Gjest Peer Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Jeg har inntrykk av at jenter som vil være sexy og feminine, tror at det hjelper med helt glattribbet mus, og store pupper. Det er ikke utseendet som betyr noe i den sammenheng! Det er jentas vesen, og personlighet, som avgjør om hun er sexy og feminin eller ikke. Ei jente kan skaffe seg silikonpupper, og glattbarbere seg hver dag, men hun bør ikke bli noe mer sexy og feminin for det. Ofte kan jenter med ganske små pupper, være mye mer feminin, og sexy, enn andre. Samtidig som ei jente med store pupper, faktisk ofte kan framstå med et nesten maskulint vesen. Det var mitt lille budskap.
Gjest ikke fornøyd Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Takk Det er det faktisk en gutt som har fortalt meg.
Gjest Binna Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Javel? Er det noe nytt? Hvis en jente vil være mer feminin og sexy, så hjelper det å stelle seg. Men å ta silikon og glattbarbere seg er ikke ting jeg synonymiserer med å stelle seg.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Utrolig positivt å høre det fra en mann. Takk. :kys_2: Sikkert flere som tenker sånn, men utad kan man fort få inntrykk av at det kun er en ting som gjelder, utseendet. Jeg mener også det dreier seg om vesen og personlighet. Det samme gjelder for menn.
Gjest Neffi Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Utrolig positivt å høre det fra en mann. Takk. :kys_2: Sikkert flere som tenker sånn, men utad kan man fort få inntrykk av at det kun er en ting som gjelder, utseendet. Jeg mener også det dreier seg om vesen og personlighet. Det samme gjelder for menn. ← Man får ikke automatisk ett vakker utseende av silikon :-)
Gjest Peer Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Man får ikke automatisk ett vakker utseende av silikon :-) ← "Vakker" betyr heller ikke alltid feminin og sexy. Det er det udefinerbare "noe", som jenter ikke engang er seg bevisst, som gjør de sexy og feminine.
Gjest Neffi Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Ja, det var vel det jeg mente---Peer; At man ikke blir sexy og feminin, eller vakker selv om man har store pupper ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå