Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man få pen, enkel manikyr i Oslo? I New York er det jo salonger på et hvert gatehjørne hvor man kan få behandling for en billig penge, men jeg har liksom følelsen av at de få salongene her i byen er mye særere.. jeg er ikke på utkikk etter neglepiercing eller malerier av solnedgang på neglene; jeg vil bare ha pene negler! :-) Noen forslag? Og evt. pris...?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg kan komme på er Tone Lise Akademiet. Se info på

http://www.tonelise.com/

Har sett at det er forskjellige frisørsalonger som reklamerer med det på skilt utenfor salongen, men nå husker jeg ingen av stedene jeg har sett det.

Catzy

Skrevet

Jeg ordner neglene mine hos lillegrensen velværesenter. (www.mjnails.us Litt barnslig hjemmeside,men hun er kjempe flink...billig er det også)

Negl-o-teket heter det

Lykke til ;)

Skrevet (endret)
Jeg ordner neglene mine hos lillegrensen velværesenter. (www.mjnails.us Litt barnslig hjemmeside,men hun er kjempe flink...billig er det også)

Negl-o-teket heter det

Lykke til  ;)

Hvor mye er billig? :)

Edit: Gjør hun pedikyr også?

Endret av afr0dite
Skrevet
Hvor mye er billig?  :)

Edit: Gjør hun pedikyr også?

Hun har et formiddagstilbud på 350kr for et nytt sett med negler. Men det er bare mellom kl 10-14. Ellers tror jeg det koster 550; For etterfyll koster det 450;

Hun gjør ikke Pedikyr som jeg vet....

Skrevet
Hun har et formiddagstilbud på 350kr for et nytt sett med negler. Men det er bare mellom kl 10-14. Ellers tror jeg det koster 550; For etterfyll koster det 450;

Hun gjør ikke Pedikyr som jeg vet....

Men hun gjør "vanlig" manikyr også? Er ikke helt meg med påstøpte negler!

Skrevet
Men hun gjør "vanlig" manikyr også? Er ikke helt meg med påstøpte negler!

Ja jeg mener hun gjør naturlig manikyr. Men du får høre med henne ;)

• 1 år senere...
Skrevet
www.artofbeauty.no

Ser ut til å være greie priser på vanlig lakkering og fransk manikyr. Hmmm. :) Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...