Siam Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Jeg har fått det ærefulle oppdraget å være forlover, men jeg gruer meg skikkelig til å holde tale i bryllupet! Jeg har ikke holdt noen taler før, men jeg har snakket offentlig, og jeg synes ikke det har gått så bra. Jeg begynner å stamme og stotre, og føler meg helt forferdelig. Men jeg MÅ jo holde tale, det hører jo med til oppgaven, og jeg har tenkt å gjøre det også, men jeg får vondt i magen av å tenke på det. Er det noen som kan komme med noen tips til hvordan dette ikke blir en total katastrofe? Hva må med i en forlovertale?
Missbumblebee Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Jeg har fått det ærefulle oppdraget å være forlover, men jeg gruer meg skikkelig til å holde tale i bryllupet! Jeg har ikke holdt noen taler før, men jeg har snakket offentlig, og jeg synes ikke det har gått så bra. Jeg begynner å stamme og stotre, og føler meg helt forferdelig. Men jeg MÅ jo holde tale, det hører jo med til oppgaven, og jeg har tenkt å gjøre det også, men jeg får vondt i magen av å tenke på det. Er det noen som kan komme med noen tips til hvordan dette ikke blir en total katastrofe? Hva må med i en forlovertale? ← Jeg kjenner meg godt igjen der ja! Var forlover for noen år siden, og gruet meg noe helt enormt. Men, det var langt ifra så farlig som jeg hadde trodd! Ta med noen episoder dere har hatt som har vært morsomme. En kort tale med noen gode poeng er mye bedre enn en laaaang en med masse snikksnakk som ingen syns er noe gøy. Det finnes bøker som hjelper til å sette opp et oppsett, kanskje du kan se litt på de. Har dere flere andre felles venninner kan du jo spørre dem om de husker noe morsomt som kanskje du har glemt. Det går sikkert veldig bra! Lykke til!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå