Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, eller rettere sagt en venninne, er på jakt etter en litt enkel penkjole. Hun skal i to bryllup i vår, ett av dem er ambassadebryllup der hun er forlover, det andre et hagebryllup.

I morgen kommer hun til Oslo for å gå på kjoleshopping, men jeg er helt blank på hvilke butikker vi skal gå i. Hun vil gjerne ha en kjole som er relativt enkel, siden hun ikke vil overgå bruden og siden det er ganske uformelle brylluper. Men samtidig vil hun gjerne ha noe som er litt spesielt, ikke noe som "alle" har sett på H&M...

Er jeg vanskelig nå? :ler: Noen av dere som har forslag til butikker som kan ha sånt inne? Jeg har tenkt på PopIn, Morgan og Neste Stopp. Det er jo kjedebutikker, men de pleier å ha litt kjoler og sånn....

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coast i Bogstadveien har mange fine kjoler. Ellers kan en tur i Sten & strøms 3 etg gi gode resultater...

Verdens fineste kjole henger i vinduet til Max Mara for tiden.... SUKK! Men den koster også sikkert en formue!

Skrevet

Ja, Coast kan være et bra sted å lete!! Regner med at vi starter i Bogstadveien og jobber oss nedover, så det passer bra!

... tror jeg vet hvilken kjole du mener hos MaxMara, den er lekker! Men litt for dyr, er jeg redd... ;)

Skrevet
Ja, Coast kan være et bra sted å lete!! Regner med at vi starter i Bogstadveien og jobber oss nedover, så det passer bra!

... tror jeg vet hvilken kjole du mener hos MaxMara, den er lekker! Men litt for dyr, er jeg redd...  ;)

Signerer på Coast!Var der igår, og det var utrolig mye fint der!!!!

Skrevet

... tror jeg vet hvilken kjole du mener hos MaxMara, den er lekker! Men litt for dyr, er jeg redd...  ;)

Tenker du på den vinrøde? Tror jeg stod i 5 minutter foran det vinduet i går....og så drømte jeg om den i natt....

Skrevet

Ja, den røde! Kjører forbi der med trikken for å komme på jobb, og da sender jeg alltid et lengselsfullt blikk... :ler:

... men det passer verken lommeboken eller kroppen min, så det er ikke aktuelt å kjøpe! ;)

Skrevet

Jepp, holder en knapp på Coast jeg også. Fantastiske kjoler!! Jeg kjøpte nyttårskjolen min der og kan ikke huske sist jeg fikk så mye skryt og oppmerksomhet for en kjole!!! :ler::)

Skrevet

Neste Stopp på Storo har noen som ser både enkle og pene ut. Sjekk Neste Stopp i Bogstadveien, har vel det samme.

Hegdehaugsveien / Bogstadveien er jo et greit utgangspunkt for mye pent. :)

Catzy

Skrevet

Coast ligger i krysset Bogstadveien/Hegdehausveien og Josefinesgate. Samme bygg som Lysthuset.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_christina_*
Skrevet

Gå ikke glipp av nyydelige kjoler hos Pink Chili i Bogstadveien. Er alltid mange å velge i - du slipper trette ben - her ender man alltid opp med flere alternativer... :) og alle sitter utrolig bra.... den ligger vegg i vegg med Neste Stopp.

Skrevet

Hvilket prisnivå ligger kjolene på Coast på? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...