Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver inn her for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Jeg og kjærsten min har alltid hatt en veldig bra sexliv inntil nå den siste tiden..

Vi har avstandsforhold og ser hverandre bare i helger og ferier så det er veldig deilig å se hverandre igjen og kose med hverandre, men nå når vi er sammen mer enn 1 uke i strekk, så dabber rett og slett sexlysta mi av.. Og hans også noen ganger.. Enten så er han kåt eller jeg, ingen av oss er det samtidig.. :overrasket: Det skal sises at de 2 første dagene vi er sammen i ferier har vi masse sex, men utover uka så blir det bare mindre og mindre.. Vi har kanskje sex 1-2 ganger i uka da.. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd :forvirret: Jeg som egentlig er veldig kåt av meg.. Kan hende det er p-pillene jeg går på?

Vi skal snart flytte sammen, og lurer på hvordan sexlivet kommer til å være da.. Vi er begge eninge om at vi ønsker å ha sex 2-3 ganger i uka, men jeg tenker hele tiden på det tenk hvis jeg ikke blir kåt og at det da ødelegger hele sexlivet vårt (og med dårlig selxliv går jo også andre deler av forholdet dårligere)

Noen som mener tror noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begynnelsen av et forhold er man som kaniner, men så dabber det av for andre ting blir prioritert. Som for eksempel søvn, som kan være lite av i begynnelsen.

Jeg tror dere har kommet inn i en ny fase i livet, og så lenge dere er åpne med dette vil det nok gå bra.

Skrevet

Jeg tror også at det er ganske sjelden at begge to er kåte akkurat samtidig hele tiden, det er da forførelseskunsten kommer inn i bildet. ;)

Skrevet

Forførelseskunsten ja---- det er jo klart.. Poenget er at noenganger funker ikke den heller, man har rett og slett ikke lyst på sex når den andre har..........

Skrevet

Det kan jo skyldes p-pillene, men som andre her også nevner: Man orker ikke oppføre seg som kaniner hele livet :)

Skrevet
Forførelseskunsten ja---- det er jo klart.. Poenget er at noenganger funker ikke den heller, man har rett og slett ikke lyst på sex når den andre har..........

Selvføgelig, men slikt er helt umulig å unngå gjennom et langt liv sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...