Anni Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei og hopp.. Ser det er mange av dere som skal holde tale til mannen under middagen. Skulle ønske jeg turde det, men dessverre.. Jeg tenkte å dikte en sang, som skal stå i sangheftet og som alle skal være med å synge. Leste i et annet innlegg at det var mest vanlig at bruden sang alene.. Er det noen av dere som dikter en sang som alle skal synge? Sangstemmen min er vel ikke akkurat velegnet til solosang.. _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-17 16:13 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 hei anni jeg synes du skal gjøre slik som du føler og ønsker! da slipper du å grue deg til noe som helst! her i er det vanlig at alle synger med bruden klem fra _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-17 15:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Noen synger solo andre synger sammen med hele selskapet. Begge deler funker like bra! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå