Gjest a. Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Hvor kan man få pen, enkel manikyr i Oslo? I New York er det jo salonger på et hvert gatehjørne hvor man kan få behandling for en billig penge, men jeg har liksom følelsen av at de få salongene her i byen er mye særere.. jeg er ikke på utkikk etter neglepiercing eller malerier av solnedgang på neglene; jeg vil bare ha pene negler! :-) Noen forslag? Og evt. pris...? Takk!
Catzy Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Det eneste jeg kan komme på er Tone Lise Akademiet. Se info på http://www.tonelise.com/ Har sett at det er forskjellige frisørsalonger som reklamerer med det på skilt utenfor salongen, men nå husker jeg ingen av stedene jeg har sett det. Catzy
Mart`n Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Jeg ordner neglene mine hos lillegrensen velværesenter. (www.mjnails.us Litt barnslig hjemmeside,men hun er kjempe flink...billig er det også) Negl-o-teket heter det Lykke til
afr0dite Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg ordner neglene mine hos lillegrensen velværesenter. (www.mjnails.us Litt barnslig hjemmeside,men hun er kjempe flink...billig er det også) Negl-o-teket heter det Lykke til ← Hvor mye er billig? Edit: Gjør hun pedikyr også? Endret 21. april 2006 av afr0dite
Mart`n Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Hvor mye er billig? Edit: Gjør hun pedikyr også? ← Hun har et formiddagstilbud på 350kr for et nytt sett med negler. Men det er bare mellom kl 10-14. Ellers tror jeg det koster 550; For etterfyll koster det 450; Hun gjør ikke Pedikyr som jeg vet....
afr0dite Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Hun har et formiddagstilbud på 350kr for et nytt sett med negler. Men det er bare mellom kl 10-14. Ellers tror jeg det koster 550; For etterfyll koster det 450; Hun gjør ikke Pedikyr som jeg vet.... ← Men hun gjør "vanlig" manikyr også? Er ikke helt meg med påstøpte negler!
Mart`n Skrevet 22. april 2006 #8 Skrevet 22. april 2006 Men hun gjør "vanlig" manikyr også? Er ikke helt meg med påstøpte negler! ← Ja jeg mener hun gjør naturlig manikyr. Men du får høre med henne
Catzy Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 www.artofbeauty.no Ser ut til å være greie priser på vanlig lakkering og fransk manikyr. Hmmm. Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå