Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er på jakt etter en bra selvbruner. har brukt st. tropez sin, den er døds bra. mousse form. men er litt dyr, bestiller som regel alt fra nettet, men den kommer over 200 kr. noen som jeg kan bestille av selvbruener under den prisen som er bra? jeg vil gjerne ha en veldig mørk selvbruner, som st. tropez. merket er det samme.

mvh meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd mye rart men ender alltid opp igjen med St Tropez mousse jeg også. Den er bare best :tommelsmil:

Hvis det er tollgrensa du tenker på, foreslår jeg å bestille fra lookfantastic. Jeg har handlet den der i mange år, og har aldri blitt stoppet i toll.

Fru Nitha

Skrevet

Jeg er ordentlig fornøyd med ST.Tropez, og jeg bestiller alltid fra lookfantastic.com.

Om du er medlem der, får du 120 ml. mousse til 17 £ (196,95 NK).

Det går akkurat det. ;)

Skrevet

har gandlet der jeg også. men det går ikk akuratt det når det er porto i tillegg?

Gjest Gjest_cecilie_*
Skrevet

åh...angrer på at jeg har kjøpt kremen istede for moussen nå... :( hater kremen, føler jeg går rundt med en maske her hjemme...moussen er vel bedre? trekker fortere inn? blir ikke som en leiremaske liksom??

Skrevet
har gandlet der jeg også. men det går ikk akuratt det når det er porto i tillegg?

Så lenge prisen på selve varen er 200 kroner eller under, regnes ikke porto med i beregningsgrunnlaget for MVA. Så det går akkurat. :)

Skrevet

fant ut at kremen faktisk er litt mørker enn moussen igjen.

Skrevet

Pris på porto teller ikke.

KUN pris på varen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...