Gå til innhold

Store pupper-men ingen pushupp!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har BH som måler 95D, og skulle gjerne hatt en push-up BH!!!!!

Finnes det? NEI! :x

Bare til jenter med A,B eller C-cup får man tak i en, men og vil ha noe til og holde dem litt oppe!

Hvorfor finnes det ikke?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo da, det finnes. Jeg har en av merke Bali, en sak som holder litt opp, fakstisk får jeg litt sprettpupper. Men den samler ikke så mye, jeg liker den. Kjøpte den i en undertøysalong som het Underbart kanskj dette er en kjede så du kan finne den der du bor også.

Eller så er det mange bh som pusher up og som ikke er så pushy som pus-up, det ern oe med å finne riktig fasong, jeg har oppdaget at en del har latt meg kjøpe de som forminsker. Og det var aldri meningen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Har BH som måler 95D, og skulle gjerne hatt en push-up BH!!!!!

Finnes det? NEI! :x  

Bare til jenter med A,B eller C-cup får man tak i en, men og vil ha noe til og holde dem litt oppe!

Hvorfor finnes det ikke?????????

Har hatt samme problemet selv, men etter at jeg oppdaget Bravissimo, har jeg fråtset i lekkert undertøy for storbrystede. sjekk www.bravissimo.com. Det er ganske dyrt, men ekstremt bra kvalitet og veldig smakfullt.

Du kan også prøve butikken Underbart på Sten&Strøm i Oslo, hvis du befinner deg i nærheten - der har de mye fint. :)

Skrevet

Aarggh! Høres kjent ut....

Kan i allefall ikke kjøpe bh-er på salg i allefall. Da er det bare str. 70 A igjen

:o

Skal sjekke linken jeg og.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...