Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #21 Skrevet 20. april 2006 Vi har sex så sjeldent at jeg bir direkte snytt om det er en kjapp en. Da får jeg null utbytte av det og må vente i ukesvis på neste runde. Snakk om å bli frustrert. Men før, da sexlivet blomstret, var det ja takk til begge deler. Min mann har et mye lavere behov enn meg og vil heller sove, så jeg vil heller ha en femtimers runde i sengen når det endelig blir noe på meg
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #22 Skrevet 20. april 2006 Jeg tipper at du har hatt sex i mer enn en time sammenhengende, under forutsetning av at sex er mer enn selve penetreringsseansen. Nope. Jeg har aldri hatt sansen for lange forspill, jeg.....
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #23 Skrevet 20. april 2006 Nope. Jeg har aldri hatt sansen for lange forspill, jeg..... ← Nei, ikke sant! Mye bedre å bare finne den høye C (Eller Jan Werner, som han kaller seg) med én gang!
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #24 Skrevet 21. april 2006 Nei, ikke sant! Mye bedre å bare finne den høye C (Eller Jan Werner, som han kaller seg) med én gang! ← Sukk, ja da kunne vi prata lange forspill da.............. *fantaserer*
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #25 Skrevet 21. april 2006 Sukk, ja da kunne vi prata lange forspill da.............. *fantaserer* ← Nemlig, det var jo dét han sang om sammen med hun juksesvensken: I tid og evighet, eller noe deromkring...
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #26 Skrevet 21. april 2006 Slemmen, nå får ikke jeg gjort noe fornuftig i hele dag, med disse fantasiene snurrendes rundt i hodet.....
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #27 Skrevet 21. april 2006 Slemmen, nå får ikke jeg gjort noe fornuftig i hele dag, med disse fantasiene snurrendes rundt i hodet..... ← OK, jeg beklager. Her er mitt magiske, lille trylleformular som får enhver moderne kvinne til å gyve løs på husarbeidet i stedet for å kaste bort tankeenergi på kjipe ting som sex: Tore Strømøy
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #28 Skrevet 21. april 2006 Takk, da er alle fantasier knust som en blåveis av en F16
momo Skrevet 22. april 2006 #29 Skrevet 22. april 2006 Er veldig glad i en kjapp en jeg. Og selv om sex er andre ting enn samleie, så hadde jeg blitt gal av forspill i en time eller mer, da hadde jeg vært frustrert da. Mine venner er enige med meg, at for lenge blir bare slitsomt. Fint med en ting midt i mellom og en kjapp en i ny og ne.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #30 Skrevet 23. april 2006 Jeg tror ikke de venninnene dine er helt ærlige, jeg.... Hverken mot deg eller seg selv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå