synes denne er nydelig http://www.christianacouture.com/container.htm
Gjest Neffi Skrevet 21. april 2006 #9 Skrevet 21. april 2006 Vis meg din drømmekjole! Uavhengig av pris og hvilken figur man er (selv skulle jeg hatt litt mindre former og denne kjolen) min ← Denne er den vakreste jeg har sett!! Noensinne!!! Kan noen sy opp en slik kjole tror du?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #10 Skrevet 21. april 2006 Denne er den vakreste jeg har sett!! Noensinne!!! Kan noen sy opp en slik kjole tror du? ← Det skulle jeg da tro? Du burde ta en titt på flere av kjolene fra samme designer, flere fine, men den er i linken er den nydligste.. http://www.alvinavalenta.com/
Floja Felíz Skrevet 21. april 2006 #11 Skrevet 21. april 2006 (endret) Vis meg din drømmekjole! Uavhengig av pris og hvilken figur man er (selv skulle jeg hatt litt mindre former og denne kjolen) min ← Den var fantastisk!!! Her er min. Endret 21. april 2006 av Floja Felíz
*Emma* Skrevet 21. april 2006 #12 Skrevet 21. april 2006 (endret) Enig i at Alvina Valenta kjolene er nydelige.... Dette er min AV favoritt... http://www.alvinavalenta.com/alv/display_d...69&multimatch=x Endret 21. april 2006 av *Emma*
Gjest Neffi Skrevet 21. april 2006 #13 Skrevet 21. april 2006 Den var fantastisk!!! Her er min. ← Denne har jeg også sett på og den er nyyydelig!! Heldiggris ...
Gjest Binna Skrevet 21. april 2006 #15 Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg elsker Rembo- kjolene .. f.eks denne Endret 21. april 2006 av Binna
Madam- Mim Skrevet 22. april 2006 #16 Skrevet 22. april 2006 Jeg elsker Rembo- kjolene .. f.eks denne ← shit .... nå har jeg plutselig mange favorittkjoler, fant rembo styling og linnea raffaelli
Gjest nygarda Skrevet 23. april 2006 #17 Skrevet 23. april 2006 Jeg har lett og lett og finner ingen jeg liker bedre enn den jeg har kjøpt. Maggie Sottero Davina Hadde jeg hatt mye mere penger hadde jeg kanskje lett andre steder og funnet noe annet - men pr dags dato har jeg ikke sett noe som har fristet mere.... ← Det er akkuart en slik kjole jeg vil ha også. Hvor kjøpte du den? Og hva kostet den? Og ser en slik kjole bra ut når man har litt former...?
*Emma* Skrevet 23. april 2006 #18 Skrevet 23. april 2006 Det er akkuart en slik kjole jeg vil ha også. Hvor kjøpte du den? Og hva kostet den? Og ser en slik kjole bra ut når man har litt former...? ← Min hadde vært leiekjole på Bruden i Fokus i Fredrikstad. De hadde en til som var i ivory (min er helt hvit). Men hun sa at det var ei som muligens skulle kjøpe den. Ja jeg vil si at en slik type kjole sitter fint om man har former. Har sett flere som ser veldig bra ut i dem selvom de ikke er modelltynne. I Fredrikstad sa hun til meg at den var vanskelig å få tak i (tror den er fra 2003/2004) og hun kunne forsøke å få tak i en helt ny til meg men da kostet den mye mere og hun trodde egentlig ikke de hadde flere. Men du kan jo se på Ebay feks. Det hender det ligger noen der. Også har jeg sett den i noen amerikanske/britiske nettbutikker også. om du bruker bildesøket på Google og skriver Maggie Sottero Davina får du opp noen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå