Gå til innhold

Hvor mange har dere invitert?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var jo lurt!

Tenkte å få en til å sy min, men har ikke helt sjekket ut hvordan jeg går fram ennå. Håper å få anbefalinger fra venner og bekjente da tiden nærmer seg :-)

Inbydelsene dine.. hm, har du lagd/designet de selv?! Jeg vil og lære meg sånt... :tommel:

Gjest Gjest_mary77bgo_*
Skrevet

Inkludert oss, ligger gjestelisten på 89, men vi vet om ihvertfall 7 stk. som ikke kan komme. Vi aner ikke hva endelig tall blir før det 01.06, da går SU fristen ut :)

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Takk for tips Nordlandspia!

jeg skal nok snoke litt her på Kg's bryllups-sider :)

• 3 måneder senere...
Skrevet
Hei alle dere  :vinke: Vel - nå uannsett reflekterer jeg nå over at vi kanskje har veldig få venner og liten familie...  :sjenert:  Det finns liksom ingen andre å
Stakkars deg :troest:

Må være trist å ha få venner.

Skrevet

Synes absolutt ikke bryllupet ditt blir lite jeg, ts!

Vårt bryllup blir vel bestående av ca 50-60gjester. Da inviterer vi foreldre, søsken, tanter, onkler, søskenbarn + venner. Jeg har ikke så stor familie, og forloveden min har en middels stor familie:)

Skrevet

Vi inviterte 45 stk, men ender opp med 37 gjester. Blir akkurat passe stort bryllup, med våre nærmeste og noen få venner.

:)

Skrevet

Ånei, det er nok ikke så lite :)

Vi kommer ikke til å inviterer søskenbarn vi aldri ser, ei heller andre slektninger vi ikke har kontakt med. Vi har bestemt oss for å prioritere kun de nærmeste. For vår del er det utenkelig å invitere andre enn de som står oss absolutt nærmest... Ja, også minus enkelte samboere til venner av oss da ;)

Skrevet

Vi har invitert 70 til middag + oss 2 da. Vi blir 65 inkl. oss + én baby. Kommer 8 til til kaffen.

Skrevet

Vi kommer til å be mellom 70 og 80.. Alle til middag. Begge to har relativt store familier som vi gjerne vil dele dagen vår med

Skrevet

I Usa blir vi enten 10 eller 11 og i norge 15 (begge med oss)

ber bare den aller nærmeste familien i norge, i usa kommer familien jeg har der (tante, søskenbarn med følge)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Vi blir 35-40 til middag (foreldre, søsken, onkler, tanter og forlovere), og ca 10-14 venner til kaffi...Vi ønsker et lite og ikke altfor høytidelig bryllup. Vi kunne selvsagt invitert mange flere venner, men valgte å ha de vi har kjent lenge og som vi har mest kontakt med. De andre vennene kan vi treffe i andre anledninger. Synes også det er kjekt å få tid til å snakke med alle gjestene. Har vært i bryllup med over 100 gjester der vi nesten bare fikk sagt hei og hade til brudeparet. Synes det blir mer personlig dersom vi er litt færre. Men har selvsagt full forståelse for de som ønsker flere gjester.

Skrevet

Vi har invitert 37, og det synes jeg er passe. Jeg har veldig liten familie, så jeg har invitert (i tillegg til foreldre) mine tanter, onkler og søskenbarn, mens han har invitert sine besteforeldre og søsken med famlie. Det blir ca like mange fra hver side. Selv om det er mine søskenbarn,er det jo min nærmeste familie, siden jeg ikke har søsken eller besteforeldre Vi har invitert bare 5 venner, alle fem er hans. Jeg har rett og slett ingen venner jeg tror kommer til å kose seg der.

Skrevet

Vi regner med å invitere ca 83 (+ brud og brudgom). Vi har begge store familier, og synes det er vanskelig å utelate noen tanter og onkler. Ingen søskenbarn er invitert, foruten de man også har som venner i det daglige. Eller dvs...jeg har invitert 3 stk søskenbarn, da jeg var i dems bryllup også. Ellers har vi invitert noen venner, men hovedsaklig blir dette et "familie" bryllup.

Skrevet

Vi inviterte 18, av dem kommer 7... fordi det er langt unna, (ca 12 timer med fly) blir ganske dyrt, og folk må ta seg fri fra jobb (vi gifter oss på en tirsdag.) Vi trodde egentlig ikke at noen andre enn forloverene kom til å komme, så det var en hyggelig ovverraskelse at så mange ville bli med!

Skrevet

vi skal ha et lite bryllup med bare foreldre, søsken, besteforeldre og forlovere.

både jeg og han synes at det viktigste er og ha de vi virkelig er glade i og er nærmest.

vi blir:

mamma

pappa

lillebror

storebror

svigerinne

2 barn?

farmor

mormor

morfar

svigerfar

samboer

søster

farmor

svigermor

mormor

3 forlovere + et barn?

jeg og min kjære

så vi blir 22 om bror og forlover vil ha barn med.

Skrevet

Vi har bedt 60 stykker. Jeg og samboer har begge store familier, også har vi bedt de aller nærmeste vennene. Gleder meg!

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Vi inviterer 53 stykker +oss selv da... Vi vil ikke ha noen bare til kaffe, så vi har invitert nærmeste familie + 10 av de nærmeste vennen våre. Dette er fordi jeg aldri har hatt noe godt forhold til familien min. Vennene mine står meg nærmere enn familien, så det ville ikke føles riktig å ikke ha dem der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...