Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

hva er det med folk som har vært i Kosovo? det virker på meg som de lever på det i årevis etterpå. Oflere ganger når jeg har møtt en av de, så presenterer de seg, og når jeg spør hva de gjør så er omtrent det første de sier at de har vært KFORsoldat i Kosovo for 3 år siden eller noe. javel... sier jeg da :)

Videoannonse
Annonse
Gjest camillo
Skrevet

Kanskje det er det de identifiserer seg mest med, av ulike grunner? :)

Skrevet
hva er det med folk som har vært i Kosovo? det virker på meg som de lever på det i årevis etterpå. Oflere ganger når jeg har møtt en av de, så presenterer de seg, og når jeg spør hva de gjør så er omtrent det første de sier at de har vært KFORsoldat i Kosovo for 3 år siden eller noe. javel... sier jeg da :)

Og så har de album på album med bilder fra den tiden også og som de elsker å vise fram, gjesp. :)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Dette gjelder da alle mannfolk som har vært i militæret... Det er det året i menns liv som de snakker om resten av livet, spesielt med andre menn.

Skrevet
Dette gjelder da alle mannfolk som har vært i militæret... Det er det året i menns liv som de snakker om resten av livet, spesielt med andre menn.

?

Det er vel det året vi prater minst om tror jeg. Var jo bare kjedelig.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
?

Det er vel det året vi prater minst om tror jeg. Var jo bare kjedelig.

Ja, de sitter stort sett og prater om hvor kjedelig det var... Men nesten alle menn jeg har møtt kan sitte i timesvis og snakke om det for det.

Skrevet
Ja, de sitter stort sett og prater om hvor kjedelig det var... Men nesten alle menn jeg har møtt kan sitte i timesvis og snakke om det for det.

Ok. Dumt du treffer så mange kjedelige menn da...

Personlig liker jeg bedre å prate om morsomme ting. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...