India Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Skal tegne forsikring på mine barn men er usikker på hvilken forsikring jeg bør velge. Fikk i går brev fra ACE barnetrygghet + Denne gjelder: 2 millioner ved medisinsk invaliditet etter ulykke 2 hundre tusen til ombygging av bolig ved invadilisering 500 kr pr døgn ved innleggelse på sykehus ved sykdom eller ulykke 100 tusen til kosmetiske operasjoner etter ulykke 10 tusen til behandling av tannskader 150 tusen ved en kreftdiagnose synes denne virker bra,men synes kanskje det skulle vært noe for skader ved sykdom også,ikke bare ulykke. Men er dette en fin forsikring? Trenger jeg mer? Noen som er bedre? Hva har du? Prisen på denne forsikring er 79 kr pr mnd for ett barn, og 129 kr pr mnd hvis man har mer enn ett barn
Gjest Gjesteline Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 De fleste barn i Norge som blir invalide, blir det etter sykdom, ikke ulykke! Dette forteller ikke forsikringsselskapene oss... Finn derfor en forsikring som fokuserer på dette, det er verdt å lete litt Jeg har forsikring til barnet mitt i Nordea (har en i familien somjobber der, så jeg vet ikke om de er billigst), den dekker invaliditet etter sykdom, koster i overkant av 700,- pr år. Lykke til med å finne den riktige forsikringen!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 jeg vil også anbefale en som dekker sykdom. og ikke en ren ulykkesforsikring. vi stod mellom gjensidige, if og storebrand. valgte storebrand da de har uførepensjon + at du kan videreføre barneforsikringen til livsforsikring for voksne uten ny helseattest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå