Gjest |H| Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 ja, overskriften sier sitt. skal prøve å se hvor langt det går an å skrive i hver rute, regner med at jeg blir sittende ikveld, skal jeg greie å fylle ut denne her. dette blir ikke lett, men jeg skal bite tennene sammen og ta meg selv i nakken, å se om jeg ikke skal greie dette her... kanskje lage en ny rekord? tro om det har blitt gjort i dette forumet før, rekordforsøk i hvor langt en bruker greier å skrive et innlegg?? kanskje jeg greier det, kanskje? Huff nå ble det kaldt her, når min kjære åpnet opp døra inn til soverommet. der har nemlig vinduet stått åpent, og da hjelper det ikke å sitte barbeint nå nei. ikke nå når jeg skal sette ny rekord i å skrive langt innlegg. ja, hva skal en skrive da for å fylle ut dette her? det blir vel juks å legge inne en hel masse smilys også, for de er mest for å utrykke følelser, og nå skal jeg bare skrive og skrive, så den eneste følelsen jeg kommer til å kjenne er trøtthet, og stivhet i fingrene etterhvert. selv om jeg også er veldig glad i skrive på dette forumet, så kanskje jeg blit drittlei hele greia nå som jeg prøver å gjøre dette rekord forsøket? blir sikkert en hel del skrivefeil nå, fordi jeg er så veldig trøtt og skriver i et passende tempo, slik at det ikke skal gå så alt for treigt dette her. ikke skal jeg skrive sms språk heller, for det er ihverfall juks. her må man frem med fulle ord, bokstav for bokstav. ikke noe slinger i valsen her nei. å nå satt jeg akkurat å tenkte på noe jeg skulle skrive, men nå har jeg glemt det. nei fysj nå dumt. hva pokker var det jeg skulle skrive da? uff, har ikke tid til å stoppe å tenke, for da blir jeg aldri ferdig med dette her. noen vil sikkert spør om jeg kjeder meg, ja jeg gjør kanskje det. men det er litt artig å se hvor langt jeg kans skrive et innlegg med bare svada også da. tro om noen gidder å lese dette her jeg. stakkar du, som har jobbet hele veien med å lese dette. du må nok bli svært trøtt nå? kanskje det ja? kanskje vi kan bruke dette innlegget til en slags sovemedisin. sett deg ned her og les igjennom dette innlegget, og greier du ikke sovne da, da må du lide av insomnia. akk ja, i dag har det regnet hele dagen, ikke noe som helst sol nei, og jeg som vil at solen skal komme. slik at vi kan være ute å sole oss, leke, bade, gå turer, dra ut på båten. det hadde vært noe det. sol ute sol inne sol i hjertet sol i sinnet, å hvor det skinner. da fikk dere den sangen på hjernen tenker jeg. uff, jeg må være bra gal som kom på at jeg skulle prøve dette her. men nå har jeg liksom skrevet så mye at jeg kan ikke gi meg nå. nå er ikke jeg noe flink til å begynne en setning med stor bokstav etter et punktum, men det får bare være ikveld. orker ikke bry fingrene mine med mer enn jeg har nødt til. skal vi seee, hva skal jeg skrive? vi tenkte å kjøpe kaniner snart da, de er så søte små dyr. ååå.... dvergkaniner da, må nesten ha to stykker, slik at de ikke blir så ensomme. stakkar søte små kaninene. så må vi bygge et bur som vi kan ha utendørs, og det skal være stort. slik at de kan bevege seg i store områder. skal ikke være noe tull der i gården nei. kaninene skal få leve godt. åhh, jeg såg på tv ised en plass hvor det kostet 15 kroner literen for bensin. du store verden, det var dyrt. den dagen jeg fyller bensin for 15 kroner literen skal jeg personlig, parkere bilen ved bensinstasjoene og stjele meg en sykkel. litt vanskelig hvor jeg skal ha ungene da. får ha en på styret og en på bæreren da. min kjære han får stjele seg sin egen sykkel. som vi kan ha bæreposene på, den dagen vi skal sykle inn til byen og shoppe. oj, ikke bra vi som skal kjøpe skyvedørsgarderober da. hvor skal vi få plass på sykkelen med dem da? vi får håpe bensinprisene ikke stiger før den tid. oj, så langt jeg har skrevet da. og enda ikke nådd bunnen. det må jo være en bunn i alt dette?? har dere moderatorer virkelig tenkt at noen skal skrive så lange innlegg som dette?? bortsett fra meg da, men jeg gjør det bare for morro skyld. og dessuten, viss noen hadde skrevet et så langt innlegg, så hadde jeg ikke giddet å lest det uansett. hmm..kanskje jeg skal skrive noe skikkelig fælt om noen nå? så får jeg se om moderatorene finner ut av det? dere gidder neppe å lese alt dette, så viss jeg skriver noe "bad" nå så er det ingen som finner det ut. oj, nå var jeg godt igang gitt. men nå ble jeg helt tom inni hodet mitt igjen. tar litt tid før det dukker opp nytt stoff inni der. kanskje innlegget mitt fyller en hel side? tro hvordan det går om det blir to sider, hmmm..spennede. kanskje jeg skal slutte meg, slik at jeg ikke sprenger hele forumet med et håpløst innlegg som ikke bærer noen steder. jaja, det var gøy så lenge det varte, men nå er jeg ganske trøttere enn jeg var isted, så jeg går å legger meg. om det er noen som vil slå rekorden min, så værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 æsj, var ikke langt i det hele tatt jo. virka lengre når jeg skrev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 19. april 2006 #4 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) gud bedre noe så kort! Du kan vel bedre en det? Jeg skal ikke prøve å slå den rekorden Endret 19. april 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #5 Del Skrevet 19. april 2006 Når jeg fr nytt tastatur skal jeg ogs prøve, men det blir s pes for folk å lese nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosemose_* Skrevet 19. april 2006 #6 Del Skrevet 19. april 2006 er du full elller trøtt Frysepulver? e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #7 Del Skrevet 19. april 2006 er du full elller trøtt Frysepulver? e ← Nope, men tastaturet tålte åpenbart ikke jiuce, s må trykke som en gærning på tastene her Har bestilt nytt da, kommer om n uke og koster 800 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 20. april 2006 #8 Del Skrevet 20. april 2006 Når jeg fr nytt tastatur skal jeg ogs prøve, men det blir s pes for folk å lese nå.. ← da må du prøve!!! se om du kan slå rekorden min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #9 Del Skrevet 20. april 2006 Nope, men tastaturet tålte åpenbart ikke jiuce, s må trykke som en gærning på tastene her Har bestilt nytt da, kommer om n uke og koster 800 kr ← Det var dyrt! Jeg kjøpte et tastatur på Havaristen til kr.50; og det er et kjempebra tastatur.Havaristen ligger mellom Oslo og Enebakk, litt forbi FOD gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2006 #10 Del Skrevet 20. april 2006 Har bestilt nytt da, kommer om n uke og koster 800 kr ← Hvorfor ikke kjøpe på clas ohlson? Fra 150 og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 20. april 2006 #11 Del Skrevet 20. april 2006 Okei da. Jeg skal prøve på å slå den lange rekorden din. Lurer forresten på hvor mange ord du skrev. Er det noe sted å sjekke det tro? Kopierte teksten din, og limte den inn i word, og den var på litt over en side lang. Det bør da være mulig å slå. I mens skal jeg forsøke å finne ut om man kan sjekke hvor mange ord som ble skrevet. Hmm.. Da bruker jeg hjelp-funksjonen i word, for den har vært snill mot meg flere ganger. Prøver å søke på ”ord” først, kanskje det kan gi meg en pekepinn. Pekepinne? Heter det pinn eller pinne? Uansett.. Ah, der sto det. Telle ord, ordtelling. Jeg trykker på det, men da dukket det opp noe fra Norton. Jeg trykker OK. Jeg trykker alltid OK, akkurat som at jeg aldri leser lisenser, eller bruksanvisninger. Mitt motto er: Klikk, og se hva som skjer. Okei, så er det kanskje ikke mitt motto, men det rimer på lotto. Okei, ordtelling. Følgende står. To sider, fylt med 952 ord, 57 linjer (?), 3837 tegn, ikke medregnet mellomrom. Og 4797 dersom du regner med mellomrom. Hvor lang tid tok det deg tro? Jeg vil tro jeg kommer til å bruke en del tid på dette.. Når man først bestemmer seg for noe, så skal det sannelig skje! Jeg er en sånn som ville spist Katie Holmes morkake dersom noen sa jeg ikke turte.. En gangs spiste jeg muskelen på øyeeplet til en elg. Rå elgøyemuskel. Det smakte ikke så veldig godt, men jeg fikk rasende 10 kroner for det. Hvor mange ord har jeg skrevet tro`? Bare 270!! Herregud, jeg har sittet her i hele evigheten nå, og har allerede små kramper i skrivefingrene. Så blir jeg desperat, for tenk om noen andre sitter og prøver på det samme, og har kommet lenger enn meg?? Herregud, jeg kommer til å bli her hele natta, jo! Og hva skal man skrive? Jeg er ikke akkurat noen rå forfatter. Men skal slå tråstarter, skal ha flere ord og lenger tekst. Men min tekst er TETT. Din var ikke tett. Jeg har lest hele, og du har jo mange avsnitt.. Avsnitt er JUKS, din JUKSEMAKER!! Så det så. Jeg skal vinne med ærlig spill, ikkenoe tull her i gården! Også skriver jeg med store bokstaver, og kommaer og punktumer og… Jeg har lest hele, og lider ikke av insomnia, men klokka er bare halv ni om kvelden! Hvem legger seg nå? Ikke vi, i allefall. Jeg er trøtt, har faktisk vurdert å legge meg i lengere tider nå, men holder øynene åpne. Skal i kassa i morgen, men har seinvakt så kan sove lenge. I dag har jeg vært på kafeen, og i går var jeg på kjøkkenet. Samboeren min kaller meg en jobbhore, jeg har fem stykker nå. Jeg sier at det ikke er lov å kalle kjæresten sin hore, og han sier at jeg har rett. Han er grei sånn. Det var jo bare morsomt ment, så jeg tar det med et smil. Han også. Har stekt vafler i dag, klarte selvsagt å brenne flere av dem, men mange ble veldig gode. Kjøpte flesteparten selv da, hehe. Med brunost. Det var godt. Vi hadde jo ingen matpause, så måtte stå bak å spise vafler og så begynte jeg å hikke og da kom det selvsagt kunder. Hikk. De var greie da, bare flirte av meg da jeg hikket så jeg spratt i været. Ikke så rart, jeg er ganske søt når jeg hikker, det ser svært fornøyelig ut Å, jeg brukte innleggets første smiley. Tro om den automatisk gjøres om til en KG smiley? Det får vi vel alltids funnet ut da Nå har jeg skrevet 618 ord. Jeg tror jeg skal slå til med en sang, ja! Det var en gang en mus, som ikke fant seg hus, ikke der, ikke der, ikke der.. men der! Det var vel ikke en sang egentlig? Når jeg har en leilighet for meg selv da får jeg alltid yndlingsplassen i hjørnet av sofaen hver eneste kveld og jeg kan sitte så lenge jeg vil på dassen og jeg slipper å få høre det hvis jeg har glemt å lukke kjøleskape. Uten deg da er det bare meg. Men jeg holder på å bli, gal av lengsel, gal av savner deg. Gal av å vente, og tenke på deg. Etc etc. samboeren min spør hver jeg chatter så ivrig med, fingrene klamprer løs på tastaturet, som om jeg var skikkelig ivrig. Han ler rått og hånlig når jeg forteller hva jeg gjør, i følge han er det ingen som er like påståelig som jeg er. Hehe, det er sant. Nå har jeg snart skrevet en hel side sammenhengende TULL i word. Føler det er best, så jeg ikke plutselig klikker det bort, jeg er ekspert på det. Mange mange ganger har jeg måttet gjøre dobbelt arbeid, fordi jeg er for snar med museknappen. Klikk og der var det vekk. Argh, så irriterende, men man må jo bare sette i gang, gjøre det på nytt. Men NÅ skal ikke det skje, nå er jeg klar for å ta den store skrive-lengst-innlegg-rekorden. Hva er premien da? Ære og Berømmelse? En anselig pengesum, det fortjener jeg i alle fall. Så, bare noen få ord igjen for å ha fylt den første siden. Jeg er snart halvveis, tenkte jeg skulle skrive to hele sider før jeg gir meg. Tviler på at noen gidder å slå den rekorden liksom. Nå.. 918 ord. Hvor mange hadde trådstarter? Scroller opp for å sjekke. 952 ord. Enda noen ord igjen for å slå rekorden. 939. Nå begynner jeg å obsesse på antall ord ja. En to tre. DER HADDE JEG SKREVET LIKE MANGE ORD SOM DEG, TRÅDSTARTER. Hurra for meg, jeg rocker. Jeg har egentlig vunnet allerede, men nå tar panikken meg. Det er SIKKERT noen andre som prøver også!! Og. Vel, jeg vil ikke bli slått av en annen KG’er. Å angst, smerte. Søvnløse netter. Kommer til å sitte her til i morgen tidlig. Å. Jeg kan skrive av barneskolestilen min, som fikk meg til å bli sendt til skoleterapaut for å bli psykisk avaluert. De fant ikke noe riktig med meg. Eg veit ikke Einar, som eg ikke meinar. Eg seiar Einar, men meinar Steinar, sa Einar. Einar budde i ein sko, der han møtte hans kjære ho. Einar møtte Steinar i byen, og etter svevde han på skyen. Og da va d kjærleik med første blikk, eg trur det faktisk sa klikk. Homoseksualitet var uvanlig blant tær, men Steinar og Einar var sær. Steinar og Einar og ho, budde på eit do i ein sko. Så ble tåa Einar amputert bort, jammen var det fort gjort. Steinar og Ho, budde i ein sko på do. Den var god. Seinar og Ho sørga i ein dag eller tre, før dei gjekk ut og var blid som berre det. Steinar og ho ble eit par, og resten av kvelden var ganske bisarr. Ho hete Kine-Stine Line, og hennes frost kunne berre Steinar tine. Steinar og “Line” gifta seg ung, men byrden av et ekteskap var ganske tung. Det gjekk som det måtte, og Line sa farvell, Steinar gråt til langt på kveld. Han rigga til løkka og hengde seg, og akk og ve og stakkars meg, Steinar og Einar og “Line” er vekk, nådeløst putta i ein sekk. Stakkars, stakkars han som er sær, og berre har sju tær. Fritt oversatt fra skoleboka mi, som jeg grov fram i går. Herregud, det tok nesten 15 min å skrive av!! Men det hjalp litt, for nå har jeg 1272 ord! Hurra. Jeg er best! Men nå har jeg allerede skrevet såpass mye, så kan ikke gi meg nå? Kan jeg vel? Hvorfor begynte jeg på dette? Jeg bare snublet innom denne tråden, og da var det gjort. At jeg aldri lærer. I går sto jeg opp klokka ti. Hadde tenkt til å dra til byen sammen med Benedicte, men så ringte sjefen min på kjøkkenet og spurte om jeg kunne ta seinvakta. Jeg er pengegrisk og blakk, så sa selvsagt ja ja ja jaaaa! Så rydda jeg hjemme, tok ut av maskina, satte inn i maskina, støvsugde og så satt jeg me dataen til klokka ble 1300. Da lagde jeg mat og så Friends. FRIENDS. Pokker heller, jeg gir meg! Går heller og ser venner for livet på dvd. Den som slår meg får bare slå meg. I don’t care. Nå er jeg LEI LEI LEI. Then again så er det jo såå lite igjen før jeg har skrevet ut denne siden også. Kan jo alltids gjøre det før jeg går. Så dro jeg på jobb, startet hjemmefra 14.30. 14.45 begynte jeg vakta. Var ferdig 22.10, med alt sammen. Fornøyd. I dag da jeg skulle på jobb hadde det snødd. Masse tung kramsnø på ruta, men jeg giddet ikke koste det bort, så brukte bare viskerne. Det gikk som det måtte gå, festet til vindusviskeren knakk, selvsagt på førersida. Og såklart regnet/sluddet det, så jeg måtte rulle ned ruta, ta viskeren i handa og stikke ut handen og viske manuelt hver gang det trengtes. Folk lo av meg da jeg vinglet ut av kryss med hånda m/ visker i været og visket febrilt. Jeg lo tilbake. Men da jeg kom på jobb var hånda mi isekald. Selvsagt måtte det snø i natt, og selvsagt måtte jeg være lat. Var på statoil og fikk nytt feste til viskeren da, det var helt gratis. 1586 ord nå. Sært. I dag begynte jeg på jobb 08.30. Første og kanskje eneste, og kanskje ikke dag på kafeen, det gikk da ganske fint, sto for det meste og ekspederte kunder og slikt noe. Var helt ok, men liker jobben på kiosken best, og på andreplass er kjøkkenet. Kiosk-jobben er rolig og stille, jeg får se på tv og lese bøker og har hyggelige kunder som jeg snakker med. Kjøkkenet er mer stress, masse fysisk arbeid, det er mer variert arbeid og der har jeg folk å jobbe med mesteparten av tiden. På kiosken er det bare meg liksom, så det blir kjedelig i lengden. Kanskje derfor jeg snakker så mye med kundene. Men jeg er blid og hyggelig av natur, og liker folk. Er supersosial, og liker å ha kontakt med mennesker. Men samtidig liker jeg godt å være for meg selv. Rart med det. Nå er det ikke mange linjene igjen, kanskje på tide å runde av. Jeg sier takk for meg, og lurer på om hele denne teksten får plass i et innlegg. Det vil vi alltids få se om noen strakser. Takk for meg, dette har vært utrolig kjedelig, og nå har jeg vondt i armer og bein og nakke og rygg. 1796 Ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 20. april 2006 #12 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. april 2006 #13 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Steinar og Einar - knallbra!!! Jeg skal altså ikke prøve å slå rekorden din...det gidder jeg ikke. Men god er du, det skal du ha, lumina! Endret 20. april 2006 av Ithaca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 21. april 2006 #14 Del Skrevet 21. april 2006 Flott Lumina!!! så jeg hadde 952 ord?? oj, hadde jeg holdt litt til så hadde jeg rundet 1000... men men. all ære til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 21. april 2006 #15 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Må skrive mer en dere Det var på en søndag morgen for tre Uker siden Fjodor Mikhailovich Dolgorukij hadde flyttet inn i. Et boligkompleks i Moskva ikke så langt fra Moskva-Elven Her i en liten leilighet bodde han sammen med 5 av sine venner som bodde i noen andre små leiligheter. Samt at en lege og syke søster også bodde her. Også et merkelig ektepar. Akkurat nå satt Fjodor foran et ikon og ba. Det var snø i luften ute jule tiden nærmet seg. Og hans foreldre og den ene søsteren skulle komme. Leiligheten til Fjodor var veldig enkel. Stuen var kanskje ikke så stor. Det sto en sofa der et bord en stol. Kommode og en liten hylle som gikk ut fra veggen. Det var bare et teppe som skilte kjøkkenet fra stuen. Sove rommet lå inne forbi kjøkkenet igjen. Og slik var alle leiligheten her i boligkomplekset. Den eneste forskjellen var kanskje at noen av dem var litt større og at det var forskjellige farger på veggen men ellers så er de like. Fjodor reiste seg opp igjen og korset seg over brystet foran ikonet av Jesus. Han snudde seg klødde seg i hode. Så ut av vinduet hvor det nå snødde ganske kraftig. Det gikk nesten ikke an og se igjennom snøen. -Stakkars de som er ute nå. Sa Fjodor stille til seg selv i en lav viskene stemme. Fjodor satt la bena på bordet så opp i taket. Hørte noe piano spilling fra over etasjen krangling fra under etasjen. Stønning fra nabo leiligheten. Han bare lo og hørte på alle disse lyder. Fjodor var så opptatt med og lytte til lydene at han ikke hadde merket at Dimitrij Nikolavich Razmoskov hadde kommet inn, Dimitrij kremtet litt men det kom ikke noe respons fra Fjodor som satt der helt i sin egen verden borte fra denne inn i sin egen. Dimitrij gikk til slutt bort og ristet Fjodor sin skulder. Og sa Dolgorukij er du til stede ?.Fjodor så opp og reiste seg nikket og ga tegn at Dimitrij kunne sette seg i stolen ved vinduet. Så sa han. -Jeg hørte ikke at du kom har du stått der lenge ? -Nei i et par minutter det var jo helt umulig og få kontakt med deg. var du i en slags transe eller noe ? -Tja kanskje det. var vel egentlig mest i min egen verden. Dimitrij klødde seg på nesen satt seg litt opp og sa. Si meg vet du når markedet på den Røde plass skulle åpne ? -Hvilket marked ? -Har du ikke hørt at Tsarens Mor har laget et marked inn forbi Kremlins murer hvor alle er velkommen bønder som aristokrater ? -Nei -Rart folk har snakket om dette lenge det sies at det vil komme en fra Keiser familien men dette er jo ikke sikkert det er jo mulig at Tsar Aleksander vil komme. Fjodor tenkte litt og sa. Ja kanskje men er det så lurt det er jo prøvd noen atentater mot han. Noe jeg finner merkelig han opphevde jo livegenskapen. -Noen blir aldri fornøyde sa Dimitrij. Fjodor reiste seg gikk ut på kjøkkenet hentet en flakse vodka og satt den på bordet og utbrøt.La oss drike for Keiseren for Russlands reddning. Og for det Russiske folk la Dimitrij til. -Ja for Keiseren for Russland for Folket for alt som er Russisk. Fjodor helte først vodkaen i glasset til Dimitrij så i sitt eget så ropte han la oss skåle tre ganger.En for Keiseren en for Russland og en for Russerene. Dimtrij reiste seg tok opp glasset og ropte for Russere så drakk de.Igjen helte Fjodor oppi mer vodka og nå ropte han. For Russland de drakk helte igjen oppi og i kor sa de for Keiseen så drakk de og slang glassene i veggen.De knuste jo ikke siden de var av plast. Dimitrij snudde seg så ut av vinduet det hadde sluttet og snø.Så sa han Fjodor la oss gå ut i Moskva la oss se hva som skjuler seg i Moskva. Det er jo så stille og snøen ligger der så fint hva sier du vi kan jo be noen av de andre med. -Tenker du på Natalija Alexandrovena Naryshinka ? Dimitrij smilte og sa ikke noe. --Jeg føler du liker henne.Men hun er da forlovet med En Generals sønn er hun ikke ? -Det stemmer men skal det være en stopper for at hun og jeg kan bli lykkelige ? -Hun er da lykkelige.Det virker da sån. Dimitrij satt seg og sa.Bare skalke skjul hun er ulykkelig bare jeg og ingen andre en jeg kan gjøre henne lykkelig.Fjodor tenkte litt så sa han.Hvorfor forteller du henne ikke hva du føler føler hun det samme vil hun straks forlate Generalens sønn. -Hva heter han igjen. -Hvem ? -Generalens Sønn ? -Vasilij .....Rurikov eller noe i den duren der ? -Ingen kan elske en Vasilij.Men jeg skal si det jeg skal gå og utdype min kjærlighet og få henne til og forstå at bare jeg kan gjøre henne lykkelig,Sammen skal våre barn bli Russlands reddning.Sammtidig i en leighet lenger borte i gangen satt Marjana Ivanova Neptusova og Irina Dimitrioevna Streshevna Marjana hadde akurat helt oppi teen til Irina og satt seg ned i sofaen ved siden av Irina som drakk litt av teen så satt hun kruset tilbake på bordet. -Si meg Irina har du hørt hva den Tyske-Baron gjorde den skandale han lagde på verts huset i går. Irina får straks et nyskjærig utrykk og sier nei hva da fortell meg fortell meg straks.Marjana drakk en slurk av teen og sa jo du forstår i går rund klokken 12 eller noe.Så kom det en tysk-baron som var sendt av Kongen av Prøyssen for og snakke med stor-fyrsten som skulle lede et møte på vertshuset. Irina klødde seg.Marjana snudde seg mot døren og forsatte.Så det var jo selfølgelig drikke der.Og stor-fyrstens kone var der og. -Vilken stor-fyrst ? Spurte Irina. -Konstantin Nikolavich ? -Sønnen til Nikolai 1 bror til Tsaren ? -Ja. Irina nikket ogsa er ikke hans kone Tysk Prinsesse av Wurtsenburg eller noe sånt ? -Jeg tror det.Men hvent ikke avbryt meg la meg fortelle ferdig. -Beklager jeg skal ikke si mer før du er ferdig. -Takk. Så forsatte Marjana. og fortelle. -Det var midt under dansen og Stor fyrsten drev og danset med sin kone Alexandra Ifonsevna jeg tror det er det hun heter.Det er iverfall Alexandra.Og av en eller aen grunn ville altså den tyske baron danse med henne.De andre som var der mente han burde vente til Stor-Fyrsten selv hadde danset ferdig med henne. Noe baronen mente var tull siden han var tysk og hun er født tysk så derfor har han første retten.De fra samme land har nemilig første rett på sine egne mente han. Og hvor full han var ja du skulle sett det Irina han var full.Han dakk opp det han hadde av vodka og vinglet seg oppover de andre la ikke merke til han.Altså de dansende gjorde ikke det.Noen av de andre Tyskerene som var der også noen Fransk menn og briter var der.De prøvde og stoppe han.Men du hvet Tyskere er jo så stae og han brydde seg ikke om hva noen sa til han.Folk dro og det ble en del knuffing.Stor Fyrste paret hadde nå merket det og stor fyrsten ropte hva er det som skjer.Hans kone ble ført ut av noen av kammers piken.Noe den Tyske baron ble rasende for. Marjana stoppet litt i fortelligen og tok en bit av kjeksen som sto fremme. -Hva skjedde ikke stopp sa Irina som satt der helt i spennin. Marjana forsatte. -Jo etter at Kammers pikene skulle til og føre Stor-Fyrsterinnen ut stormet den tyske baron mot dem.Han dyttet til og med stor fyrsten til side.Så han datt jeg tror han fortuet ankelen i fallet men det er jeg ikke sikker på.Kammers pikene prøvde og gå fortere men Tyskeren tok dem igjen og dro Stor Fyrsterinnen ut og begynnte og dennge løs.Du skulle hørt hva han ropte mennes han slo,De Tyske foreder.Du skal bli tysk igjen få ut det ækle Russike av det.Hore de hore. Vaktene greide og komme fram mengeden sto passivt og så på.De var som skrek slagne.Da de dro Tyskeren vekk så rant blodet ganske kraftig fra nesen til stor-fyrsterinnen. Irina måpte og sa hva skjedde ned Tyskeren ? -Han ble sendt tilbake til Berlin og hva som skjer der hvet man jo ikke. Akurat da banket det på døren.Marjana reiste seg og gikk bort til døren der sto Dimitrij Nikolavich. -Hva vil de ?.Spurte Marjana. Dimitrij tenkte litt og sa. -Er Natalija her inne ? -Nei hun er oss seg selv.Hvorfor vil du vite det ? -Jeg må snakke med henne. -Om hva ? -Det har ikke du noe med. Marjana så skeptisk på Dimitrij og sa jeg tror hennes forlover er der. -Fint jeg må snakke med han og.Den sak jeg skal snakke med dem om gjelder dem begge. Dimitrij bukket og gikk.Marjana lukket døren gikk inn og sa. -Han er en merkelig fyr. -Hvem spurte Irina. -Dimitrij Nikolavich. Irina svarte ikke og Marjana satt seg og de forsatte og små snakke. I en av de andre leilighetene satt legen Konstantin Konstantinovich Bolgarinov sammen med syke søsteren Lisa Pjotrovena Aprixina og Sergij Olegovich Stroginoff. De var i Lisa Pjotrovena sin leilighet som lå i den øverste etasje i boligkomplekset.Sergij satt med en røyk i handen mens Konstantin drev og leste.Så sa Sergij. -Hvordan går det på jobben ? Konstantin så opp og sa.Joda jobben der går det bra.Men det er lite og gjøre folk går helst til de større sykehusene en et lite pratisk hus med bare noen få medesiner.Sergij nikket og Lisa sa da men det kommer jo folk inn vær dag.Og de virker da fornøyde.Konstantin snudde seg mot Lisa og sa ja det er da ikke så rart. De kommer ikke inn for medesin eller undersøkelser.Det de kommer inn for er for og se deg Lisa det må da du forstå mange av dem spør meg hvor mye det vil koste for og få en sjapp en med deg bak disken. Lisa så mørkt på Konstantin og sa du lyver hvordan kan du si noe sånt hadde det vært tilfelde hadde jeg vist det ? Konstantin lo og sa.Kanskje det kanskje hadde du vist det men du gjør nå ikke det.For bare ja i dag var det en jeg tror hans navn var Lev Alexxevich eller noe sånt hvor mye tar hun i disken for en suge jobb.Ja han spurte om dette.Det sjokkerte meg men Det har foregått så lenge at jeg ikke bryr meg. Sergij slukket røyken og sa.Det virker jo som at de tror hun er prostituet det vil jo si at noen har sakt noe.For hun ser da ikke ut som noe prostituert. Konstantin så stregnt bort på Sergij og sa.Kanskje ikke men det hadde ikke skadet for arbeidsplassen at hun kunne la noen av kundene feie over henne bak disken. Lisa reiste seg straks og skrek hva nei ingen skal feie over meg.Konstantin så like gyldig på Lisa og sa.Tja nå er jeg sjefen din og du har og gjøre det jeg sier. -Du kan ikke gi meg ordre om at jeg skal prostituere meg bare sån at du kan tjene noe mer penger. Konstantin reiste seg og sa.Hør her Lisa du er kanskje ikke klar over at en kvinnes oppgave er og spre bena når en mann sier hun skal det slik er sammfunnet det er Guds vilje husk det står skrevet.En kvinne skal tilfrestille sin mann. Da sa Sergij.Hør her Konstantin du har ingen rett og be henne om dette og hvordan kan du sitere fra biblen.Står det ikke også der at Prostitusjon er en synd. Til dette sa bare Konstantin det står mye i biblen og jeg velger og tolke det på min måte og i blaffen i det andre jeg tar det jeg synnes er fornuftig.Det som støtter at menn kan styre kvinner er det eneste jeg bryr meg om. Sergij reiste seg og sa.Hør her Konstantin menn har apselut ikke noen rett til og styre kvinner de er også mennesker- -Kvinner er ikke mennesker de er slaver. Lisa så skarpt på Konstantin og sa kom deg ut av min leilgihet. Konsatnain bare lo og sa.Du har ingen rett og kaste meg ut. -Det er hennes leilghet hun har rett til og kaste deg ut sa Sergij. -Hvordan kan du støtte disse hysteriske kvinnene.Du er en skam for alle menn. Sergij smilte og sa.Nei det er du som er en skam for alle menn. Til slutt gikk Konsatatin bort til vinduet ogsa du hvet det er jo en grunn at Gud skapte oss først.Vi er bedre. Dere er ikke bedre ropte Lisa hun var nå rødt .Sergij sto rolig og så på.Og sa si meg Konstantin er du villig til og selge din kropp for sex. Konstantin smilte og sa.Det er kvinnenes jobb og gi sex ikke mennesns jobb.Lisa skrek da igjen kom deg ut du er ikke velkommen her. -Jeg tar ikke i mot ordre fra simple kvinner og jeg bryr meg ikke om det er din leilghet.Og Sergij kan ikke kaste meg ut jeg er sterke en han, Lisa ble stille så sa hun da henter jeg Fjodor eller Dimitriij du skal ut.Konstantin bare lo og sa hvet du vist du kommer her og går ned på knærene så skal jeg gå ut etter at du har gjort deg ferdig. Nei hvet du hva nå får du gi deg du er en gjest i henne leiglhet sa Sergij strenkt. -Jeg kan si nøyaktig hva jeg vil sa Konstantin kaldt. Lisa gikk bort til en skuff og sa hvet du hva Konstantin `? -Nei . -Kanskje denne kan få deg til og gå. Lisa tok fram en pistol og rettet den mot Konstatin som bare lo ogsa skal den skremme meg en liten pistol alle hvet at kvinner ikke kan bruke pistoler.Akurat som de ikke kan brukes til noe. Sergij begynnte nå og lure på hva som har gjørt Konstantin så fientlig til kvinner og etter litt spurte han. -Si meg Konstantin hvor kommer dette hate fra ? -Vilket hat ? -Hatet til kvinner ? -Jeg hater ikke kvinner,Jeg sier det jeg mener og det er ikke det samme som hat. -Ikke hat ikke har utrbrøt Lisa som nå holdt pistolen nede langs kroppen hun var nesten rød av raseri men fikk ikke fram noen ord. Konstantin gikk så vekk fra vinduet og bort til et bilde så sa han.Hvem er denne mannen ? -Min avdøde mann sa Lisa. -Jeg viste ikke at du var gift -I 3 år men han døde av Tyfus. -Han må være en skikkelig idiot som vil gifte seg med et ulydig kvinnfolk som deg. Nå får det være nok ropte Sergij men før noe mer ble sakt hørte de et skudd og Konstatin gikk i bakken og holdt seg til benet og Lisa sa da. Du skal bare vite hva vi kvinner er i stad til. Hore skrek Konstantin.Lisa la pistolen ned i skuffen og så bort på Sergij så sa hun du vil vel ikke fortelle det til noen. -Nei han fortjente det jeg sier at han skøt seg selv i benet. Over på andre siden av gården bodde det psykoptiske Ekteparet Nevskij som holdt på og lage en ondskapsfull plan som skulle bli et mareitt over store deler av Russland.Leilgheten som ekteparet Gregorij og Katarina bodde i var en mørk leilhet alt var svart og dystert det var bare et starin lys som lyste litt opp det sto på bordet som sto mitt i stuen ved dette bordet på vær sin kant sto det to stoler.Det var her Gregorij og Katarina satt nå drev de og spiste rått okse kjøtt.Med sause blod til saus samt ukokte poteter.Jeg føler den vakre ondskap i meg vokse i dag sa Gregorij.Gjør du det min kjære. Katarina så opp og smilte med et ondt smil og sa ja ondskapen vokser i meg like sterk og vakert som i deg min kjære. -Burde vi ikke vise verden vår ondskap sa Gregorij. -Vi burde det men hvordan sa Katarina -Drap la oss velge ut noen tilfeldige og drepe dem. -Hva slags personer skal dette være da ? -Barn.Kvinner menn.Rike fattige samme det bare vi dreper noen. -Du har rett min elskling hvorda smaker kjøttet. -Mørt. Gregorij la gaffelen og kniven på talerkene drakk opp urinen som de drakk til maten.Og så sa Gregorij til Katarina. -Urinen din smaker godt i dag. -Det gleder meg jeg la oppi litt spytt og.Men du ga meg bare rein urin ikke santt ? -Ja. Katarina reiste seg og gikk bort til en sofa som sto under vinduet hun satt seg ned og sa hvet du i dag har jeg mensen.Du vil vel ikke drikke litt ? -Selfølgelig svarte Gregorij og gikk bort til sofaen.Og dro opp kjolen og sa mye blod. -Drikk sa Katarina. Og Gregorij ja jeg skal ikke beskrive hvordan han drakk og hva som mer skjedde når hode lå mellom lårene.Så jeg hopper til han er ferdig. Gregorij reiste seg og kysset Katarina med en ganske blodig munn. -Er det ikke deilig og leve som syndere sa Katarina. -Det finnes ikke noe bedre.Apsleut ikke noe bedre men nå min kjære la oss legge planer om hvordan vi skal gå fram når vi skal begynne våre massedrap Katarina smilte og sa.Ja sett deg ned ved min side og så skal vi knekke en ondskapsfull plan som ingen andre kan måle seg med. De ble begge stile og satt og tenkte.Hvorda skulle de gjøre dette det var jo ikke bare og gå ut og begynne de måtte legge fram en skikkelig plan. Noe som kanskje ikke var så enkelt.Etter en stund sa Gregorij vi kan jo bare gå ut og drepe f.eks vi kan dra til den røde plass ta med oss et gæver eller rifle eller et aent skytevåpen og begynne og skyte eller ta med kniv sver eller sabel og stikke dem ned eller knekke nakken med våre bare hender på tilfeldie mennesker. Det er virkelig ondkapsfult sa Katarina. -Ja hva så ? -La oss gjøre det.Men skal vi gjøre det bakfra eller at den vi dreper ser oss. -Det er det samme vi skal bare drepe jeg bryr meg ikke om noe aent. Gregorij reiste seg og sa skal vi dra ut ditt nå eller i morgen. -La oss dra nå. Gregorij og Katarina reiste seg gikk og tok på seg skoene og jakka gikk bort til våpene sine og bestemte seg for og drepe med sverd. De måtte slipe dem litt først da de gikk ut og sto utforbi døren så sa Katarina skal vi ta vær vår ende av den røde plass eller gå sammen. Gregorij tenkte litt ogsa la oss angripe dem sammen.Så gikk de. Mens sammtidig banket Dimitrij Nikolavich Razmoskov på oss Natalija Alexandrovena Naryshinka.Som åpnet hun sto der i en morgen-kåpe. -Jeg vekket deg vel ikke jeg har noe veldig viktig og si sa Dimitrij. -Nei jeg skulle akurat til og legge meg.Men det kan vel vente til i morgen det du har og si ? -Jeg beklager men jeg må si det nå.Si meg deres forlovede er vel ikke her ? Natalija ristet på hode.Dimitrij tenkte og sa synd jeg ville sakt det til han og men jeg stole vel på at du kan gi han beskjeden ? -Jo jeg kan vel det.Du får komme inn. Dimitrij gikk inn og satt seg på en stol.Natalija sa vil du ha noe og drikke ? -Takk men nei takk jeg blir ikke lenge jeg vil bare si noe noe jeg må si. -Hva må du si meg som er så viktig ? Dimitrij tenkte litt han ble litt nerøs og sa.Har dere satt en dato ? -Unskyld ? sa Natalija. -Til brullypet. -Nei vi skal sette en dato når Vasilij kommer tilbake fra grensen til Persia. -Når er det ? -hvet ikke.Men du kom vel ikke her på denne tiden for og spør meg om brullypet ? -Nei jeg beklager kanskje det er best jeg går rett på sak. -Gjør det.Natalija satt se opp og klødde seg i håret.Dimitrij reiste seg og sa jeg håper du ikke blir fornærmet av det jeg har og si men jeg må be dem om og ikke avbryte meg før jeg har snakket ferdig.Lover du ? Natalija tenkte litt og sa greit jeg skal ikke avbryte. Dimitrij satt seg igjen og sa.Du vil gjøre din livs tabbe vist du gifter deg med Vasilij. Da reiste Natalija seg og ropte hva hva mener du ? -Hvent ikke abrtyt meg la meg snakke ferdig. Natalija ble ikke rasende men hun så mer sjokkert ut.Dimitrij merket at nervøsiteten lå over han i det han sa.-Han kan ikke gjøre deg lykkelig ikke som meg. Jeg ber deg Natalija forlat han om kom til meg. Natalija satt stille og sa hva hvet du om han kan gjøre meg lykkelig jeg er lykkelig. -Ja og Vasilij er ikke her men det er jeg. Natalija reiste seg og sa kom du her for og si at jeg skal byte forlovelsen med en Generals sønn og kaste meg i armene på en kjøpmanns sønn ? Dimitrij tenkte litt og sa.-Jeg er kanskje bare en kjøpmanns sønn men jeg vil gjøre deg mye lykkeligere jeg vil forgude deg.Og hvor mange ganker har han elsket deg.Jeg hadde aldri dratt til grensen jeg ville blitt her oss deg. Natalija hadde et strengt og alvorlig blikk og sa.-Vel Dimitrij jeg ville valgt Vasilij om han hadde vært en slave framfor deg.Du er en av mine beste venner.Men Vasilij er min forlovede. -Men du elsker han ikke. Natalija tenkte og sa.-Du har rett jeg elsker han ikke og jeg elsker heller ikke deg. Dimitrij gikk bort og tok Natalija i skuldene og trykket henne inntil seg og sa.Se meg i øynene og si at du ikke elsker meg og jeg skal gå og aldri mer nevne det igjen,Jeg trekker meg tilbake og lar Deg gift meg med en du ikke elsker. Natalija så Dimitrij i øynene ogsa.Jeg elsker deg ikke. Dimitrij gikk tilbake og sa.Hvem elseker du da vist du ikke elsker meg eller Vasilij. Natalija så ned og sa god natt.og gikk inn på sove rommet.Dimitrij sto litt mitt på golvet før han gikk ut igjen. Gregorij Gregorijovich Nevskij og Katarina Vasilijevna Nevskin hadde akurat ankommet den røde plass og sto og speide utover folkemengden, Det var nok en 30-40 mennesker nå som ikk over den Røde plass så det var færre en det de hadde ønsket en vis skuffelse kom over fjeset. Hvem skal bli det første offeret sa Katarina. -Det bestemmer du sa Gregorij. Katarina speidet utover også et ungt par kanskje i begynnelsen av 20 årene kanskje nyforlovet og sa ser du de to som går så tett sammen de tar vi. Et bra valg utbrøt Gregorij og tok fram sverdet det sammen gjorde Katarina og de så litt først hvor de gikk.Det unge paret var på vei til Vasilij-Katedralen kanskje for og få sammtykke av presten.Jeg fikk akurat en kjemme ide ropte Gregorij. -Hva for en ide ? -La oss gå inn i kirken drepe de prester som er der.Så later jeg som jeg er en prest og etter noen minutter kommer du så dreper vi dem og hiver dem på alteret. Katarina tenkte litt så sa hun.Jeg blir så kåt når du snakker ondskap. Gregorij og Katarina løp opp mot kirken og paserte det ungeparet som sansynlig vis ikke la merke til dem.Da de kom inn sto en prest med alteret.Det var en gammel mann sansynlig vis i 60-70 årene.Katarina gikk ned til presten.Gregorij ble stående lenger oppe ved den siste raden av stolene. -Kan jeg hjelpe deg frue sa Presten. Katarina så helt alvorlig og sa er du den eneste presten som er her i dag ? -Ja jeg venter et ungt par. Katarina så opp mot Gregorij ogsa der borte er min mann og du skal ikke hjelpe noe ungt par. Presten så på henne ogsa foklar deg ? -Nei. Katarina tok fram sverdet og hogget det igjenom magen på presten og dro det ut.Presten falt ned og med sine siste ord sa han. -Tilgi henne hun hvet ikke hva hun gjør. Katarina lo ( Gregorij hadde kommet ned til henne ) som sakt hun lo ogsa jeg hvet nøyaktig hva jeg gjør jeg dreper deg.Gregory tok og dro presten bak alteret og begynnte og hogge med sverdet han hogget etter at han hadde tatt av han tøyet og selv tok det på. -Er han død sa Katarina. -Ja. -Fint la oss ta i mot det unge paret som aldri vil gifte seg eller vist de ikke er gifte alerde la dem ikke være gift lenger. Akurat da kom det unge paret inn igjenom døren.Katarina smatt inn en dør akurat i tide til at det unge paret ikke så henne. De kom ned den unge mannen kysset Gregorij sin hand lite viste han at Gregorij ikke er noen prest uansett han kysset handen og sa god dag fader. Den Unge kvinnen gjorde det samme. Gregorij kom plustelig på at han ikke viste navnen på dem så sa han.Jeg beklager men jeg må være blank i dag for navne deres har forsvunnet fra mitt sin. Den unge mannen sa vel jeg er Pavel Valdimirovich Pushkin ? -Pushkin er du i slekt med dikteren ? -Veldig langt ute han var en tre-fire menneing av min Onkels fetter på min bestemors side. Så snudde han seg mot den unge pike ogsa og dette er min forlovede Polina Alexandrovena Narhysinka ? Gregorij tenkte litt ogsa si meg Polina har du en søster som heter Natalija ? -Ja vi skal til henne etterpå.Kjenner du Natalija ? -Vi har en felles venn men jeg kjenner henne ikke. Polina smilte og holdt handen til Pavel tett inntil seg.I Nabo rommet satt Katarina utolmodig og ventet. -Vel la oss sette oss ned her sa Gregorij. -Skal vi ikke gå inn på et mindre rom sa Pavel -Ikke nøvendig det kan gjøres med en gang her eller la oss gå inn på side kontroet. Da Katarina hørte dette gikk hun til side og gjemte seg. Gregorij kom inn først like etter kom Polina og Pavel.Gregorij gikk og lukket døren og låste den.Verken Polina eller Pavel hørte dette så kom Katarina fram med svedet.Polina skrek ogsa hvem er du. -Jeg er deres ende svarte Katarina. Pavel snudde seg mot Gregorij som nå sto med et sverd ogsa jeg er ingen prest jeg er en synder som hogget opp den prest hun drepte og nå skal vi drepe dere. -Men hvem skal vi drepe først sa Katarina. Pavel og Polina så vettsrekmte ut og skalv av reddsel. -For en vakker lukt av reddsel hvem skal vi drepe først sa Katarina. Gregorij gikk bort til dem ogsa ta bort denne kvinnen.Katarina gikk og tok bort kvinnen og tok sverdet rundt halsen på henne hun sto der stiv av skrek og mens Katarina drev og lokte på håret hennes så hadde Gregorij slått Pavel i bakken.Pavel var i bevist het og var også svær redd.Gregorij ristet på hode og sa en mann som er redd hva slags verden lever vi i.Men hvordan skal jeg drepe deg.Polina ropte nei ikke gjør det.Men hvor mer hun ropte hvor hardere presset Katarina sverdet mot halsen hennes.Gregorij tok sverdet og satt spisen ned i magen på Pavel så sa han Katarina kom og hold hode til Polina ned her. Katarina gjorde det og Gregorij trykket sverdet rett igjenom og dro den opp til halsen.Katarina presset Polinas hode ned mot det åpne såret ogsa nå hvordan føles det er du trist.Så slapp Katarina takket. Polina satt over Pavel og gråt og skrek hvorfor gjorde dere dette.? Gregorij smilte ogsa helt tilfeldig vi kunne like gjerne valgt noen andre men det var dere vi valgte og nå skal vi drepe deg. Polina reiste seg ogsa gjør hva dere vil med meg jeg har inegnting og leve for lenger -Hva vi vil.Tenkter du på det samme som jeg Katarina ? -Det tror jeg. Gregorij tok tak i Polina og dro henne bort til pulten dro ned sin egen bukse og dro opp kjolen til Polina og ja og for og si det kort voldtok henne etter dette gjorde Katarina det samme med sverdet.Så lot de henne blø til døde.Gregorij og Katarina gikk aldri ut av rommet de satt der og ventet til alt blodet var rent ut. Etter 5 timer sa Katarina jeg tror hun er død nå. Gregorij kjente på pulsen ogsa ja hun er død. Så gikk De rolig ut av kirken tilsølet i blod. Men nå flytter vi oss til et aent sted til den sjovenistiske Konstantin og Lisa som har ankommet den lille praktisk plassen til Konstantin. For Konstantin trenger litt pleie etter at Lisa skøt han.Og hun har gått med på og rense såret. Dette lille lege kontoret ligger ca 10 kvataler nord for Vasilij-Katedralen vest-over. Det var egentlig ikke noe sted og pleie et sår.Spesijelt rent var det ikke.Mye søppel lå på golvet og utstyret ble sjeldent vasket og ofte var det gammel medesin som man ikke hadde brukt siden Ivan Den Stores Tid på 1400 tallet.Men Konstantin mente at det gammle var mye bedre en det nye og han hadde ingen tro på den nye vitenskap som hadde oppståt rundt i Europa og Russland.Alt var bedre på 1400 tallet mente Konstantin hvorfor han mente dett ja hvem hvet han hadde vel sine grunner.Uansett så satt Konstantin seg ned på benken mens Lisa gikk for og hente bandasje og noe vann og en klut for og rense såret og en tang for og ta ut kulen. -Nå hvet du iverfall at kvinner kan bruke våpen sa Lisa. -Bare flaks. -Flaks -Ja Lisa ristet oppgitt på hode og sa hvorfor hater du kvinner ? Konstantin så litt på henne og sa. Jeg hater ikke kvinner jeg mener bare at menn er mye mer vert en det kvinner er. -Det må da være en grunn til dette hvor har du det fra tenk på alle de store kvinner som har levd. -Store kvinner det finnes ingen store kvinner. Jeg utfordre deg til og nevne en stor kvinne. -Jeg kan nevne flere ? Konstantin bare lo ogsa kom igjen nevn disse såkalte viktige kvinner. Så begynnte Lisa Pjotrovena og nevne i fleng -Mary Shelly,Jomfru Maria. Katarina av Siena. Jane Austen. Bronte Søsterene og Mary Wollostonecraft for og nevne noen. Konstantin ristet på hode ogsa.Den eneste kvinne der var Jomfru Maria de andre var menn med synonyme navn. -For noe tull de synonyme navn vel f.eks til Jane Austen hennes synonme navn var en forfatter.,Bronte søsterene ja Charlotte Bronte sitt synonyme navn var Current ellis Emily sitt var vist jeg ikke husker feil Action Bell.Og det er da ingentvil at Katarina av Siena er kvinne.Og Mary shelly er jo dattera til den første store femenist i england grunnleggeren av tanken vel kanskje ikke av tanken men iverfall en av de første til og få ut tanken om likestilling mellom kvinner og menn, Mary Wollostonecraft. Konstantin sukket ogsa.Det var menn med idiotiske tanker ikke noe mer.Kvinner kan ikke tenke og iverfall ikke skrivebøker som er verd og lese. Lisa prøvde og la være og bry seg ogsa bare så Konstantin hva er det vi duger til ? -Vaske føde unger pleie menn og spre bena når vi sier det. -Det er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt du ville ikke en gang vært her vist en kvinne ikke hadde født deg. -Sant men det er jo det jeg sier.Kvinner duger til og føde.Men husk verken du eller jeg ville vært her vist ikke din og min far hadde befruktet våre mødre. Lisa hadde nå renset såret tatt ut kulen og tatt rundt bandasjen.Også sa hun.Jeg antar at du går bort til sykehuset og tar en test der oss en mann. -Selfølgelig jeg kan jo ikke ta sjansen at jeg blir blyforgiftet fordi du gjør feil.Det er ikke noe du kan noe for det er kvinnelig. -Kvinner gjør feil nesten alle feil igjenom tiden skylles menn, -Bak alle store menn står en kvinne.Bare tenk Mange av antikkens kriger begynnte fordi det var en eller flere kvinner innbalndet Troja krigene var jo frodi Athenerene ville redde den vakre Helena fra Sparta.Og Napoleon startet krig for og inponere hans Josephine. Lisa sa bare jeg gidder ikke diskutere med deg mer. -Typsik dere kvinner gir alti opp. -Det er ikke og gi opp men og diskutere med deg er som og diskutere med en vegg, Konstantin gikk ned fra benken ogsa.For meg ville en vegg vært en bedre samtale partner en kvinner. Lisa smilte ogsa.Ja for en vegg svarer ikke tilbake. Fjodor Mikhailovich Dolgorukij er nå på vei til en pantelåner for og hente en pant for Sergij Olegovich Stroginoff.På veien ser Fjodor et veldig stor folkemenede rundt Vasilij-Katedralen men han har ikke tid og se hva som foregår.Antagelig et brullyp eller noe tenker Fjodor som går stille med hendene i lomma mot Pantelånerens butikk ca 400 meter fra Kremlins mest østelige mur nordover fra den del av kremlins mur. På veien til pantelåneren traff Fjodor på Natalija de stoppet og hilste på verandre.-Hvor er det du skal Dolorukij spurte Natalija. -Til pantelåneren. -Hva skal du der jeg viste ikke at du hadde pantet noe. -Nei jeg skal hente noe for Sergij som han hadde pantet. -Å ja, -Si meg var Dimitrij oppe oss deg igår. Natalija så litt ned ogsa ja. -Jeg hadde ikke trodd han gjorde det. -Viste du det. -Ja men han har sakt det så mye at jeg regnet med at det bare var snakk.Vel jeg får gå videre hvor er du på vei ? -Jeg skal treffe Irina og Marjana på en kafe ? De tok farvell og gikk vær deres vei.Fjodor forsatte mot pantelåneren han så opp mot himmelen som var litt overskyet men det var iverfall litt sol som kom igjenom noen av skyene.Litt blå himmel kunne man se.Fjodor kom nå til parken og gikk igjenom.Det var mange Moskovitter som isbadet i vannet som var i parken. Mange unger hadde snøball krig.Og noen laget borger snømenn.Snø engler ja alt man kan lange av snø.Vel kanskje ikke alt. Etter og ha gått igjenom parken kom Fjodor til pantelåneren.Fjodor hadde fått vite at Pantelånerens navn var Mikhail Karliovich en svært streng mann i de sene 70 årene. Fjodor sto nå utenfor pantelånerens butikk.Han gikk inn åpnet døren.En bjelle ringte når den ble åpnet og igjen når den lukket seg.Fjodor så seg rundt det var ganske mange ting her.Men veldig støvete.Borte i et hjørne sto noen stoler i et aent bord osv.i et skap var det smykker.medaler,ringer osv. Fjodor kunne ikke se pantelåneren noe sted han så seg rundt og gikk opp mot skranken.Og prøvde ogse igjenom et foreng som hang foran inngangen til leilgiheten hvor sansynlig vis denne Mikhail Karlovich bodde.Fjodor banket litt i bordet og så om det var noe og ringe med.Fjodor snudde seg og så seg igjen om i butikken.Men det var ikke en sjel og se noe sted.Til slutt ropte Fjodor. -Er det noen her jeg skal hente en pant. Ikke et ord stille veldig stille.Fjodor begynne nå og bli ganske iritert og trommet med fingrende på glasset som var på disken. Hva kan jeg gjøre bare stå her og vente.Jeg har jo viktigere ting og gjøre.Kanskje er det stengt men da burde vel ytterdøren være låst. Fjodor begynnte nå og lure på om han skulle titte inn bak forenge og se om det var noen der.Men dette ville vel egentlig være galt.Uansett så hadde jo Fjodor en god grunn en viktig grunn og gjøre dette.Fjodor gikk rundt disken og bort til forenget først banket han i veggen for ogse om noen svarte.Det kom ikke en lyd. Det var nesten mistenkelig stille.Fjodor banket på igjen denne gangen av all sin kraft så hart at helle veggen ristet ja hadde det vært litt hardere så ville kanskje golvet ristet.Ikke en gang da kom det noe svar.Fjodor dro nå til side forhenget også inn i en leilgihet.Det var et sjokk som slo Fjodor i det han så. Fult av råttne ting.Mat rester på golvet rotter som løp rundt.Katter som spiste de døde rottene.Fjodor dekte til munnen og måtte holde seg for og ikke kaste opp. Motbydelig her kan det ikke leve noen sa Fjodor til seg selv.Han snudde seg og gikk ut igjen.Da Fjodor kom ut på gaten ble han stående ogse seg rundt ganske lenge han studerte liksom alle moskovittene som gikk forbi.Aldri før hadde han merket det han merket nå.Det var svært få som ikke så fattige ut. Fjodor så på sitt eget tøy og sko.Mens han tittet bort mot noen unger som sto med et tre og tigget sansynlig vis etter brød. Stakkars barn tenkte Fjodor som så en baker over gaten.Fjodor gikk over gaten og inn.Det var nesten tomt inne på bakeren.Nesten ikke et mennske to tre stykk og ikke så mye brød heller.Fjodor gikk bort til diske og sa.Hvor mye for 4 brød ? -10 Rubel og 7 Kopek. -Greit i meg 4 brød.Hvor mye for smør ost og skinke ? -Smøtet 21 Kopek.Osten 2 Rubel og skinken 1 Rubel og 2 Kopek. -Det blir til sammen ? -14 Kopek og 29 Kopek. -Greit jeg tar det. Bakeren gikk og hentet varene og skulle til og legge dem opp i noen poser da Fjodor sa. -Hvent hvor mye blir det vist du smører dem.Jeg betaler det og ? -Tja 1 Rubel for vær skive. Fjodor tenkte litt ogsa greit.Da bakeren hadde gjort alt ferdig det ble til sammen 359 rubel og 73 Kopek.Fjodor betalte og gikk ut så om de ungen sto der fremdels. Og tigget noe de gjorde.Fjodor gikk bort til dem så på dem ogsa.Her ta disse skiver sån at dere ikke sulter.Ta dem med hjem til deres foreldre og søske ? Da Fjodor ga dem brødet ble ungene så gladet at tårene falt ned over skinnene deres og de klemte Fjodor vel de glemte magen.Og sa takk sikkert tusen ganger. Må himmeln vokte over det og alle slags lov ord.En Politmann sto også alt dette og gikk over til Fjodor ogsa. -Du er den første som har gitt dem noe de har stått her i snart en uke og alt de har fått er kanskje en halv tør skive. Fjodor sa bare.Vel jeg gir dem mer.Det er ingen straff og hjelpe fattige barn er det ? -Nei. Fjodor snudde seg og gikk hjemover igjen.Nå måtte han jo si til Sergij at han ikke fikk hentet panten siden det ikke var noen der.Men kanskje betydde ikke panten noe så det var ikke noe katastrofe eller så gjorde den det vel.Først bestemte Fjodor og gå til Basili-Katedralen ved Kremlin og høre hvorfor det var så stor folke mengde ved Vasilij-Katedralen tideligere.Solen skinte nå virkelig himmelen var blå helt blå ikke en sky ogse.Det eneste problemet var jo at snøen som lå i Moskvas gater var veldig forstyrrende for syne.Da Fjodor kom fram til Vasilij-Katedralen sto det fremmdels en mangde der.Det virket som de skrek og ba og alt mulig.Noe må ha skjedd.Fjodor forsatte og gå mot Basil-Katedralen lenger borte for og snakke med en av prestene der.Politfolk og soldater fra - Den Keiserlige Kadet skole kom også.Noen Kossaker var også her alle ba og de virket sinte.Fjodor tenkte bare stille for seg selv også Kvinner og barn gråte det første Fjodor tenkte var har Tsaren død.Men nei da ville jeg vist det.Det er noe aent. Da Fjodor kom fram til Basili-Katedralen sto en en prest der.Fjodor hilste ogsa.Fader hva har skjedd hvorfor står så mange utforbi Vasilij-Katedralen ? -Har du ikke hørt det mitt barn ? -Nei. -Det har skjedd et grussomt mord.På en prest og en kvinne og mann der inne. -Hva har noen drept noen men hvordan kan noe gjøre noe sånt i Guds hus ? -Jeg hvet ikke men det er ondskap Atheister.Anti-Krist eller noe. -Hvordan ble de drept ? -Med sverd.Det var et grussomt syn. Presten ble stille.Fjodor sto der og tenkte så sa han.Har man noen i det hvem som kan ha gjort det ? -Ja det ble sett to personer en kvinne og en mann med sverd som løp mot Vasilij-Katedralen men ingen så om de løp inn i den.Og ingen fikk sett fjesene deres.De var dekket til. Presten ble igjen stille ogsa.Bror du vil ikke tenne et lys for deres sjeler ? -Jo for presten og de to drepte. -Og for morderene -Morderene ? -Ja vi må be at Gud tilgir dem. -Jeg hvet ikke. -En god Ortodoks ber for de onde. -Jeg er Katolik. -Vel dere ber vel også at Gud tilgir. -Jo. -Kom la oss tene et lys og be om Guds tilgivelse for dem. Fjodor nikket ogsa vel du har jo egentlig rett alle fortjener tilgivelse tilog med de virkeig onde men jeg hvet ikke om de fortjener det., De var nå inne i Katedralen og presten sa.-Nå er det Gud og ikke mennesket som avgjør hvem som skal få tilgivlese.Det er jo sant tenkte Fjodor de gikk opp til alteret og gikk bort til stearin lysene.De korset seg og tente et lys for vær av de døde og et lys for den eller de som hadde gjort ugjerninene. Et aent sted i Moskva i Leiligheten til Dimitrij Nikolavich hadde akurat Konstantin Konstantinovich ankommet for ogslå av en prat og få ut resten av sine teorier om kvinner undelegenhet.Noe Dimitrij egentlig ikke ville høre på men han tenkte jeg kan jo høre på han for en gangs skyll får han alt dette tullet ut av systemet så holder han kanskje kjeft. Dimitrij hadde akurat vasket leigheten og Dimitrij lurte litt på hvorfor Konstantin hadde bandasje på skulderen så han spurte. -Hvorfor har du en bandasje på skulderen ? -Et uhell. Konstantin drakk Vodkaen også si meg jeg har hørt rykter om at du gikk opp til Natalija i går og sank dypt -Sank dypt hva mener du ? -Du æklærte din kjærlihet og gjorde deg under henne det er en skam for menn du er en skam for menn.Jeg lurer på hvordan du kan se deg i speilet. -Uten problem men vist vi skal snakke om hva en mann er så kan du jo foklare meg dett.Det virker jo som du hvet hva en skikkelig mann er for noe. Konstantin rettet seg opp ogsa.Det gjør jeg og jeg skal med glede foklare deg det.Dimitrij bare flirte ogsa fortell det gammle venn hva gjør en til en skikkelig mann. Konstain så seg rundt ogsa. -Vel først og fremt er det viktig og huske at det er vi som skal lede Russland.Vi må ikke glemme at det var de Russiske menn som døde under felt toget mot Napoleon mot Svenskene mot Tyrkerene mot Tyskere osv.En skillelig mann går iverfall ikke til en kvinne og sier han vil ha henne nei det er tegn på svakhet. En mann forlanger han gir ordre om at hun skal komme. Så avbrøt Dimitrij ogsa du Konstantin jeg ville ikke ha noen foklaring om hvorfodan vi skal behandle kvinner men hvordan en skikkelig mann er. -Du må da forstå at en mann er den som kan holde kvinner hjemme der de hører til på kjøkkenet. -Kan ikke si meg enig i det. -Du er jo ikke noe hva hvet du.En liten gutt unge det er det du er. -Konstantin jeg er et år eldre en deg. -Hva så mentalt er jeg hundre år eldre en deg, Dimitrij bare smilte og tok en slurk av Vodka flasken og reiste seg så sa han.Si meg Konstantin hvor kommer alt dette fra ? -Hva mener du ? -Nei dette med at menn er overlgne kvinner må jo komme fra et sted. -Det kommer fra meg . -Si meg din mor jobbet hun? -Nei hun sto på kjøkkenet.Der hun hørte hjemme`? -Det foklarer jo litt.Dimitrij gikk bort til bokhyllen ogsa hvor mange søsken hadde du ? Konstantin tenkte litt ogsa vel mamma fødte 15 barn men bare 6 av de overlevde de andre døde etter noen timer eller dager. -Din far hva slags syn hadde han på kvinner det samme som deg ? -Ja. Dimitrij smilte.Konstantin resite seg ogsa hva smilter du for ? -Du har arvet synet på kvinner fra din far sansynlig vis fra alle menn i din slekt.Noe som kanskje er grunnen til ditt syn på kvinner. Konstantin ristet på hode ogsa ja du kan jo inbilde deg det men det stemmer ikke man arver ikke ideer eller teorier. -Tja vist man vokser opp med noe så kan man nok ta den meing noen har vist man høre det helle tiden.Jeg antar at din far sa ofte til din mor hvor lite hun var verd i forhold til han. -Jo men det var jo sant. -Og hva gjorde du når din mor gråt ? -Jeg ba henne skjerpe seg. Dimitrij gikk bort fra bokhyllen og til en stol men et lite bort ikke så langt fra en parafim lampe ogsa.Si meg Konstantin dine syn dine teorier hvor er de fra du må da ta noe fra ting du har hørt. Konstantin tenkte litt ogsa vel selfølgelig er det mulig at jeg har hørt dem før at noen har sakt det,Men man husker bare ting man er enige i. -Men fremdels har du bare en ansatt og det er jo en kvinne. Konstantin ble litt stille ogsa jeg ansatte henne fordi jeg håper at jeg kanskje kan tjene litt mer vist hun kan begynne og spre bena til kundere eller folk som er med kundene. Dimitrij nikket bare.Og jeg kunne sikkert skreve mye mer men jeg stopper samtalen her eller samtalen forsetter men nå flytter historien ut i Moskva helt til en kafe hvor Natalija og Marjana sitter.Irina kunne ikke komme. Det var ikke en resturang for fattige russere.Det var mest adle og rike bønder som kom hit på denne resturangen.Både Natalija og Marjana hadde på seg hvite kjoler.Noe som nesten alle hadde på seg her inne.Det var en av de fineste steder i helle Moskva regionen.Da regner man også med de nermeste provinser. Marjana bestilte kylling mens Natalija bare bestilen salat de drakk begge to vann.Noe som kjeldent ble gjort her inne. De hørte at mange snakket om mordet.Marjana sa.Hørte du om dette mordet i Vasilij-Katedralen ? Natalija så opp ogsa ja jeg hørte noen snakke om det sa jeg var på vei her.En tragedie hvem vil gjøre noe slikt jeg frykter det er Nihilistene som gjorde dette. -Men Nihilister er jo revolusjonere hvorfor går de da etter en prest og et ungt par.? -Godt poeng men kanskje dette bare er begynneslen. -For og være ærlig Natalija jeg tror ikke det var Nihilister de bruker bomber. Natalija tenkte ogsa.-Stemmer stemmer kanskje det er noe nytt noen som er værre en Nihilistene værre en Dekabristene..Nesten ja de ønsker nok vår elskede Tsar sitt liv. -Hvem vil drepe Tsar Alexander han ga jo bøndene friheten blir aldri disse revulosjonere fornøyde. Marjana spiste litt av kyllingen ogsa.Noen blir aldri fornøyde.Ikke før de har øddelagt Russland. -Hva skal øddelege Russland ? -En forvandling av Russland fra Keiserrike til Republik eller ennå værre Komunistisk styre -For en tanke la oss håpe at Tsaren sitter på den evige trone.Og beskyter oss Samtidig kom det noen menn inn og gikk litt rart rundt om kring.Marjana lente seg over bordet ogsa si meg Natalija hva er det disse Nihilistene og Dekabristene står for egentlig ?. Natalija så seg rundt og visket jeg hvet ikke om jeg burde si det her. -Hvorfor ikke ? Natalija lente seg bak så fram over bordet igjen og visket en gang til. -Fordi det kan sikkert være mistenksomt vist jeg hvet mer en jeg burde. -Lat som du er en agent.Visket Marjana.. Natalija ristet på hode ogsa.Det er straff bart la oss snakke om noe aent jeg. -Greit si meg hva var det Dimitrij Nikolvich ville oppe oss deg i går ? -Hvordan viste du at han var oppe oss meg ? -Han kom på døren og spurte om du var der.Jeg spurte hva han skulle men ville ikke si det. Natalija smilte ogsa.Du er for nyskjærig lille Marjana blander alti din søte nese der den ikke hører hjemme. Marjana rynket på nesen ogsa vel vist du ikke vil si det så år det være. -Jeg skal si det jeg skal si det.Jeg må nesten si det.Jeg begynnte og le etter han gikk igjen for det var så merkelig. Marjana vente i spening ogsa.Nå hva sa han som var så morsomt. -At bare han kunne gjøre meg lykkelig. Marjana lente seg tilbake og ble helt stille så sa hun.Hva er morsomt med det ? -Kanskje er det ikke morsomt men det var den merkelige kjærlighets æklæringen nesten som han var forviret han virket så nervæs jeg synnes nå litt synn på han.Men uansett om jeg elsker han så kan jeg jo aldri bli sammen med han. Marjana sperret opp øyene og ropte hva sa du ? Natalija tenkte litt ogsa-Sa hva da ? -Elsker. -Det sa jeg ikke. -Jo jeg hørte det. -Du hørte feil Marjana jeg sa aldri det. Marjana gadd ikke og krangle med henne og reiste seg ogsa.Jeg må dra videre har en avtale med min kusine. De tok farvell med verandre.Marjana gikk og Natalija satt igjen i resturangen og tenkte.Sa jeg det nei jeg kan ikke sakt det.Samtidig har Sergij akurat blitt kalt inn av en politi konstabel. Sergij forsto ikke hvofor han hadde blitt kalt inn av politiet.Han ble først inn til et kontor bak pulten satte en kraftig og ganske lubben mann.Som presentere seg selv som.Ivan Markadivch.Som ga tegn at Sergij skulle sette seg.Det føste Sergij sa hvorfor er jeg blitt kalt inn jeg krever en foklaring. Selfølgelig sa Ivan du forstår at vi tror du kan kanskje vite hvem som gjorde ugjærmigene i Vasilij-Katedralen ? -Hva mener du tror dere at jeg gjorde det ? -Nei vi hvet at du ikke gjorde deg.Men jeg har to mistenkte og du kan hjelpe oss du jobbet jo tideligere for det hemmelige politi ikke sant ? -Det stemmer. Ivan reiste seg ogsa jeg er ikke sikker på navne til de som gjorde dette.Men jeg hvet at det er et ektepar kvinne og mann.Og at de er rett under nesen.Og at de nesten må bo i nærheten av Vasilij-Katedralen og kjenne alle veier og smug som sin egen lomme.Ellers kunne de ikke forsvunnet sån. Sergij tenkte litt ogsa men vist du ikke vet navnene men hvet du hvordan de ser ut ? Ivan Markadvich satt seg igjen ogsa nei. -Hvordan skal du da fange dem. Ivan smilte og lente seg fram og med en litt lav stemme.Med en felle en felle jeg ønsker at du skal lage også må vi jo finne et lokke offer noen som folk ikke vil savne som et fattig barn eller en utligger.Vil du gjøre dette for borger plikten ? Sergij tenkte litt ogsa vist det får ståppet to mordere så må noen ofres men jeg kan ikke si jeg hvet hvordan den fellen skal være.Og jeg kan ikke love at de skal gå i den. -Vi må ta en sjanse de må finnes og sendes til en av Ostrogene i sibir heltt i Tula regionen i det litt Østelige-Sibir. Sergij nikket ogsa vel jeg får dra hjem og tenke ut hva slags felle det skal være også kommer jeg tilbake når den er ferdig. -Det er greit sa Ivan. Sergij forlot politsatsjoen.Og på veien med porten til boligkomplekset traff han Fjodor Mikhailovich Dolgorukij som utbrøt.Så glad jeg er for og se deg Sergij. Den pantelåneren du sendte meg til var ikke og finne.Ikke et menneske helle leilgheten hans var som en søppel haug. Sergij ble stille ogsa så da fikk du ikke panten. -Nei er du sikker at det var den pantelåneren. -Ja det var den gammle pantelåner butikken til Mikhail Karloivich det var denne du gikk til ? -Jepp. Fjodor så seg tilbake ogsa det har sansynlig vis ikke vært noen i den leiliheten på flere år.Når hvar det du pantet det du pantet ? -For mange år siden en gang på 1840 tallet. -Det er jo over 20 år siden.Du kunne sakt det.For da er jo den panten for lengs forsvunnet. Sergij svarte ikke og gikk inn og mot sin leilgihet.Fjodor bare ristet oppgitt på hode over denne idiotiske bom turen.Og han bestemte seg straks for og spør neste gang Sergij spurte han om en tjenste.Når han gikk inn paserte han Gregorij de hilste kort.Og gikk vær sin vei. Gregorij hadde et lurt smil og han frydet seg om uvitenheten til Fjodor. Et helt aent sted så hadde Lisa Pjotrovena Aprixina akurat igjen truffet Dimitrij Nede ved Moskva elven. Dimitrij stoppet Lisa ogsa det er du som jobber med Konstatin Konstatinovich ikke sant ? Lisa så ned ogsa ja.Og tenkte nå skal han vel prøve og betale meg.Men til hennes overaskelese var det ikke den han gjorde men i steden sa han. -Hvorfor jobber du oss han egentlig man kan jo ikke si at han er noe spesijelt kvinne vennelig. -Jeg trenger pengene og det var den eneste jobben jeg fikk.Noe som er rart siden han synnes jo jeg er udugelig. Dimitrij nikket ogsa vel så lenge du har æren i behold så går det vel. Lisa tenkte litt ogsa vel nå er det jo ingen som forsvarer min ære -Kan ikke du forsvare din egen ære ? -Nei en mann skal forsvare kvinners ære. -Hvorfor dere kvinner er da istand til og forsvare dere selv og deres ære ikke sant ? -Jo kanskje men det er mye bedre når menn gjør det. -Så det du sier er at du vil ha likestling borset fra når det handler om ære.Da må vi forsvare den ? -Det stemmer. -Men fremdels vil dere ha likestilling burde dere ikke da også forsvare deres egen ære ? -Likestilling burde vi få men menn skal alti forsvare sin kvinnes ære. -Hvet du Lisa hvordan kan du forvente og få likestillingen en gang i framtiden når dere ikke er villige til og forsvare deres egen ære.? -Du har kanskje rett men vi kan jo få likstilling innen alle områder.Men når det gjelder ære så skal dere forsvare den. Dimitrij bare lo litt ogsa vel uansett så vil det ta tid for dere får en fulstendig like stilling kanskje lang tid.Hvorfor ikke begynne ja hvorfor kan ikke du Lisa begynne med og forsvare din egen ære når Konstantin fornærmer deg ? Lisa tenkte litt ganske lenge ogsa.Jeg kan prøve. Dimitrij nikket og begynnte og gå videre men så sa Lisa vent litt jeg lurte på har du lyst og gå en tur ? -En tur hva mener du ? -Langs elven. Dimitrij tenkte litt ogsa tja hvorfor ikke.Lisa smilte og begynnte og gå.Dimitrij gikk bort til henne ogsa si meg hvor bor du. -Samme sted som Konstantin. -Virkelig ? -Ja. -Rart jeg ikke har sett deg da. -Å. -Ja for jeg bor bare to leiliheter fra Konstantin -Virkelig da er vi Naboer men hvordan kan vi ikke ha sett verandre ? -Nei hvem hvet. ELENDIG ELENDIG JA ELENDIG JEG SYNNES DET VAR ELENDIG jeg tror jeg har flest ord og har lengst her nå. Men hvor mange ord vet jeg ikke Endret 21. april 2006 av Trajan Cicero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. april 2006 #16 Del Skrevet 21. april 2006 oooh my lord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2006 #17 Del Skrevet 21. april 2006 Noen som har lest Trajan Cicero sin ? Kommer den noen gang til å bli lest Jeg tror vi har en vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2006 #18 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 21. april 2006 #19 Del Skrevet 21. april 2006 jeg tviler sterkt på at noen gidder og lese det. Jeg gidder ikke. men så lenge ingen slår meg så er jeg fornøyd... det er altfor mye skrivefeil i det at noen burde lese det. Og dårlig er det og. uansett så er jeg nesten sikker på at ingen vil skrive mer en det. men jeg lurer på hvor mange ord det er..Kanskje jeg skal telle dem vist jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 21. april 2006 #20 Del Skrevet 21. april 2006 Noen som har lest Trajan Cicero sin ? Kommer den noen gang til å bli lest Jeg tror vi har en vinner ← Jeg ga opp, får spare den til en annen dag.... Jeg er imponert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå