Coronas Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som har vært på Chaweng Beach? Hvor er det best å bo i forhold til å kunne svømme i sjøen uten å måtte gå langt ut eller over til naboens hotell når det er flo? Noen som har kjenskap til Seascape Resort? Papillion Resort? Malibu Resort?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har bodd flere steder langs Chaweng og jeg har aldri støtt på noen problemer med at det er langgrunt, hvis det var det du lurte på? Jeg har bare bodd på billige bungalower, og kjenner ikke til de resortene du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #3 Del Skrevet 21. april 2006 I tiden rundt fullmåne er det svært langgrunt (ved lavvann) på Central Chaweng iallefall, men ikke verre enn at man fint får badet, må bare gå litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 22. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har bodd flere steder langs Chaweng og jeg har aldri støtt på noen problemer med at det er langgrunt, hvis det var det du lurte på? Jeg har bare bodd på billige bungalower, og kjenner ikke til de resortene du nevner. ← Heisann Jo det var langgrunt jeg tenkte på. Ser på noen bilder at det "ser sånn ut" på mange steder langs chaweng. Ja vi skal bo komfortabelt fordi vi har med ett barn. Tenker da på A/C for å minske mygg inne, og må ha ett basseng. Han liker å hoppe ol Har du noe annet å anbefale på øyen evt øyene rundt? Vi kommer ned der etter en fullmåne har jeg skjønt hehe. Men vi skal ikke være med på fullmoonparty. Ikke dette året hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. april 2006 #5 Del Skrevet 23. april 2006 Vi har bodd flere steder på Chaweng og anbefaler Natien. Ja, det er langgrunt. Vi skal selv til Thailand (fjerde gang) i permisjonstiden om rundt ett år. Samui blir ikke vårt stopp da det har tapt seg veldig de siste fem årene. Vet det ikke er det su spør om, men kanskje greit å bite at alt ikke er et glansbilde. Natien er helt nord på Chaweng og vi gikk langt sør for å komme unna alt søppelet og grumsete vann. Vil anbefale det. GOD TUR! Uansett så er jo Thailand smilets land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå