Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Den fine lyseblå fargen som det var så mye av for noen år siden, er den helt vekk? Ser bare sånn turkis-blå farge i butikkene nå, og ikke den rene lyseblå fargen.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Ja, det lurer jeg også på. Det nærmeste som er i butikkene nå er grå-blå i duse farger (vm, only). Pastell er kanskje ikke så in lengre, hehe.
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 jeg synes den turgis-blå fargen som er nå er mere typisk pastell enn den lyseblå fargen som var før jeg da. Vil ha ordenltig lyseblå tilbake
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Vil ha ordenltig lyseblå tilbake ← Det er en av de fargene jeg føler meg aller mest fresh i.
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Jepp, samme her. Tror det er den fargen jeg kler aller best og, for jeg har også alltid fått høre av alle andre at jeg er så fin når jeg går med lyseblått.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Babyblå er ikke så vanlig lenger, men det er babyrosa.
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Saant gaar veldig i boelger, men jeg tipper den er tilbake om ikke altfor lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå