Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Legger den her også jeg, regner med det er noen som har samme problemet! Mannen min har så utrolig mye hår på ryggen. Dette plager han veldig, og jeg står til stadighet og barberer han. Men det vokser jo ut igjen med en gang... Noen tips til andre måter å fjerne det på?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Ja, har tenkt på voks. Men må ikke hårene være ganske lange da? Man trenger vel en god del voks også, han har ei ganske bred ryggtavle.. Hvilken type voks er bra? Jeg har aldri brukt voks..
Gjest JD Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Voksing er veldig effektivt, det kan trygt anbefales!
Gjest JD Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Hvis du barberer ham er det ikke mer enn en ukes vekst som skal til. Bruk samme type voks som du bruker til leggene, strips er best syns jeg da.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 jeg har aldri brukt voks selv, så jeg har absolutt ingen erfaring med dem. Er ikke stripsene ganske små? Da må jeg vel ha veldig mange for å dekke hele ryggen hans? Er dette dyrt?
Gjest Gjest_Krista83_* Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Det er kommet en slags manshaver fra Philips. Som er beregnet for kroppshår og intimhår som det står på esken. Har ikke solgt noen enda, men regner med å selge en del når den blir mer kjent.. Selges hvertfall på expert til ca 600...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. april 2006 #8 Skrevet 20. april 2006 men jeg lurer altså enda på hvilken type voks jeg skal bruke? Dette forumet er visst populært, ikke lenge denne tråden lå på førstesida jo..
Montezuma Skrevet 21. april 2006 #9 Skrevet 21. april 2006 Anbefaler diodelaser. mange menn som fjerner rygghår med det. behandlingen er kostbar, men da er man jo kvitt det en gang for alle, man behøver ikke bruke mer penger på det senere, og man sparer masse tid og irritasjon og dårlig selvfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå