Gjest Mitro_ii Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Hei Jeg har kappet strengen for videre økning i antallet barn nå i dag. Jeg ser nå på pungen at den ene siden har blitt veldig blå, alá et skikkelig blåmerke. Huden over dette blåmerket er ekstra ømfintelig slik at jeg merker at det er noe som er under. Har noen andre opplevd noe av det samme? En som er litt bekymret.
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Sikre kilder kan fortelle meg at etter en slik operasjon kan det danne seg blodansamlinger som kjennes som en hard klump og som gir blåfarve. Dette går gradvis vekk, men det kan ta lang tid før klumpen er borte. Det går nok bra skal du se, er du veldig bekymret tar du kontakt med legen. Så lenge det ikke gjør veldig vondt er det neppe noen fare på ferde. (litt vondt er vel normalt, i hvert fall ømt.)
Gjest Mitro_ii Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Sikre kilder kan fortelle meg at etter en slik operasjon kan det danne seg blodansamlinger som kjennes som en hard klump og som gir blåfarve. Dette går gradvis vekk, men det kan ta lang tid før klumpen er borte. Det går nok bra skal du se, er du veldig bekymret tar du kontakt med legen. Så lenge det ikke gjør veldig vondt er det neppe noen fare på ferde. (litt vondt er vel normalt, i hvert fall ømt.) ← Og i dag Mandag, fire dager etter inngrepet er blåfargen helt borte, stingene begynner å gro, og ømheten er nesten forsvunnet. Mitro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå