Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en sjefsstilling i en større bedrift, starter til uka. Kjempekult! Jeg må derfor ha noen "business-klær". Mange hadde sikkert syntes det hadde vært morsomt, men jeg liker ikke å handle klær - syns det er meningsløst kjedelig! Jeg er 36 år og str 40-42. Liker IKKE dill dall, sløyfer og blonder, men enkle ting. Har akkurat vært ute i svangerskapspermisjon så klærne jeg har er ikke egnet (mest fritidstøy; jeans og sånt).

Til nå har jeg funnet en mørk brun bukse, to tynne bomullsgensere m trykk - alt fra mexx og sand. Så har jeg kjøpt en mørk brun trenchcoat.

Jeg må ha i alle fall en bukse til før start, noen skjorter/bluser og topper. Helst en blazer-sak også.

Etterhvert må jeg ha en buksedress, men det kan vente litt. Mer jeg trenger med det samme? Hvor finner jeg det her? Tenkte å se på Match v steen og Strøm og Mango og på Mexx på Byporten, flere tips? Har noen tusen jeg kan bruke på dette (max 5).

Så forresten et skjørt som var litt kult: Brun cordfløyel, omtrent til knærne og sånn skrådd ut nederst - er det noe eller skal det helst være blomster og sånt nå (for det har jeg sett MYE av på skjørt)?

Angrer nesten litt på at jeg ikke leide ei dame til å hjelpe meg med handlinga, men jeg må jo kunne klare dette jeg også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...