Gå til innhold

Sydentur

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi er to venninner som har tenkt å reise en plass i syden i sommer, men er litt usikker på hvor. Vi er 20 år. Kreterier: fine/brukbare strender (mao, ikke steinete), shoppingmuligheter, ikke altfor dyrt, litt partyfaktor.

Tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alanya i Tyrkia passer nok dere ganske bra da.. Masse festliv, billig, og masse shopping + fine strender! Anbefales på det sterkeste av de jeg har hørt har vært der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alanya i Tyrkia passer nok dere ganske bra da.. Masse festliv, billig, og masse shopping + fine strender! Anbefales på det sterkeste av de jeg har hørt har vært der!  ;)

Eneste problemet er at det er tyrkere der, med total mangel på alminnelig folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at det er tyrkere der, med total mangel på alminnelig folkeskikk.

Helt enig med siste gjest. Jeg ville satset på en gresk øy. Grekere er ærligere og mere høflige enn både tyrkere og spanjoler. Ayia Napa på Kypros kan anbefales. Høy partyfaktor og fantastiske strender. Jeg digger å være der og jeg er nesten dobbelt så gammelsom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayia Napa er jo den optimale festeplassen for folk på deres alder.. (jeg er selv ca på deres alder da..) men vær litt forsiktig... mye fyll og kåte mennesker der nede har jeg hørt hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Antalya i Tyrkia. Større by en Alanya, og mye bedre shopping muligheter. Lang strand!

Nice er også supert for party, strand og shopping.

Ellers så elsker jeg å feste i Barcelona. Der er det også strand i byen, og fantastisk shopping!

Jeg synes steder som Agia Napa og Kos blir for harry og desperat for min smak (men så er jeg 5 år eldre enn dere, da jeg var 20 syntes jeg det var topp..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det har de vel ikke, DU har mangel på folkeskikk du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to venninner som har tenkt å reise en plass i syden i sommer, men er litt usikker på hvor. Vi er 20 år. Kreterier: fine/brukbare strender (mao, ikke steinete), shoppingmuligheter, ikke altfor dyrt, litt partyfaktor.

Tips? :)

Agia Napa på Kypros. Det koster litt ekstra men det er det verdt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mari_*

Da ville jeg reist til playa del ingles, gran canaria, der er det stor strand og bra uteliv, og morsomt, men til tider plagsomt med alle kommentarene du får slengt etter deg, sannsynlig for å få deg til sengs.

bra med sol og varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gloria

IOS!

Der møter du jevnalderende mennesker, primært fra Norge, Sverige, Australia, England, Canada og USA. Du føler deg utrolig godt mottatt,samtidig som det er en nydelig øy! Bestill via Apollo, da de er de eneste som fører turer til IOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

golden sands, Bulgaria. Der er det bra med uteliv, og en busstur unna meget bra shopping.

Eller hva med hersonisos(er ikke sikker på hvordan det skrives), Kreta

Var på agya napa for to år siden. VELDIG dyrt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...